Avui fa dos anys....
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Avui fa dos anys....
MOlts de vosaltres no el coneixeu pero avui fa 2 anys que un dels primers membres del forum i que va colaborar molt en les seves primeres hores de vida, va morir en accident de transit,amb cotxe.
:(
Un records des d´aqui Xavi :!:
:(
Un records des d´aqui Xavi :!:
Ex ...moltes coses
- Burgmuppet
- Presentats
- Entrades: 125
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:34 am
- Ubicació: Reus
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Doncs si nois... avui fa dos anys vam rebre una mala noticia, molt dolenta... te'n recordes Jordi que em vas trucar tu?? Uns moments durs que vam passar...
Vssss al Cel
Fins aviat!
Doncs si nois... avui fa dos anys vam rebre una mala noticia, molt dolenta... te'n recordes Jordi que em vas trucar tu?? Uns moments durs que vam passar...
Vssss al Cel
Personalment, no sóc partidari d'això... no cal fer mala sang... repeteixo, és una opinió personal.JoanF ha escrit:I no podries ficar alguna foto d'ell.
Fins aviat!

- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Carles
- Presentats
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Cada vegada que hi penso , s´em fa un nus a l´estomac.carles ha escrit:Bones!!!
Doncs si nois... avui fa dos anys vam rebre una mala noticia, molt dolenta... te'n recordes Jordi que em vas trucar tu?? Uns moments durs que vam passar...![]()
![]()
Vssss al Cel
Tampoc no ens coneixiem tant, pero com en tants altres hi havia una relacio especial des de feia molt poc temps i ....la carretera va trencar-ho.
Igual que tota la vida que tenia per endavant amb la seves dues filles i la seva dona...
En fi...
Nomes volia recordar a una gran persona que va fer molt per un gran foro
Per que us feu una idea del gran que era com a persona, la seva firma era aquesta.
Tres coses hi ha a la vida, la meva dona, la meva filla Clara y la meva filla Júlia. Jo soc la quarta...pero no puntuo
Ex ...moltes coses
- Carles
- Presentats
Aquí no s'està refusant res... de fet ara mateix l'estem recordant, i no cal posar cap post per recordar-lo... aquest matí quan m'he aixecat hi he pensat, a l'igual que altres companys...QSC ha escrit:Hi han moltes coses dures a la vida i la mort potser la que mes...però refusar la memòria potser encara ho supera.

- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Som i Serem
- Presentats
- Entrades: 106
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 8:14 pm
- Ubicació: (Alt Penedés)
- DAVID973
- Presentats
- Entrades: 154
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
- Ubicació: Agramunt(Lleida)
- ipsofacto
- Presentats
- Entrades: 133
- Membre des de: ds. set. 01, 2007 11:40 pm
- Ubicació: CANALS (al sur de Valencia) Sole y Marcos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Al meu poble, a Córdoba hi ha una plaça destinada als que van morir afusellats a la guerra, amb una frase escolpida que ve a dir una cosa així: "La muerte no es un punto final mientras nos queda el recuerdo. Cuando el recuerdo desaparece la muerte es definitiva".carles ha escrit:I alhora dur... cada vegada que entres al foro haver-ho de veure...QSC ha escrit:Si no recordo malament, al principi, hi havia uns escrits permanents en memòria a uns companys. No se perquè els vau treure ... era un bonic record.
Potser la mort és dura, però si ens fixem bé, la mort nomès és qüestió de temps, perquè, en sí, la mort és quelcom natural. Si recordem els companys i companyes caiguts, potser séns farà dur al principi però l'oblit és encara més dur pels que quedem i ens els estimàvem.
Aquesta és la meva opinió.
- Carles
- Presentats
Bones!!!Bravo ha escrit:Aquesta és la meva opinió.
Si això no us ho discuteixo... si teniu raó, i en cap moment s'ha de deixar de recordar als morts... clar que no... però el que deia és que potser tampoc és bó tenir-ho al foro permanentment, i de fet aquesta va ser la raó per la qual es va treure...
Qüestió d'opinions... :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!

- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Doncs efectivament la meva firma és per a ell i recentment per a un altre gran amic com ja saveu també va tindre un accident...
Cada vegada que fico un post en aquest foro els recordo.
Respecte a Xavi, va ser qui me va impulsar a les sortides en grup quan era un pardillo i portava dos dies. La professió comuna i d'altres coses que ens unien ens van fer passar bones estones junts. I qui no recorda la sortida de Tragacete amb els Deauvilleros? l'anar amb una pluja terrible per la nit i una tornada meravellosa conjunta amb l'Erni...
Fa dos anys i sembla que va ser ahir... Vsssss al cel Xavi!
Cada vegada que fico un post en aquest foro els recordo.
Respecte a Xavi, va ser qui me va impulsar a les sortides en grup quan era un pardillo i portava dos dies. La professió comuna i d'altres coses que ens unien ens van fer passar bones estones junts. I qui no recorda la sortida de Tragacete amb els Deauvilleros? l'anar amb una pluja terrible per la nit i una tornada meravellosa conjunta amb l'Erni...
Fa dos anys i sembla que va ser ahir... Vsssss al cel Xavi!
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta: