AQUESTA NOIA TÉ PROYECCIÓ

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

AQUESTA NOIA TÉ PROYECCIÓ

Entrada Autor: RafaCarme » dj. nov. 01, 2007 10:34 pm

Aquesta senyoreta ha sigut cesada tras la primera intervenció en el parlament aragonés.

Amb el nivell d'incompetencia polític que hiha, deuríen cesar uns cuants més:
Atenció perque la segona vegada que obra la boca li diu al president del parlament: SI, CARIÑO.

Campechana que es una

http://www.elconfidencial.com/cache/200 ... ncion.html

La cosa es que ha estat designada per un "cazatalents".

Rafa

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. nov. 01, 2007 11:18 pm

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

No havia vist ni sentit mai una explicació? així .........

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dj. nov. 01, 2007 11:41 pm

Una intervenció llastimosa. Ara!. Parlant en general, no us penseu que els altres polítics siguin gaire mes competents que ella.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dv. nov. 02, 2007 12:07 am

Impressionant !!!! :shock: sense paraules m'he quedat.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. nov. 02, 2007 9:43 am

Bones!!!

Sembla que estigui al càsting d'OT... :shock: :shock: :shock:

Fins aviat!
Imatge

RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dv. nov. 02, 2007 8:24 pm

La cosa está en que, aquesta senyoreta, l'hi van posat un sou, dietes, i d'altres extres que no serán precisament igual que la majoría dels currants.Es clar, com per ser polític no s'ha de fer un examen, així ens va la cosa.

I penso:

¿Cuants elements com aquest, dintre de la espesa multitud de politiquillos, cárregs intermitjos de diputacions, ajuntament,etc,etc... deuen haver, més o menys incompetents i que están cobrant un sou amb cárrec nostre?

Fa poc hem tingut un cas aquí a Sant Cugat, en el que el regidor de mobilitat actual ( que inmediatament abans de ser regidor regentava un bar i tenía fama no precisament de "lumbreras" ),ha volgut implantar
una nova normativa FORA DE LA LLEI.

Una plataforma molt humild de ciutadans, amb la llei a la má, l'hi ha fet recular i s'ha aturat dicha normativa.
Han fet que intervingui inclús el Síndic de Greuges.( Ho conec de primerísima má).

El pitjor de tot, potser, es que la normativa s'hagués implantat, de moment, encara que no fós legal, gracies als buits legals que existeixen, i al desconeixement de la legalitat vigent per part del regidor en qüestió.
( Dic desconeixement perque si la normativa ilegal fos amb coneixement de que está fora de la llei llavors es diu PREVARICACIÓ).

No em vull ni imaginar els "mamoneos" que hi ha i que no ens enterem.

Quina Republica bananera!!!, pero aixó si, EUROPEA
( vease obras de l'AVE ).

Rafa

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. nov. 02, 2007 10:13 pm

Jo per la meva feina i per amistats de cercles íntims he conegut moltíssimes persones famoses, de tots els estaments, entre d'ells els polítics.

De polítics puc assegurar-vos que n'he conegut molts de preparadíssims amb cultura, saber estar, do de gents i amb una gran professionalitat.

Peró, n'he conegut moltíssims, que no he acabat mai d'entendre com ocupàvem un càrrec com el que tenien. No els hi trobaves cap virtut per molt que t'hi esforcessis. Per desgràcia aquests on els més abundosos i amb diferència.

Moltes vegades al acabar de parlar amb ells ( o elles) m'ha quedat en el pensament, de que si aquests son els que regeixen la nostra societat, entenc moltes coses de les que passen.

Sort hi ha que la iniciativa privada tira endavant el país amb escreix per compensar les mancances d'aquests..........

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » ds. nov. 03, 2007 8:34 pm

James_Bond ha escrit:Jo per la meva feina i per amistats de cercles íntims he conegut moltíssimes persones famoses, de tots els estaments, entre d'ells els polítics.

De polítics puc assegurar-vos que n'he conegut molts de preparadíssims amb cultura, saber estar, do de gents i amb una gran professionalitat.

Peró, n'he conegut moltíssims, que no he acabat mai d'entendre com ocupàvem un càrrec com el que tenien. No els hi trobaves cap virtut per molt que t'hi esforcessis. Per desgràcia aquests on els més abundosos i amb diferència.

Moltes vegades al acabar de parlar amb ells ( o elles) m'ha quedat en el pensament, de que si aquests son els que regeixen la nostra societat, entenc moltes coses de les que passen.

Estic d`acord amb tu ,que ni ha de tots els colors, jo m`he trobat de molt concienciats amb el que feien, i de vegades m`he trobat que et fan agafar ganes de anarten dalt de una montanya, per perdrels de vista.

James_Bond ha escrit: Sort hi ha que la iniciativa privada tira endavant el país amb escreix per compensar les mancances d'aquests..........
Vsssssssss
007

Pero, també em trobo iniciativa privada, com tu dius, que fa el que li rota.
Empresaris que fan treballa a la gent en condicions pessimes, de vegades per sota dels salaris de conveni. Sense les mesures de protecció adecuades,(per estalviar) ,aixó si ,no estalvien en Merced... ni BMB,etc...

Osigui: "Que de todo hay en la viña del señor", hasta a la iniciativa privada. :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Respon

Torna a “Cerveseta”