canviarme el cul, o el seient...
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- GUS
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:10 pm
- Ubicació: Catalunya is not Spain
200 kms. MOLTS ?????
El dia 27 de Juny d'aquest any vam anar amb un company a Assen,amb el següent recorregut:
Dimecres: Reus-Luxemburg (1300 kms)
Dijous:Luxemburg-Assen (500 kms)
Divendres: Assen-Amsterdam (300 kms)
De tornada vam fer turisme i en total,en 5 dies vam fer 4800 kms.
Ara,es cert que l'ultim,dia ja anavem per l'autopista conduint gairebe sense tocar el cul al seient.
El dia 27 de Juny d'aquest any vam anar amb un company a Assen,amb el següent recorregut:
Dimecres: Reus-Luxemburg (1300 kms)
Dijous:Luxemburg-Assen (500 kms)
Divendres: Assen-Amsterdam (300 kms)
De tornada vam fer turisme i en total,en 5 dies vam fer 4800 kms.
Ara,es cert que l'ultim,dia ja anavem per l'autopista conduint gairebe sense tocar el cul al seient.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
PObre Arbe!!!
No diem si 200km!! Siguin molts o singuin pocs,qui mes qui menys te la seva "proesa" en tirades llargues
Pero no es el mateix fer-lo en una RT , que en una VFR, que en gas-gas.
I per exemple el seient de l´Africa, no es precisament un dels mes comodes per lo que es veu amb el que es logic que 200km' pasin factura, i mes si no hi estas acostumat ;)
Vs
No diem si 200km!! Siguin molts o singuin pocs,qui mes qui menys te la seva "proesa" en tirades llargues
Pero no es el mateix fer-lo en una RT , que en una VFR, que en gas-gas.
I per exemple el seient de l´Africa, no es precisament un dels mes comodes per lo que es veu amb el que es logic que 200km' pasin factura, i mes si no hi estas acostumat ;)
Vs
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Efectivament, l'altre dia me l'estava mirant i és un pèl estret. O sigui, trail 100%. Les "trail" d'avui en dia porten seients de carretera.Steelman ha escrit: .....I per exemple el seient de l´Africa, no es precisament un dels mes comodes per lo que es veu amb el que es logic que 200km' pasin factura, i mes si no hi estas acostumat ;)
Segurament el company Arbe fent pistes pot fer tirades llarguíssimes sense cansar-se.

- GUS
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:10 pm
- Ubicació: Catalunya is not Spain
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
No cal que et disculpis home!!GUS ha escrit::oops: :oops: :oops: PERDÓ :oops: :oops: :oops:
Era nomes una aventureta que volia explicar.Jo com sou no?
Per cert jordi,vols dir que algun dia ens veurem?
sempre que veig algu amb casc que entra a la feina miro cap a fora a veure si veig "la morenteta"
HO deia per tots en general que al final el pobre Arbe sembla que no aguanti ni no es el cas!
Jo vull passar pero porto uns dies que no tinc temps x res :(
Ex ...moltes coses
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Preneu nota d'això:
MOTOSILLIN
C/ Princep Jordi 6 (Tarragona-Diputación)
08014 - Barcelona
Telef.: 651 641 656
Et poden tapissar el seient amb gel, inclòs si vols tel modifiquen per adaptar-se a la teva ergonomia (o sigui ... el teu cul :lol: :lol: )
El preu de tapisseria amb gel crec que està sobre els 150 €
V'sssssss
MOTOSILLIN
08014 - Barcelona
Et poden tapissar el seient amb gel, inclòs si vols tel modifiquen per adaptar-se a la teva ergonomia (o sigui ... el teu cul :lol: :lol: )
V'sssssss
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- sisK1o
- Presentats
- Entrades: 118
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
- Ubicació: barcelona y lleida
Tinc mol bones referencies del establiment, desde modifar alçada a tuneiga sempre sense desentona :D :D :DQSC ha escrit:Preneu nota d'això:
MOTOSILLIN
08014 - Barcelona
V'sssssss
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Això està molt bé, doncs estalvies 100 euros respecte el d'alemania!! :DQSC ha escrit:Preneu nota d'això:
MOTOSILLIN
C/ Princep Jordi, 6 (Tarragona-Diputación)
08014 - Barcelona
V'sssssss
T'agradaria aquest, Arbe?

Pots mirar això o altres fils semblants on se'n parlava a: http://atce.mforos.com/613333/4744845-a ... a-la-moto/ :D
- ipsofacto
- Presentats
- Entrades: 133
- Membre des de: ds. set. 01, 2007 11:40 pm
- Ubicació: CANALS (al sur de Valencia) Sole y Marcos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo porto un seient TopSaddlery y va de cine. No el canviaria per rés del món. Això si, 300 € ..
http://www.topsaddlery.com/es/index.php4

Vssssssssss
007
http://www.topsaddlery.com/es/index.php4

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Ostres Ostres Ostres....
No sé que ha passat que el robot em va deixar de notificar respostes a aquest fil, i he mirat i segueixo suscrit, en fí...
No havia vist el post del QSC, de motosillin, la cosa promet, és just el que buscava, m'hi acostaré un dia, amb els calçotets nets, per si m'han de fer un motllo del cul amb guix!!!
Aquest de l'Africa Twin ja el tenia controlat, també surto per aquell foro de tant en tant, realment aquest saddlery són molt wapos, i per referències el que diu el company 007, i molts d'altres, insuperable.
Mira que ara quan veig motos aparcades els hi miro el seient, i el de la Pan sembla molt confortable, però si el bond, james bond, diu que millora amb el canvi, imagineu !
Ara també tinc clar que dona igual el seint que portis si no estàs acostumat, tornem a la fletx i l'indio, no per posar millor seient solucionaré el problems, guanyaré uns kilómetres de confort.
S'han de fer les dos coses, el seient i més kilòmetres.
gracies a tots !
No sé que ha passat que el robot em va deixar de notificar respostes a aquest fil, i he mirat i segueixo suscrit, en fí...
No havia vist el post del QSC, de motosillin, la cosa promet, és just el que buscava, m'hi acostaré un dia, amb els calçotets nets, per si m'han de fer un motllo del cul amb guix!!!
Aquest de l'Africa Twin ja el tenia controlat, també surto per aquell foro de tant en tant, realment aquest saddlery són molt wapos, i per referències el que diu el company 007, i molts d'altres, insuperable.
Mira que ara quan veig motos aparcades els hi miro el seient, i el de la Pan sembla molt confortable, però si el bond, james bond, diu que millora amb el canvi, imagineu !
Ara també tinc clar que dona igual el seint que portis si no estàs acostumat, tornem a la fletx i l'indio, no per posar millor seient solucionaré el problems, guanyaré uns kilómetres de confort.
S'han de fer les dos coses, el seient i més kilòmetres.
gracies a tots !
- ARBE
- Presentats
bé,
uns mesos després continuo el fil per reportar novetats.
Vaig fer cas de l'amic QSC i vaig anar a Motosillín.
Quan l'home va tocar el seient em va mirar, va tornar a tocar el seient i em va tornar a mirar, i al cap d'uns segons em diu... Pero esto es muy duro, ¿no?
ÀngelaMaria !!! bé, després de ferme seure per mirar la meva posició, vam acordar canviar l'acoltxat per un que ell opinés més òptim i aprofitant la pròpia tela del seient original (que m'està perfecta). Va costar com 57 euros la cosa, crec recordar, i deia que acoltxats com el meu potser els havia vist en alguna KTM d'enduro, però que no era normal...(!)
fins fa 2 setmanes no ho vaig poder provar 'en serio' ( ja sé que són 4 mesos, però un té la vida complicada... )
Vaig sortir dissabte matí de Rubí fins a Bagà, allà vaig fer un tallat, i vaig tornar, a l'alçada de Manresa.... em feia pal anar cap a Terrassa directe i vaig tirar cap a Talamanca, Mura, Coll d'estenalles (quin festival de xafar processionàries, em picava tot ), i finalment Terrassa i Rubí, a dinar.
Home, la veritat és que vaig notar diferència, sé segur que amb el seient d'abans, després de 4 mesos de no fer més de 10 km seguits, no hagués tingut humor de fer la variant de Mura per tornar a casa. Que no vol dir que sigui un matalàs de plomes, però vaja, que millora si he notat, el cansament és menys puntual i triga més a arribar.
Ara falta la segona part... més moto !!!
i ja està, simplement ho volia compartir per si a algú li és d'utilitat.
Resumint: content amb el canvi i més tenint en compte el preu.
uns mesos després continuo el fil per reportar novetats.
Vaig fer cas de l'amic QSC i vaig anar a Motosillín.
Quan l'home va tocar el seient em va mirar, va tornar a tocar el seient i em va tornar a mirar, i al cap d'uns segons em diu... Pero esto es muy duro, ¿no?
ÀngelaMaria !!! bé, després de ferme seure per mirar la meva posició, vam acordar canviar l'acoltxat per un que ell opinés més òptim i aprofitant la pròpia tela del seient original (que m'està perfecta). Va costar com 57 euros la cosa, crec recordar, i deia que acoltxats com el meu potser els havia vist en alguna KTM d'enduro, però que no era normal...(!)
fins fa 2 setmanes no ho vaig poder provar 'en serio' ( ja sé que són 4 mesos, però un té la vida complicada... )
Vaig sortir dissabte matí de Rubí fins a Bagà, allà vaig fer un tallat, i vaig tornar, a l'alçada de Manresa.... em feia pal anar cap a Terrassa directe i vaig tirar cap a Talamanca, Mura, Coll d'estenalles (quin festival de xafar processionàries, em picava tot ), i finalment Terrassa i Rubí, a dinar.
Home, la veritat és que vaig notar diferència, sé segur que amb el seient d'abans, després de 4 mesos de no fer més de 10 km seguits, no hagués tingut humor de fer la variant de Mura per tornar a casa. Que no vol dir que sigui un matalàs de plomes, però vaja, que millora si he notat, el cansament és menys puntual i triga més a arribar.
Ara falta la segona part... més moto !!!
i ja està, simplement ho volia compartir per si a algú li és d'utilitat.
Resumint: content amb el canvi i més tenint en compte el preu.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- ARBE
- Presentats