llums cotxe i moto de nit
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
llums cotxe i moto de nit
Ara fa una estona al sortir de la feina m´ha pasat una cosa curiosa i perillosa.
No he topat amb una scooter de miracle :shock:
M'explico, al sortir de la feina no hi ha ni un fanal i es una llarga recta i ara de nit es tot fosc, jo surto de la feina des del mig d´aquesta recta i tenim un STOP.
He parat , com sempre, he mirat a banda i banda i de la meva esquerra he vist un parell de llums que estaven lluny, aixi que tenia temps x creuar i he sortit.
DOncs NO ESTAVA LLUNY!!! Era un scooter amb dos fars amb una distancia considerable entre els dos fars i m´ha fet pensar que era un cotxe que estava a una distancia considerable!!!!
NO hauria d´estar prohibit aixo? No us ha passat mai??
Quin susto he tingut!!! i el pobre de la moto suposo que tambe :(
:oops: :oops: :oops:
No he topat amb una scooter de miracle :shock:
M'explico, al sortir de la feina no hi ha ni un fanal i es una llarga recta i ara de nit es tot fosc, jo surto de la feina des del mig d´aquesta recta i tenim un STOP.
He parat , com sempre, he mirat a banda i banda i de la meva esquerra he vist un parell de llums que estaven lluny, aixi que tenia temps x creuar i he sortit.
DOncs NO ESTAVA LLUNY!!! Era un scooter amb dos fars amb una distancia considerable entre els dos fars i m´ha fet pensar que era un cotxe que estava a una distancia considerable!!!!
NO hauria d´estar prohibit aixo? No us ha passat mai??
Quin susto he tingut!!! i el pobre de la moto suposo que tambe :(
:oops: :oops: :oops:
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Si es molt fosc.
Es que us juro que si jo llegis el que jo he escrit pensaria aquest tio no ha vist que venia un altre i busca excuses o algo aixi.
Pero us juro que vaig veure que venia, i que era un cotxe que estava al fons de la recta, i resulta que no!!!
I no estic malament de la vista.
Es que us juro que si jo llegis el que jo he escrit pensaria aquest tio no ha vist que venia un altre i busca excuses o algo aixi.
Pero us juro que vaig veure que venia, i que era un cotxe que estava al fons de la recta, i resulta que no!!!
I no estic malament de la vista.
Ex ...moltes coses
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
La nit és perillosa. Tot i que a mi m'agrada conduïr de nit, reconec que els riscos es multiplican per 10.
Coses com aquesta de l'Steelman també m'han pasat a mí, per sort també només quedant-me l'ensurt.
Vsssssssssss
007
Coses com aquesta de l'Steelman també m'han pasat a mí, per sort també només quedant-me l'ensurt.
Vsssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Al plegar avui he fet una foto des del cotxe de la carretera per que veieu com es de fosca.
Clar al no tenir referencies nomes veus els dos punts del suposat cotxe :(

PD: Aquesta esta feta ja a la carretera amb lo que els meus llums iluminen una mica, pero jo estava perpendicular, a punt d´entrar en aquesta amb lo que jo nomes ilumiava el camp i el cotxe/moto a mi. i la resta foscor
Clar al no tenir referencies nomes veus els dos punts del suposat cotxe :(

PD: Aquesta esta feta ja a la carretera amb lo que els meus llums iluminen una mica, pero jo estava perpendicular, a punt d´entrar en aquesta amb lo que jo nomes ilumiava el camp i el cotxe/moto a mi. i la resta foscor
Ex ...moltes coses
- ipsofacto
- Presentats
- Entrades: 133
- Membre des de: ds. set. 01, 2007 11:40 pm
- Ubicació: CANALS (al sur de Valencia) Sole y Marcos
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!Steelman ha escrit:Al plegar avui he fet una foto des del cotxe de la carretera per que veieu com es de fosca.
No hauràs fet la foto amb flash...?? Que llavors els que venien de cara encara deuen tenir ceguera transitòria!!!! :lol: :lol:
Fosca fosca la carretera, com per quedar-se sense llums... :roll: :roll:
Fins aviat!

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm