Motocassolada a Juneda
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Motocassolada a Juneda
Hola a tots,avui ja m han asegurat la data de la motocassolada que fem cada any a Juneda.Sera el dia 28 d octubre.
I aura esmorsar per a totom gratuit a partir de les 9 del mati ,ruta per la comarca i dinar motero per els que s apuntin.El preu encara no el se pero segur que sera molt economic i les places son de un maxim de 200.El proper dijous que ens tornem a reunir,ja sabre el preu del minjar i el posare al foro.
Us hi esperem a tots.
Els que van vindre l any pasat seu van pasar molt be. :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell
:form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form
I aura esmorsar per a totom gratuit a partir de les 9 del mati ,ruta per la comarca i dinar motero per els que s apuntin.El preu encara no el se pero segur que sera molt economic i les places son de un maxim de 200.El proper dijous que ens tornem a reunir,ja sabre el preu del minjar i el posare al foro.
Us hi esperem a tots.
Els que van vindre l any pasat seu van pasar molt be. :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell
:form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- sisK1o
- Presentats
- Entrades: 118
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
- Ubicació: barcelona y lleida
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo tampoc puc :(
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Sastamente! ;)James_Bond ha escrit:miquelpericas ha escrit:Jo tampoc puc :(
Que, cap a Valladolid ? :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Carme973
- Presentats
- Entrades: 156
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:08 pm
- Ubicació: Agramunt- Lleida
- Geroni
- Presentats
Be,ja tinc una mica mes de informacio de la motocassolada.
El esmorsar sera a partir de les 9 fins a les 11,gratuit i consistira amb un entrepa de xulla(bonosim) i una canyeta.
Despres recorregut de +- 90 km. per la comarca.Al arribar sorteig de varis regals.
A continuacio i ja amb tiquet:aperitiu i dinar per els qui s apuntin.El tiquet sera de 12 € i el dinar consistira en:pica-pica d aperitius,despres fricando de vedella amb bolets,de postres:music ,cafe, raig de digestius i a continuacio sorteig de regals per els asistents.
Els tiquets estaran limitats a 200 places,aixi que ja ho sabeu,apresureus a apuntar-vos.
:cerv :cerv :Saltant :Saltant :Saltant :castell :castell :castell :castell :form :form :form :form :form :form
El esmorsar sera a partir de les 9 fins a les 11,gratuit i consistira amb un entrepa de xulla(bonosim) i una canyeta.
Despres recorregut de +- 90 km. per la comarca.Al arribar sorteig de varis regals.
A continuacio i ja amb tiquet:aperitiu i dinar per els qui s apuntin.El tiquet sera de 12 € i el dinar consistira en:pica-pica d aperitius,despres fricando de vedella amb bolets,de postres:music ,cafe, raig de digestius i a continuacio sorteig de regals per els asistents.
Els tiquets estaran limitats a 200 places,aixi que ja ho sabeu,apresureus a apuntar-vos.
:cerv :cerv :Saltant :Saltant :Saltant :castell :castell :castell :castell :form :form :form :form :form :form
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Geroni
- Presentats
¿No s anima cap a vindre el diumenge?.Si surt com l any pasat,segur que us ho paseu molt be. :castell :castell :castell :castell :castell :castell
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo tinc festa pero ja tenia previst des de fa unes setmanes una ruta amb la Natalia :( , pocs caps de setmana que tenim lliures...geroni ha escrit:¿No s anima cap a vindre el diumenge?.Si surt com l any pasat,segur que us ho paseu molt be. :castell :castell :castell :castell :castell :castell
EM sap greu :(
Ex ...moltes coses
- ipsofacto
- Presentats
- Entrades: 133
- Membre des de: ds. set. 01, 2007 11:40 pm
- Ubicació: CANALS (al sur de Valencia) Sole y Marcos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
geroni ha escrit:¿No s anima cap a vindre el diumenge?.Si surt com l any pasat,segur que us ho paseu molt be. :castell :castell :castell :castell :castell :castell
Ep !!!! que jo he dit que m'apuntessis =
:cerv
James_Bond ha escrit:Apunta'm Bond, James Bond.
L'any passat hi vaig disfrutar moltíssim i la cassola d'arròs impresionant !!!
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Geroni
- Presentats
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Ostres Jesus, em sap molt de greu no poder venir, ja que per poder marxar el pont de quatre dies (que anem a Albarracin), vaig tenir que canviar aquest cap de setmana amb la ex i tindré el meu fill.
Vaja que aquest cap de setmana, no hi ha moto.
Puc donar fe que la vostra concentració és molt wpa i que és recomanable al 100%, sobre tot per la gent que la prepareu.
Si serveix d'alguna cosa, us deixo un enllaç a la meva web, amb la crònica i fotos de la Motocassolada de l'any passat. (per desgracia la penjada a Mototurisme es va perdre en l'altre foro).
Veureu quin pa si dona a Juneda
http://perso.wanadoo.es/miquelmateof/mo ... juneda.htm
Espero que us vagi molt be!!!
Vaja que aquest cap de setmana, no hi ha moto.
Puc donar fe que la vostra concentració és molt wpa i que és recomanable al 100%, sobre tot per la gent que la prepareu.
Si serveix d'alguna cosa, us deixo un enllaç a la meva web, amb la crònica i fotos de la Motocassolada de l'any passat. (per desgracia la penjada a Mototurisme es va perdre en l'altre foro).
Veureu quin pa si dona a Juneda
http://perso.wanadoo.es/miquelmateof/mo ... juneda.htm
Espero que us vagi molt be!!!
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Geroni
- Presentats