punys calefactables a 25 euros !!!
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
punys calefactables a 25 euros !!!
llàstima del coi d'idioma...
http://www.louis.de/_20caff18dc6425154a ... &anzeige=0
sort que tinc qui em faci la gestió...
com a mínim hi ha un apartat del menú 'foreign customer' que t'expliquen en anglès com fer la comanda i l'ingrés... [/b]
http://www.louis.de/_20caff18dc6425154a ... &anzeige=0
sort que tinc qui em faci la gestió...
com a mínim hi ha un apartat del menú 'foreign customer' que t'expliquen en anglès com fer la comanda i l'ingrés... [/b]
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Tb pots mirar a www.unikamotos.com ;)
Fa un any o dos varem fer una compra conjunta alla, igual algu mes en voldra no Randy???
Fa un any o dos varem fer una compra conjunta alla, igual algu mes en voldra no Randy???
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Son els mateixos que els de Unikamotos, però rebaixats. L'any passat en vem comprar molts a Unikamotos a 24€.
http://www.unikamotos.com/catalog/produ ... cc42458545
http://www.unikamotos.com/catalog/produ ... cc42458545

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
doncs vinga, aviam si ens animem i quedem per fer un brico colectiu.
de moment el preu alemany és trencador, en termes absoluts no vé d'aqui, perquè parlem de 15 euros, però en termes relatius és un 60% més.
després hi ha el tema garanties i tal.. però vaja, pot ser la gestació d'una compra conjunta, us assembla ?
de moment el preu alemany és trencador, en termes absoluts no vé d'aqui, perquè parlem de 15 euros, però en termes relatius és un 60% més.
després hi ha el tema garanties i tal.. però vaja, pot ser la gestació d'una compra conjunta, us assembla ?
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ho he rumiat i finalment no me'ls ficaré a la Bandit. Al tenir els calefactables els punys més gruixuts, tinc menys tacte. Com més finets millor.Steelman ha escrit:...igual algu mes en voldra no Randy???
Ipel fred no pateixo: entre els Alpinestars d'hivern i els guants de cotó interiors, les mans calentones em van. :lol:

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Doncs, em sembla que tens raó Randy, jo mel's vaig ficar i la veritat és que no em solventen la papereta amb les puntes dels dits que és on si fica el fredRandy-650 ha escrit:Ho he rumiat i finalment no me'ls ficaré a la Bandit. Al tenir els calefactables els punys més gruixuts, tinc menys tacte. Com més finets millor.Steelman ha escrit:...igual algu mes en voldra no Randy???![]()
Ipel fred no pateixo: entre els Alpinestars d'hivern i els guants de cotó interiors, les mans calentones em van. :lol:
Millor uns sotoguants calefactables o uns bons guants d'ivern.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- JoanF
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo també els faig servir. Estic encantat! Si un dia et poses guants d'estiu i baixen les temperatures... cap problema! I ajuden a assecar els guants quan plou. :)Steelman ha escrit:Donsc jo els faig servir i molt
Si que fa fred igualment pero...ajuden.
Jo fins i tot a l´estiu els poso i vaig amb les manetes calentonetes :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- JoanF
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- JoanF
- Presentats
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Un cop més, totalment d'acord. Conduir (i fer qualsevol activitat) amb les mans fredes és molt desagradable i empipador. Si tens les mans calentes, sembla com si se't calentés tot el cos. :)Steelman ha escrit:pero tenir les mans calentones es una senacio agradable ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- JoanF
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
Amb això et dono la raó. Quan feia mitjes maratons, la de Ripoll a plè mes de gener, anàvem tots en màniga curta, pantalons curts, bambes i.......guants d'hivern. I no passàvem fred. els que no portàven guants sempre plegaven a mitja cursa.....miquelpericas ha escrit:....Conduir (i fer qualsevol activitat) amb les mans fredes és molt desagradable i empipador. Si tens les mans calentes, sembla com si se't calentés tot el cos. :)
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 22, 2007 7:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- JoanF
- Presentats
Que vols dir que mai no podré guanyar cap maratón per no portar guants d'hivenr???Randy-650 ha escrit:Amb això et dono la raó. Quan feia mitjes maratons, la de Ripoll a plè mes de gener, anàvem tots en màniga curta, pantalons curts, bambes i.......guants d'hivern. I no passàvem fred. els que no portàven guants sempre plegaven a mitja cursa.....miquelpericas ha escrit:....Conduir (i fer qualsevol activitat) amb les mans fredes és molt desagradable i empipador. Si tens les mans calentes, sembla com si se't calentés tot el cos. :)
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Aquest estiu també els he fet servir més d'un cop per la nit.
ande yo caliente
y ríase la gente
Tot el que sia comoditat,
també és seguretat.
ande yo caliente
y ríase la gente
Tot el que sia comoditat,
també és seguretat.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats