AL NOVEMBRE ES PRESENTA NOVA BMW GS 1200
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Al final semblare un defensor de BMW ;)
La primera revisio als 1000km' la tens igual en una honda.
A mi em va costar uns 100€ i crec que la de les BMW la primera no baixa dels 200€
Pero despres cada 6000km's en les honda,suzukis,..has de pasar per caixa i en el cas de la honda el preu de les revisions es entre 200 i 300€
A BMW es cada 10.000 i per el que he llegit estan tambe entre els 250 i 350€.
Aixo vol dir que als 30.000km' amb bmw has fet 4 revisoins i amb la honda n'has fet 7.
7*200= 1400
4*350=1400
El preu del es revisons no crec que sigui un motiu a tenir en compte aquest cop :)
La primera revisio als 1000km' la tens igual en una honda.
A mi em va costar uns 100€ i crec que la de les BMW la primera no baixa dels 200€
Pero despres cada 6000km's en les honda,suzukis,..has de pasar per caixa i en el cas de la honda el preu de les revisions es entre 200 i 300€
A BMW es cada 10.000 i per el que he llegit estan tambe entre els 250 i 350€.
Aixo vol dir que als 30.000km' amb bmw has fet 4 revisoins i amb la honda n'has fet 7.
7*200= 1400
4*350=1400
El preu del es revisons no crec que sigui un motiu a tenir en compte aquest cop :)
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
:shock: Impressionant! :shock:Steelman ha escrit:A BMW es cada 10.000
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo les faig cada 10.000 i no em costa ni 200 € les normals. Hi arribo i en paso una mica quan faig filtres i bujíes.Steelman ha escrit: Pero despres cada 6000km's en les honda,suzukis,..has de pasar per caixa i en el cas de la honda el preu de les revisions es entre 200 i 300€
Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
La Gs -diguem- no es pot comparar amb la Varadero ni amb la Vstrom ni amb altres trails.
Matitzo: no es per qué jo en tingui una..... es que s´en venen tantes , no per qué sigui barata - (que ho és - si les comparem amb les altres), es a dir nomès 1500 € de diferencia amb la Varadero - per exemple - amb la diferencia tecnologica que hi ha.
No es el mateix una transmisió per cadena amb un cardan tan elaborat.i sense manteniment
La forquilla de suspensió es buida... només les barres s´hi desplacen, no hi ha ni oli- sense manteniment - la feina la fa l´amortidor, es un basculant possat a devant.
com totes les Bmw amb telelever " chapeau "
El dipòsit es falç-el verdader es amagat a sota les tapes i es de goma - només son unes tapes que valen molt poc, en cas de caiguda, s´agraeix( quan em cansi del color vermell, les possaré d ún altre color :twisted: )
Sense parlar de les revisions grosses , amb canvi d´olis i filtres, bujies etc. molt poca feina a desmontar coses.
No em vull imaginar les " altres " començar a desmontar la carroseria fins a deixar-la " amb boles "
Treure la roda de darrera es un joc de nens etc.
sense parlar de que estem devant de una moto de 1200 cc. ( un 20 % mes de cilindrada ) i nomès 225Kgs. amb sec.
Son petites coses que fan la diferencia i també pel que dieu el consum que donat la cilindrada es bó i que varia molt poc amb anar poc a poc o alt de voltes, hi ha una diferencia de 1 litre.
L´embragatge es amb sec-com els cotxes -per lo tant no hi han discs de fricció amb bany d´oli.
Ja no parlem de l´hora de vendre qualsevol BMW, però aixó ja es una altre història.
Que es cara la GS ? jo diria que es barata comparada amb les altres .....o cares les altres amb relació a la BMW.
Jo estic segur que per exemple, amb 50000 Kms. a igualtat de revisions - i canvi de peces per desgast - una Gs haurá gastat la meitat de € per aquest concepte , sense contar accidents - que amb el cas de una Varadero o Vstrom o d áltres - no em puc ni imaginar el que dèu costar reparar o canviar un diposit de benzina :twisted:
I no hi han motos dolentes, si no compres equivocades.
Matitzo: no es per qué jo en tingui una..... es que s´en venen tantes , no per qué sigui barata - (que ho és - si les comparem amb les altres), es a dir nomès 1500 € de diferencia amb la Varadero - per exemple - amb la diferencia tecnologica que hi ha.
No es el mateix una transmisió per cadena amb un cardan tan elaborat.i sense manteniment
La forquilla de suspensió es buida... només les barres s´hi desplacen, no hi ha ni oli- sense manteniment - la feina la fa l´amortidor, es un basculant possat a devant.
com totes les Bmw amb telelever " chapeau "
El dipòsit es falç-el verdader es amagat a sota les tapes i es de goma - només son unes tapes que valen molt poc, en cas de caiguda, s´agraeix( quan em cansi del color vermell, les possaré d ún altre color :twisted: )
Sense parlar de les revisions grosses , amb canvi d´olis i filtres, bujies etc. molt poca feina a desmontar coses.
No em vull imaginar les " altres " començar a desmontar la carroseria fins a deixar-la " amb boles "
Treure la roda de darrera es un joc de nens etc.
sense parlar de que estem devant de una moto de 1200 cc. ( un 20 % mes de cilindrada ) i nomès 225Kgs. amb sec.
Son petites coses que fan la diferencia i també pel que dieu el consum que donat la cilindrada es bó i que varia molt poc amb anar poc a poc o alt de voltes, hi ha una diferencia de 1 litre.
L´embragatge es amb sec-com els cotxes -per lo tant no hi han discs de fricció amb bany d´oli.
Ja no parlem de l´hora de vendre qualsevol BMW, però aixó ja es una altre història.
Que es cara la GS ? jo diria que es barata comparada amb les altres .....o cares les altres amb relació a la BMW.
Jo estic segur que per exemple, amb 50000 Kms. a igualtat de revisions - i canvi de peces per desgast - una Gs haurá gastat la meitat de € per aquest concepte , sense contar accidents - que amb el cas de una Varadero o Vstrom o d áltres - no em puc ni imaginar el que dèu costar reparar o canviar un diposit de benzina :twisted:
I no hi han motos dolentes, si no compres equivocades.

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Caram! Vist així, què fem tots amb aquestes motos que no són BMW? Les haurem de canviar quan abans! ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Estic molt content amb l'Vstrom 650, per fer revolts és queai una moto perfecte (per una plaça :oops: ).
Amb el que comenta l'albert, fa dubtar-me.
Company, ets un :twisted: , fins ara era un home feliç, ara semblo en siono225: si, no, potser, pss....
Merci per la informació i a la propera compra estarà en cartera una moto amb aquestes caractarístiques.
Amb el que comenta l'albert, fa dubtar-me.
Company, ets un :twisted: , fins ara era un home feliç, ara semblo en siono225: si, no, potser, pss....
Merci per la informació i a la propera compra estarà en cartera una moto amb aquestes caractarístiques.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Llagasta
- Presentats
Bé, l´exposició ha estat un análisi " de cap "stromkel ha escrit:
hi han altres coses que es fan pel "cor" .
i també altres que es fan per "cartera "
Aixó es com d´altres coses, que a mi em semblarán maquissimes i a un altre
li semblará lletges a parir.

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
doncs jo estic força d'acord amb el company gs12red, que ho ha explicat magníficament, trobo que la diferència de tecnologia de la BMW és molta, apart de les propies prestacions que ja justifiquen la diferència de preu.
Si bé s'ha de dir que la GS val 16.000 (perquè li posaràs punys, abs, alarma, maletes, etc.... no ens enganyem, que tenen una bona argucia comercial montada els tius )
Jo no contemplo saltar de una AT a una Varadero,
o paso a una GS (adv o no ja ho veuriem.... )
o passo a una senyora rutera com deu mana (aquí estudiariem si una Pan pataplan o una 'perolos' 12 rt ), però crec que aquest debat vindrà més endavant.
Si bé s'ha de dir que la GS val 16.000 (perquè li posaràs punys, abs, alarma, maletes, etc.... no ens enganyem, que tenen una bona argucia comercial montada els tius )
Jo no contemplo saltar de una AT a una Varadero,
o paso a una GS (adv o no ja ho veuriem.... )
o passo a una senyora rutera com deu mana (aquí estudiariem si una Pan pataplan o una 'perolos' 12 rt ), però crec que aquest debat vindrà més endavant.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Bè, jo tenia la GS, tinc que dir que és molt bona moto, pero, tampoc tant.
Referent a consum quant vas de ruta cada 25o Kms. a possar bezina, o sigui que autonomia res de res, per fer trail, poca gent i fa trail per fer anar aquesta moto per camins s'ha de començar a saber anar amb moto.
Capacitat de maletes tenin en conte la maleta del tubarro que és més petita poca cosa pots portar. Vibracions a partir de 100 si fas uns quants Kms. quan baixes tremoles 10 minuts encara.
A nivell personal si t'has de quedar una trail sensa cap dubte l'ADVENTURE, la GS l'haurien de millorar bastant.
ARBE, si et quedes BMW creume ADVENTURE.
Arreveureeeeeeeee
Referent a consum quant vas de ruta cada 25o Kms. a possar bezina, o sigui que autonomia res de res, per fer trail, poca gent i fa trail per fer anar aquesta moto per camins s'ha de començar a saber anar amb moto.
Capacitat de maletes tenin en conte la maleta del tubarro que és més petita poca cosa pots portar. Vibracions a partir de 100 si fas uns quants Kms. quan baixes tremoles 10 minuts encara.
A nivell personal si t'has de quedar una trail sensa cap dubte l'ADVENTURE, la GS l'haurien de millorar bastant.
Arreveureeeeeeeee

- GUS
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:10 pm
- Ubicació: Catalunya is not Spain
a mi personalment m'encanta,i l'eltre dia en vaig estrenar una d'un penjat de la feina que se l'ha comprada full-equip i com encara no te el carnet (ha suspes 2 vegades) li vaig anar a recollir jo quan li entregaben,aixo si,limitada.
El tio s'ha gastat 17000€ i la te al parquing plena de pols perque no la pot agafar.
Quins collons,i jo sense,ara que ofertes n'hi han pero...
Per cert aquestaque us passo no esta malament.
http://www.segundamano.es/vi/9614947.htm?ca=43_s
El tio s'ha gastat 17000€ i la te al parquing plena de pols perque no la pot agafar.
Quins collons,i jo sense,ara que ofertes n'hi han pero...
Per cert aquestaque us passo no esta malament.
http://www.segundamano.es/vi/9614947.htm?ca=43_s
- Llagasta
- Presentats
Hola:Sagal ha escrit:Bè, jo tenia la GS, tinc que dir que és molt bona moto, pero, tampoc tant.
Arreveureeeeeeeee
Quina Gs tenies avans ?
La 1200 no vibra practicament( porta doble arbre d´equilibrat i ciguenyal alleugerat ) la 1150 si que ho feia.
es que crec que la Gs 1200 i la adventure...son identiques de motor......

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Tenia la 1200 GS del 2005 i ja te comentat que quan feies 500 Kms per autopista tant sols a 130, osti si vibrava.gs12 red ha escrit:
Hola:
Quina Gs tenies avans ?
La 1200 no vibra practicament( porta doble arbre d´equilibrat i ciguenyal alleugerat ) la 1150 si que ho feia.
es que crec que la Gs 1200 i la adventure...son identiques de motor......
Es clar que et parlo comparat la que tinc ara, es clar. Quan vaig comprar la GS, la vaig trobar acollonant

- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
Re: AL NOVEMBRE ES PRESENTA NOVA BMW GS 1200
...amb aquest enllaç ja l' hauries vist.gs12 red ha escrit:Doncs aixó:
El proper mes de Novembre ( INTERMOT ) es presentará la "nova "gs 1200 de la que es parla ja fa molts messos., per entregar a partir del mes de març 2008.
Si no la fan massa de carretera la canviaré.....
http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... 1193593845
foros/viewtopic.php?t=2388
...será aquesta:

Josep.

