NOVA SORTIDA A CORDES SUS CIEL 27 i 28-10-2007

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 29, 2007 9:29 pm

stromkel ha escrit:Soc en Vendetta, he piratejat el nick de l'Stromkel.

Dir-vos que ja hem arribat, ara anirem a Fires de Girona, a sopar alguna coseta.

Fotos poques, carreteres genials, festa massa, personatges curioses varis, mosses maques unes quantes.

En fi, nacionalitat francesa, per ara no, però un curs de francès segur que si!!!

Hola Vendeta, com ha ant la sortideta ? S'ha portat bé l'Stromkel ? Com han anat les "juergues nocturnes" ? A tingut problemes l'Stromkel amb les perruques de gore-tex i amb els Hammer ?

Posa alguna foto teva i de l'Stromkel.

Passeu-vos'ho bé a les festes de Girona, si us sobra alguna gironina que estigui ben bona aviseu-me.

Adeu Vendeta, fes un petó ben fort a l'Stromkel :ksss

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. oct. 30, 2007 4:58 am

James_Bond ha escrit:

Dir-vos que ja hem arribat, ara anirem a Fires de Girona, a sopar alguna coseta.

Fotos poques, carreteres genials, festa massa, personatges curioses varis, mosses maques unes quantes.

En fi, nacionalitat francesa, per ara no, però un curs de francès segur que si!!!

Hola Vendeta, com ha ant la sortideta ? S'ha portat bé l'Stromkel ? Com han anat les "juergues nocturnes" ? A tingut problemes l'Stromkel amb les perruques de gore-tex i amb els Hammer ?

Passeu-vos'ho bé a les festes de Girona, si us sobra alguna gironina que estigui ben bona aviseu-me.

Vsssssssss
007
Tot ha anat de nassos, portarse bè? ell...? :lol: :lol: Les juergues, moolt bè, com a juerga, pq, ja dic no torno allà sense saber alguna cosa mès de francès, quin patimeeent :lol: :lol: :lol:

I en fi, despres de sopar l'stromkel cap a casa, ja que això de fer sidral a la propia ciutat... una mica perillòs.

En quan a lo de fer-li un peto ni parlar-ne
, que ara s'ha deixat barba i rasca molt.

Per cert, a veure la propera, ja t'hi tinc ganes de veure!

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 30, 2007 3:18 pm

Vendetta ha escrit:
James_Bond ha escrit:

Vsssssssss
007
Tot ha anat de nassos, portarse bè? ell...? :lol: :lol: Les juergues, moolt bè, com a juerga, pq, ja dic no torno allà sense saber alguna cosa mès de francès, quin patimeeent :lol: :lol: :lol:

I en fi, despres de sopar l'stromkel cap a casa, ja que això de fer sidral a la propia ciutat... una mica perillòs.

En quan a lo de fer-li un peto ni parlar-ne
, que ara s'ha deixat barba i rasca molt.

Per cert, a veure la propera, ja t'hi tinc ganes de veure!

Hola Stromkel, veig que tu també has fet el mateix que en Vendeta i entreu amb els noms canviats.

Estava tranquil de que també hi anesis tu, perqué sé que ets un home assenyat i la teva templança en situacions nocturnes fa que sempre sigui una tranquil·litat saber que estàs allà per controlar les "juergues" dels més esvalotats.

Practica el francés tant com puguis que és un tema molt interesant, (el millor es quan ets la part pasiva, la activa no la he pracitcat mai), ja que sol donar grans alegries i satisfaccions.

A la propera si que vinc :wink: :wink:

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. oct. 30, 2007 4:18 pm

Hola Bond, mira la hora del post .... jo a aquestes hores dormo ....

El post és del Vendetta original, i a més pregunta-li que feia a aquestes hores, el tema és prou divertit.

nota: no estic autoritzat per revelar-ho, però si per riure'm ...
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :form
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. oct. 30, 2007 9:30 pm

stromkel ha escrit:Hola Bond, mira la hora del post .... jo a aquestes hores dormo ....

El post és del Vendetta original, i a més pregunta-li que feia a aquestes hores, el tema és prou divertit.

nota: no estic autoritzat per revelar-ho, però si per riure'm ...
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :form
Kee Cabrooooooon

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 30, 2007 9:35 pm

Aclariu-vos, que amb això de piratajar-vos els nicks em teniu destrempat.

Quan us pirategeu els nicks heu de posar si sou el de veritat o l'altra.

Stromkel, ja se que tu ets home de missa de 8, un home de bé vaja, incapaç de fer cap de les cafranades que diu en Vendeta.

Vendeta, intentes portar a l'Stromkel per el mal camí, el camí de la perdició, bars, pubs, discoteques, perruques de goretex i hummers. convida'm a mi també a anr per el mal camí, collons

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 30, 2007 9:39 pm

James_Bond ha escrit:convida'm a mi també a anr per el mal camí, collons

Vsssssssss
007
Si si ha d'anar...si va !!!!

a mi també m'agrada aixó del mal cami
Salut i kilómetres

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. oct. 30, 2007 9:40 pm

James_Bond ha escrit:Aclariu-vos, que amb això de piratajar-vos els nicks em teniu destrempat.

Quan us pirategeu els nicks heu de posar si sou el de veritat o l'altra.

Stromkel, ja se que tu ets home de missa de 8, un home de bé vaja, incapaç de fer cap de les cafranades que diu en Vendeta.

Vendeta, intentes portar a l'Stromkel per el mal camí, el camí de la perdició, bars, pubs, discoteques, perruques de goretex i hummers. convida'm a mi també a anr per el mal camí, collons

Vsssssssss
007
Bond el que has de fer la propera vegada és agafar la moto i apuntar-te; o al revés, el cas és que aquestes sortides de cap de setmana són genials
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. oct. 30, 2007 10:48 pm

James_Bond ha escrit:Aclariu-vos, que amb això de piratajar-vos els nicks em teniu destrempat.
Tu a mi si que em tens destrempat que ja no sè si et dirigeixes a mi o a ell, i qui soc jo?? ahhhhhhh!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9

Ara de verita! sempre que he piratejat el nick de l'stromkel he avisat

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”