INTERCOMUNICADOR Bluetooth
Moderador: Airald
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ostres James Bond, m'has aclarit totes les preguntes, ets una màquina (de contestar es clar :lol: ) però es que a la dona no li acaba de fer el pes el tema de conectar cables...i a mí no m'acaba de fer el pes el tema del blutú...casumlolla... i pel que dius si vaig al locura digital aquest, encara en faran mes la pixaunlio, ui perdó.
Buff, quin dilema tu :?
V'ss
V'ss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Deivid ha escrit:Ostres James Bond, m'has aclarit totes les preguntes, ets una màquina (de contestar es clar :lol: ) però es que a la dona no li acaba de fer el pes el tema de conectar cables...i a mí no m'acaba de fer el pes el tema del blutú...casumlolla... i pel que dius si vaig al locura digital aquest, encara en faran mes la pixaunlio, ui perdó.
V'ss
Perqué no en parles amb Randy o en Sharky ? Ells ja ho tenen i et poden informar millor.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
-
- Presentats
- Entrades: 21
- Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:26 pm
- Ubicació: Tarragona
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Noi, et tocarà fer balanç i valorar el que realment té més importància per a tu.Deivid ha escrit:Ostres James Bond, m'has aclarit totes les preguntes, ets una màquina (de contestar es clar :lol: ) però es que a la dona no li acaba de fer el pes el tema de conectar cables...i a mí no m'acaba de fer el pes el tema del blutú...casumlolla... i pel que dius si vaig al locura digital aquest, encara en faran mes la pixaunlio, ui perdó.
V'ss
Si vols un aparell on poguer-hi connectar forces coses, no haver de dependre de bateries, però lligat a haver-te de connectar amb un cable, tira per un Autocom (jo he tirat per aqui ;))
Si vols un aparell sense cables que et pugin incordiar, còmode i sense complicacions d'instal·lació, però amb la dependència d'unes bateries, tira pels Mitland.
No hi ha una solució perfecte. Cada solució és bona en funció de les necessitats d'un mateix. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Com podrás comprovar Deivid, els companys ja t'han contestat amb les teves dubtes, pero a l'hora de triar el que per mi es molt important, es l'us que farás dels intercomunicadors.... Si normalment fas viatges llargs, amb la moto, jo t'aconsellaria els Autocom, d'altre banda si el que fas habitualment son sortides d'un dia o cap de setmana, amb els Midland anirás bé, tenint en conte els seus condicionants i els aparells que vulguis porta conectats..... Els Midland van molt bé i les bateries aguantan força bé.
Pots fer aquestes combinacions:
Pilot- copilot - Telefon Movil (Standard)
Pilot - copilot - Walkie (necessitarás un aparell que es diu BPA + walkie)
Pilot - copilot - MP3 (necessitarás BPA si el MP3 no es bluetooth)
Pilot - copilot- GPS (Standard)
El condicionant es que com el sistema bluetooth es monocanal, quan portes el telefon, no pots porta musica, i axí tot.
Osigui tens sempre pilot - copilot + l'aparell que vulguis sincronitzar (telefon, GPS, MP3, etc)....
Salut.
Pots fer aquestes combinacions:
Pilot- copilot - Telefon Movil (Standard)
Pilot - copilot - Walkie (necessitarás un aparell que es diu BPA + walkie)
Pilot - copilot - MP3 (necessitarás BPA si el MP3 no es bluetooth)
Pilot - copilot- GPS (Standard)
El condicionant es que com el sistema bluetooth es monocanal, quan portes el telefon, no pots porta musica, i axí tot.
Osigui tens sempre pilot - copilot + l'aparell que vulguis sincronitzar (telefon, GPS, MP3, etc)....
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Què, hi has anat a Mollet al final o què? Pensa que també ho venen per internet (quasibé tothom ho compra així). :roll:
I el millor consell, el del company Sharky:
I el millor consell, el del company Sharky:
Fes-li cas. :Psharky ha escrit:.... Si normalment fas viatges llargs, amb la moto, jo t'aconsellaria els Autocom, d'altre banda si el que fas habitualment son sortides d'un dia o cap de setmana, amb els Midland anirás bé, tenint en conte els seus condicionants i els aparells que vulguis porta conectats.....

- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
sharky ha escrit:les bateries aguantan força bé.
Sempre que sorto amb algún que porta bateries, al migdia em trobo parlant sol.
Si et decideixes per els Midland (o Cardo) compra bateries de recanvi, ja només parlant de moto a moto duran poc i si a sobre els hi poses mp3......
Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Contacta:
Espero tenir ben aviat muntat un autocom amb una radio perquè no et trobis sol. ;)James_Bond ha escrit:Sempre que sorto amb algún que porta bateries, al migdia em trobo parlant sol.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Sharky
- Presentats
Tens Raó Ramón, la bateria del BPA, no sol dura més de 4 0 5 hores si el portes continuament funcionant, en canvi els aparells del casco aquest duran mes, el que pasa es que sempre vols apurar masa i es clar et quedes sense bateria.James_Bond ha escrit:sharky ha escrit:les bateries aguantan força bé.
Si et decideixes per els Midland (o Cardo) compra bateries de recanvi, ja només parlant de moto a moto duran poc i si a sobre els hi poses mp3......
Vssssssssss
007
Salut.
-
- Presentats
- Entrades: 21
- Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:26 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola, per fi m'han arribat els intercomunicadors, i ja els he montat i tot, pero m'han sortir certs problemes.
El primer es que un cop conecta el mobil amb el midland, 3 vegades que ho he probat, al arribar al lloc i mirar el mobil, m'he adonat de que pel camí s'habien desconectat. No se si hi ha algo que es pugui fer per solucinar-lo, o no se si a algú li pasarà el mateix.... El bluetooth dle mobil funciona be 100%, ja que al cotxe també tinc un parrot, i no s'hem desconecta mai....
Despres el segon es que els altaveus, van amb un velcro que s'enganxa al casc, doncs be, aquest velcro cada 2x3 s'hem desenganxa del casc, no se s'hi espodria ver algo al respecte. Tampoc li voldria posar superglue, ja que el dia que o vulgui treure fliparia :P.
Per ultim, jo se que el meu midland, com a pilot funciona amb el meu telefon, pero el midland del copi, funcionaria alhora amb el seu telefon???? Jo diria que no, pero bueno.... Tambe hem podria equivocar.....
Gracies y VV'ssssssss a tots
El primer es que un cop conecta el mobil amb el midland, 3 vegades que ho he probat, al arribar al lloc i mirar el mobil, m'he adonat de que pel camí s'habien desconectat. No se si hi ha algo que es pugui fer per solucinar-lo, o no se si a algú li pasarà el mateix.... El bluetooth dle mobil funciona be 100%, ja que al cotxe també tinc un parrot, i no s'hem desconecta mai....
Despres el segon es que els altaveus, van amb un velcro que s'enganxa al casc, doncs be, aquest velcro cada 2x3 s'hem desenganxa del casc, no se s'hi espodria ver algo al respecte. Tampoc li voldria posar superglue, ja que el dia que o vulgui treure fliparia :P.
Per ultim, jo se que el meu midland, com a pilot funciona amb el meu telefon, pero el midland del copi, funcionaria alhora amb el seu telefon???? Jo diria que no, pero bueno.... Tambe hem podria equivocar.....
Gracies y VV'ssssssss a tots
- Sharky
- Presentats
Aviam es molt estrany que es desconectin els aparells, a mi no m'ha passat mai, l'aparell del copilot esta sincronitzat amb el del pilot, per tant no pot sincronitzar-se amb un altre telefon movil, el que si es possible es que quan el pilot rep una trucada, el copilot es pugui afegir a la conversa si es vol.....
Si ho fa molt sovint això de perdre la comunicació, aniria directament a Midland perque ho miresin, em sembla que estan a Cornella....
Salut.
Si ho fa molt sovint això de perdre la comunicació, aniria directament a Midland perque ho miresin, em sembla que estan a Cornella....
Salut.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs noi, jo tinc els altaveus a un integral i un modular meu, i a un modular de la dona, i no m'han donat mai cap problema..... :shock:Rubenmlll ha escrit:
De quin casc estem parlant?
I jo, com el company sharky, no se m'han descon.nectat mai.
Vols dir que ho tens tot ben configurat? a mi em va costar, però al final ja ho tinc tot controlat.
P. D : No tinc el PTT ara mateix, sols con.necto el mòbil. Miraré de ficar-ho a la bossa sobredipòsit un altre dia, aviam què tal. :roll:

- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Hola:
Jo també m'ho estic mirant de fa temps i Us comento, que l'altre dia en vam parlar amb uns companys i em van dir que perquè durin més les bateries hi ha la funció d'estalvi, cosa que per activar el micro s'ha de fer com un crit :P . Al que es veu que no li dura gaire la bateria o pila és a l'aparell emisor de bluetooth.
Salut!!
Jo també m'ho estic mirant de fa temps i Us comento, que l'altre dia en vam parlar amb uns companys i em van dir que perquè durin més les bateries hi ha la funció d'estalvi, cosa que per activar el micro s'ha de fer com un crit :P . Al que es veu que no li dura gaire la bateria o pila és a l'aparell emisor de bluetooth.
Salut!!
- Randy-650
- Presentats
Doncs si, la Montse a vegades em tenia que dir EEEHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!:evil:Josey Wales ha escrit: Us comento, que l'altre dia en vam parlar amb uns companys i em van dir que perquè durin més les bateries hi ha la funció d'estalvi, cosa que per activar el micro s'ha de fer com un crit :P
Em fotia cada sustuuuuuuuuuu!!!! :lol:

- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Guillem
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Guillem ha escrit:Per els que stem interessats, sap algú si s'organitzarà una compra conjunta?
Aquí ho deixo.
Guillem, no crec que fent una compra conjunta les de locura digital baixin gaire els preus.
Tu que ets de Barcelona tens la botiga a 10 minuts i et pots estalviar els ports.
Vssssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Guillem
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
- Contacta:
James_Bond ha escrit:Guillem ha escrit:
Guillem, no crec que fent una compra conjunta les de locura digital baixin gaire els preus.
Tu que ets de Barcelona tens la botiga a 10 minuts i et pots estalviar els ports.
Vssssssssssss
007
Gracies James Bond, jo que no em volia moure de caseta ara mi faras anar :roll:, jejeje.
Acabaré de estudiar el que necesito perque encara no ho tinc clar i faré la carta als Reis a veure si es porten bé...i m'estalvio d'anar-hi. Jajaja :lol: .
Salut!!!
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
James_Bond ha escrit:
Vssssssssss
007
Vols dir que no es fan el locu i lo de la bateria és una excusa barata ???