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!gs12 red ha escrit:... es a dir nomès 1500 € de diferencia amb la Varadero - per exemple - amb la diferencia tecnologica que hi ha.
Això és discutible, la meva una vegada vestida: Maletes Touratech, Defenses Givi, Top-case Shad, cavallet central, funda sobredipòsit Bagster, pantalla alta Puig, ... es queda a més de 2000€ per sota de la GS "pelada"!!!
El cardan?? Aquí m'has pillat... :roll: :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Per anar llegint una estoneta :twisted:
http://www.gstrail.es/foro/showthread.php?t=5412
http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... ;start=all
Vssssssss
007
http://www.gstrail.es/foro/showthread.php?t=5412
http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... ;start=all
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- DeuBCN
- Presentats
- Entrades: 39
- Membre des de: ds. març 03, 2007 1:44 pm
Si em deixeu m'agradaria participar en el tema, ja que vinc d'Honda i ara tinc una RT12.
Crec que Jordi ha fet força be les comptes.
De fet jo també les he fet, perque soc un malalt de les motos.
I si a la Varadero li sumas el preu del kit de arrastre, crec que en general, surt mes cara de mantenir que una GS.
Pero tot i aixó es veritat a mitjas perque si tens en compte les avaries que esten donant aquestes motos els preus ja no surten tan clars.
Fins ara les GS, per la seva data de sortida tenien garantia i no hi havia problemes, pero ara les coses han canviat i veureu un gran nombre de GS's sense garantia de venda d'ocasió.
A mes les motos japoneses son molt facils de mantenir, perque encara que per fer el reglatge de valvules s'ha de desmontar mitja moto, aixó nomes s'ha de fer un parell de vegades en la seva vida util. Per tant no es cap problema.
I tot aixó es fa sense utilitzar cap eina especial, el que et permet portar la teva moto a un concessionari NO Oficial o fins i tot fer-ho tu mateix.
En canvi les BMW necessiten passar-les pel Moditec si vols canviar coses tan senziclles com el ajust del ralentí, veure els errors de l'ABS i servo, etc, etc
En serio, si ho comparas tot, no quedar gens clar quina es la millor opció.
Es la meva opinió
Crec que Jordi ha fet força be les comptes.
De fet jo també les he fet, perque soc un malalt de les motos.
I si a la Varadero li sumas el preu del kit de arrastre, crec que en general, surt mes cara de mantenir que una GS.
Pero tot i aixó es veritat a mitjas perque si tens en compte les avaries que esten donant aquestes motos els preus ja no surten tan clars.
Fins ara les GS, per la seva data de sortida tenien garantia i no hi havia problemes, pero ara les coses han canviat i veureu un gran nombre de GS's sense garantia de venda d'ocasió.
A mes les motos japoneses son molt facils de mantenir, perque encara que per fer el reglatge de valvules s'ha de desmontar mitja moto, aixó nomes s'ha de fer un parell de vegades en la seva vida util. Per tant no es cap problema.
I tot aixó es fa sense utilitzar cap eina especial, el que et permet portar la teva moto a un concessionari NO Oficial o fins i tot fer-ho tu mateix.
En canvi les BMW necessiten passar-les pel Moditec si vols canviar coses tan senziclles com el ajust del ralentí, veure els errors de l'ABS i servo, etc, etc
En serio, si ho comparas tot, no quedar gens clar quina es la millor opció.
Es la meva opinió

- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
Jo donaré la meva opinió, que no te cap valor perqué tinc un ferro de fa 15 anys i ja en tinc prou, i no tinc gaire idea de tota aquesta tecnologia que parleu, osigui que simplement parlaré per lo que he sentit...
primer de tot dir que tots els analisis son subjectius, tens un a favor amb molts arguments, i un altre en contra amb tants o més arguments, Al final tot es redueix a sentiments, a la moto que tens i que has lluitat per tenir, i que has desitjat durant temps fins tenir-la li veus tote les virtuts, però em sembla que poc te a veure amb la realitat... per exemple lo de la tecnologia de bmw molt superior a les altres... home, en tecnologia indubtablement ningú en té més que els japonesos, una altra cosa es la que apliquin a les motos, però alguna raó hi haurà.
en el tema economic jo no sé si la gs es cara o barata, lo que si sé es que tothom que conec i la té, un any després de comprarla entre tapes de motor, defenses de nosequé, maletes nosecuantos... s'han gastat una pasta. però siguem realistes, una moto no pot costar mai més de 6000€ tot lo que passi d'això es una estafa, perque per 7000€ tens un cotxe amb el que no passes fred, no et mulles, tens un xasis que et protegeix... en resum, el que paguem per sobre d'aquest preu ho paguem per sentiments, per il·lusió, per... bé tots sabem perqué, i a tot això no se li pot posar preu es a dir que si de veritat miressim el preu a l'hora de comprar una moto aniriem tots amb una montesa de fa 20 anys que et porta a tot arreu, i el manteniment era un paper de lija per quan es feia la perla a la bujia.
una altra falacia que jo veig amb el tema gs es lo de que es la única trail de veritat... si, ja he vist els videos de l'adventre i lo que es pot fer, però no ens enganyem, si vols fer algo més que camins s'ha de tenir molts co..ns per fer-ho. ja no hi han trails de veritat, weno, em sembla que aquesta gs800 si que en te pinta de ser prou lleugera, agil i preparada per "autentic" trail.
Una pregunta, perqué a la gs800 no li han posat cardan??
amb aquesta els que busquen cambiar una AT per algo semblant em sembla que si que hi tenen una opció similar oi ARBE... apa, més dubtes... al final t'explotarà el cap... jejeje
primer de tot dir que tots els analisis son subjectius, tens un a favor amb molts arguments, i un altre en contra amb tants o més arguments, Al final tot es redueix a sentiments, a la moto que tens i que has lluitat per tenir, i que has desitjat durant temps fins tenir-la li veus tote les virtuts, però em sembla que poc te a veure amb la realitat... per exemple lo de la tecnologia de bmw molt superior a les altres... home, en tecnologia indubtablement ningú en té més que els japonesos, una altra cosa es la que apliquin a les motos, però alguna raó hi haurà.
en el tema economic jo no sé si la gs es cara o barata, lo que si sé es que tothom que conec i la té, un any després de comprarla entre tapes de motor, defenses de nosequé, maletes nosecuantos... s'han gastat una pasta. però siguem realistes, una moto no pot costar mai més de 6000€ tot lo que passi d'això es una estafa, perque per 7000€ tens un cotxe amb el que no passes fred, no et mulles, tens un xasis que et protegeix... en resum, el que paguem per sobre d'aquest preu ho paguem per sentiments, per il·lusió, per... bé tots sabem perqué, i a tot això no se li pot posar preu es a dir que si de veritat miressim el preu a l'hora de comprar una moto aniriem tots amb una montesa de fa 20 anys que et porta a tot arreu, i el manteniment era un paper de lija per quan es feia la perla a la bujia.
una altra falacia que jo veig amb el tema gs es lo de que es la única trail de veritat... si, ja he vist els videos de l'adventre i lo que es pot fer, però no ens enganyem, si vols fer algo més que camins s'ha de tenir molts co..ns per fer-ho. ja no hi han trails de veritat, weno, em sembla que aquesta gs800 si que en te pinta de ser prou lleugera, agil i preparada per "autentic" trail.
Una pregunta, perqué a la gs800 no li han posat cardan??
amb aquesta els que busquen cambiar una AT per algo semblant em sembla que si que hi tenen una opció similar oi ARBE... apa, més dubtes... al final t'explotarà el cap... jejeje
- Llagasta
- Presentats
una bici una mica bona de BTT ja val 3000 € :twisted: n´hi han de 6000 € ( i en corren moltes pels camins.....)josepgts ha escrit:
s'han gastat una pasta. però siguem realistes, una moto no pot costar mai més de 6000€ tot lo que passi d'això es una estafa, perque per 7000€ tens un cotxe amb el que no passes fred, no et mulles, tens un xasis que et protegeix...

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
home, a mi s'em acudeix una...
si realment pretenen que sigui una moto de montanya, i tenint en compte que cap enduro, ni trial, ni cap cosa que realment estigui feta per anar per terres irregulars porta cardan igual es que el cardàn no està fet per això i fins i tot bmw que a tot li posen han decidit que lo millor es la cadena... però clar.. això voldria dir que la gs1200 es una carretera disfraçada per els que volen creure que son montanyeros... jejeje
no sé... però jo estic fins els co... de la cadena, no sé perqué yamaha no li va posar cardàn a la meva...
si realment pretenen que sigui una moto de montanya, i tenint en compte que cap enduro, ni trial, ni cap cosa que realment estigui feta per anar per terres irregulars porta cardan igual es que el cardàn no està fet per això i fins i tot bmw que a tot li posen han decidit que lo millor es la cadena... però clar.. això voldria dir que la gs1200 es una carretera disfraçada per els que volen creure que son montanyeros... jejeje
no sé... però jo estic fins els co... de la cadena, no sé perqué yamaha no li va posar cardàn a la meva...