com caure, ULL!!!!!!
Moderador: Airald
- sisK1o
- Presentats
- Entrades: 118
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
- Ubicació: barcelona y lleida
com caure, ULL!!!!!!
Aquest cap de semana amb un una trobada de clasiques un company al prende una corva de paella a dretes molt tancada i amb pugada (digna corva de GS :shock: ) li a tocat la parada de emergencia amb la bossa sobrediposit, com que portava la primera engranada parada inmediata i a terra, sense consecuencies, bueno la moto una precioasa rt100 del 1980 al guna rallada al carenat
, cal prende nota al moment de colacar la bossa

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Una gran putada... a nosaltres, al començar el viatge del juliol, surto de casa amb la bossa a tope i a la primera corba tancada a dretes sembla que s'apaga la moto llums incloses i fa un soroll estrany... que deu ser??
Doncs resulta que al girar el manillar em tocava el botó de l'arranc a la bossa i li donava al motor d'arranc estant aquesta en marxa... fins que hi vaig caure... :roll: :roll:
Fins aviat!
Una gran putada... a nosaltres, al començar el viatge del juliol, surto de casa amb la bossa a tope i a la primera corba tancada a dretes sembla que s'apaga la moto llums incloses i fa un soroll estrany... que deu ser??
Doncs resulta que al girar el manillar em tocava el botó de l'arranc a la bossa i li donava al motor d'arranc estant aquesta en marxa... fins que hi vaig caure... :roll: :roll:
Fins aviat!

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Osti, doncs sique s'ha d'anar al tanto amb això, si.
Amb la bossa sobredipòsit SEMPRE s'ha d'anar amb molta cura al maniobrar en girs tancats, sempre. :shock:
No m'agradaria veure mai una RT-1.000 de l'any 80 al terre per això. Segur que l'amo la cuida com ningú. :?
Amb la bossa sobredipòsit SEMPRE s'ha d'anar amb molta cura al maniobrar en girs tancats, sempre. :shock:
No m'agradaria veure mai una RT-1.000 de l'any 80 al terre per això. Segur que l'amo la cuida com ningú. :?

- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
A mi em va passar a la gasolinera que varem parar a Martin (a mig eslovaquia recordes?)carles ha escrit:Bones!!!
Doncs resulta que al girar el manillar em tocava el botó de l'arranc a la bossa i li donava al motor d'arranc estant aquesta en marxa... fins que hi vaig caure... :roll: :roll:![]()
![]()
Fins aviat!
Es que quant viatges i portes molts "trastos" a la bossa es facil que quant fas "tope" de maniallar toqui una mica, aixo si en marxa ja es mes dificil.
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A mi també em va passar el primer dia de posar la bossa sobre-dipòsit. Al maniobrar amb el motor en marxa, se m'engegava el motor d'arranc pel mateix motiu. :lol:carles ha escrit:Bones!!!
Doncs resulta que al girar el manillar em tocava el botó de l'arranc a la bossa i li donava al motor d'arranc estant aquesta en marxa... fins que hi vaig caure... :roll: :roll:![]()
![]()
Fins aviat!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos