A L B I ,JA SOM AQUI, mapes de la ruta i F O T O S

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. oct. 30, 2007 9:28 pm

Vendetta ha escrit:
Sagal ha escrit:Ara es comença a veure la realitat. Per cert stromkel sempre et veig liat en Bars i Pubs, eh?
Algù d'aquest forum ha de donar motius a la tipica imatge de moteros :lol: :lol: :lol: o no :?
Molt be Vendetta, semblem una colla de "macarrons" demanant sembre aigües i begudes infectes. Tenim una fama i hem de mantenir-la.

Des de aquí faig una crida a tots els companys per retornar la nostra imatge a la veritat cinematogràfica. Moto, caçadores de pell i cerveses :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 30, 2007 9:34 pm

stromkel ha escrit: Fent un tallat (el nº 127 de la ruta)
Segur que amagueu molt, per que siguent Diumenge al migdia i anant amb en Vendetta...m'estranya molt que només fos el tallat 127. :eyes
Salut i kilómetres

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. oct. 30, 2007 10:44 pm

siono1000 ha escrit:
stromkel ha escrit: Fent un tallat (el nº 127 de la ruta)
Segur que amagueu molt, per que siguent Diumenge al migdia i anant amb en Vendetta...m'estranya molt que només fos el tallat 127. :eyes
Doncs si, si l'Stromkel mai menteix, o no.

Cullons de nick mès enganxifòs!! sempre em recordo de tu, tel vols cambiar d'una pta vegada, ja!!!!

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dc. oct. 31, 2007 12:09 am

Vendetta ha escrit:
Doncs si, si l'Stromkel mai menteix, o no.

Cullons de nick mès enganxifòs!! sempre em recordo de tu, tel vols cambiar d'una pta vegada, ja!!!!
Ja fa dies que hi penso, però sempre estic entre el si o el no, si o no aquest es el meu dilema. Seguiré pensanti aveure si em decideixo.

A que vareu fer més de 127 tallats abans del Diumenge al migdia ???? :wink:
Salut i kilómetres

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. oct. 31, 2007 1:00 am

Vaig començar comptant les cerveses del dissabte a la nit i el diumenge al matí, encara estava amb el recompte del dissabte.

Ho sento el proper dia intentaré fer-ho millor i no descomptar-me :oops: :oops:

El que si sé és que dos wiskis a 14 i dos cerveses a 10, ens hem deixat una fortuna i tot per que el amic Vendetta va oblidar-se de les ampolles que tenia (pagades entre 6 i que beuríem entre 2)

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dc. oct. 31, 2007 1:07 am

Val d'acord, ara ja ho he entès. 8)

La violencia va ser necessaria en el tema dels tallats d'en Vendetta ???
El proper viatge li comprarem alló que varem dir ( una moxil·la d'aquelles amb el tubet per anar xupant plena de tallat, aixis al menys no molestarà cada 47 segons i mitg amb l'historia de pendre un tallat.

Salut.
Salut i kilómetres

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dc. oct. 31, 2007 5:16 pm

Bè, fins ara no he tingut temps d'acabar de completar bonament aquesta humil cronica.

Imatge

Imatge

Imatge
Això d'anar dos és el que tè,.. ens varem quedar a observar com es ponia el sol.

Imatge
Imatge
Fotos de cordes, no sè que tè cordes, però a allà fins i tot la camara ho veu tot d'una altra manera.

Imatge
Aqui el ja conegut coll de pallieres (ja sè no l'he escrit bè) l'stromkel no esta acostomat a aquests cambis bruscos de temperatura, despres de la marxa fina.. refredar motors d'aquesta manera.. l'entenc.

Imatge
Jo hi vaig fer el que vaig poguer, ja ho veieu, pero sense passar-nos, però res, el cambi va ser massa brusc.

Imatge
I aqui la culminaciò del cap de setmana, jo el vaig trucar, però res, no va vindre'm a donar l'escalfor que necessitava jo. A les 3 de la matinada allà solet a la carretera.
Pneumatic de darrere reventat, i aìxò que el que jo patia era el de davant, en fi, he comprovat duraciò del pneumatic, 9000 km de 12000 ke he fet amb el mateix model.
Això denota el bon estat de les carreteres, asfalt molt abrassiu.

Guillem
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Guillem » dc. oct. 31, 2007 10:32 pm

Osti Vendetta, vares punxar? Si que et porta per mal camí aquest Stromkel... 8)
Vas poguer arreglar la punxada o vares tornar a Girona amb grua :twisted: ?

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. nov. 01, 2007 2:02 pm

Guillem en Vendetta va punxar tot sol. Jo li deia tot el cap de setmana que no punxaria la roda del davant i així va ser.

Mentre era amb mi, vaig cuidar amb cura d'ell i la seva màquina, però el jovent sou uns atabalats i no sabeu anar sols.

Només és per comentar-te que si un dia vens també cuidarem de tu, la Càrol i la moto :wink: :wink:

:form :eyes :form

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dj. nov. 01, 2007 6:28 pm

Guillem ha escrit:Osti Vendetta, vares punxar? Si que et porta per mal camí aquest Stromkel... 8)
Si res, esperar a la grua, espavilarme com indicarlos a on estava.. sort que duia el gps, sino encar m'estarien buscant.. vaig dir a 3 km d'un poble que creia i n'estava a 14 quan ho vaig comprovar al gps, res, la moto ja esta bè i tot resolt.

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dj. nov. 01, 2007 9:32 pm

stromkel ha escrit:
Només és per comentar-te que si un dia vens també cuidarem de tu, la Càrol i la moto :wink: :wink:

:form :eyes :form
Huy huy huy.... Guillem malfiat d'aquest parell, sembla que son molt caritatius i protectors, però a mi en sembla que a la Càrol jo no deixaria que la "cuidesin".
Si s'han fet un anàlisis complet ultimament segur que la testosterona els hi ha sortit a nivells d'adolescent. :wink:

Vendetta ha escrit:
Guillem ha escrit:Osti Vendetta, vares punxar? Si que et porta per mal camí aquest Stromkel... 8)
Si res, esperar a la grua, espavilarme com indicarlos a on estava.. sort que duia el gps, sino encar m'estarien buscant.. vaig dir a 3 km d'un poble que creia i n'estava a 14 quan ho vaig comprovar al gps, res, la moto ja esta bè i tot resolt.
Ostres..!!!
aquesta si que no la esperava.
Va ser durant el viatge a al arrivar a Girona ??
Salut i kilómetres

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. nov. 02, 2007 3:26 pm

Vendetta:

Aquestes fotos les he retocat amb picasa en 2 minuts. Tingues en compte que tu ja les vas reduir de mida i jo he fet el mateix, amb la qual cosa hi ha una segona pèrdua de qualitat. Mira't picasa :wink: :wink:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”