Video enduro colla de Blanes
Moderador: Airald
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Video enduro colla de Blanes
Aqui us deixo l'enllaç, es molt bo, i aquesta penya en te 5 o 6 mes que no tenen desperdici.
Val la pena mirar-los !!! Al menys per mi.... :shock: :shock:
Poseu els altaveus...
[youtube][/youtube]
PD: no se si es lloc correcte on posar-lo, vosaltres mateixos :roll:
Val la pena mirar-los !!! Al menys per mi.... :shock: :shock:
Poseu els altaveus...
[youtube][/youtube]
PD: no se si es lloc correcte on posar-lo, vosaltres mateixos :roll:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
És un video espectacular, el que passa es que penso un xic com l'steelman. Tenia un quand i el vaig vendre precisament per aquest tema.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Per Aixó del Mediambient sempre es millor que pasin les máquines per aixamplar els camis 4 m que no pas una moto per un corriol perdut i mitg abandonat.
També es molt millor que hi pasin les máquines pesades per mitg del bosc amb les seves orugues i aquelles magnífiques cadenes que ho destrosen tot per mantenir els boscos nets per que no es cremin, com molt bé deia en George Bush: "el problema dels incendis son els boscos. Si no hi ha bosc o es totalment desbrossat, ja no hi ha incendis". El millor seria encimentar-ho tot menys els arbres.
També estic totalment d'acord en que cap moto pugui pasar per las lleres dels rius, ho fan malbé tot aquestes máquines infernals. Es molt millor que hi entrin les excavadores i els camions de 32 eixos per poder emportar-se fisicament el riu i fer-ne ciment.
Els departaments de Mediambient estan per aconseguir vots, no per cuidar-lo, no os deixeu manipular per la propaganda sectaria.
Qualsevol camí, si no hi pasa una máquina pesada cada 2-3 anys queda malmés per les pluges que no hi pot circular ningú...solsament les motos, per aixó es millor prohibir-lis pasar i anant pasant el c****s de máquina. Sabeu el nº d'arbres que cal exterminar per ampliar el camí 1 trist metre...???
Jo si voleu os porto a fer un tom per veure in situ les destrosses de les motos i las altres...després podem tornar a parlar de mediambient si voleu. Salut.
També es molt millor que hi pasin les máquines pesades per mitg del bosc amb les seves orugues i aquelles magnífiques cadenes que ho destrosen tot per mantenir els boscos nets per que no es cremin, com molt bé deia en George Bush: "el problema dels incendis son els boscos. Si no hi ha bosc o es totalment desbrossat, ja no hi ha incendis". El millor seria encimentar-ho tot menys els arbres.
També estic totalment d'acord en que cap moto pugui pasar per las lleres dels rius, ho fan malbé tot aquestes máquines infernals. Es molt millor que hi entrin les excavadores i els camions de 32 eixos per poder emportar-se fisicament el riu i fer-ne ciment.
Els departaments de Mediambient estan per aconseguir vots, no per cuidar-lo, no os deixeu manipular per la propaganda sectaria.
Qualsevol camí, si no hi pasa una máquina pesada cada 2-3 anys queda malmés per les pluges que no hi pot circular ningú...solsament les motos, per aixó es millor prohibir-lis pasar i anant pasant el c****s de máquina. Sabeu el nº d'arbres que cal exterminar per ampliar el camí 1 trist metre...???
Jo si voleu os porto a fer un tom per veure in situ les destrosses de les motos i las altres...després podem tornar a parlar de mediambient si voleu. Salut.
Salut i kilómetres
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
- Ubicació: A prop de Girona
Trobo mol bo el video . Crec com totom que sa de respectar el medi y si no es surt dels (camins,o roderes del aigua) no es el mal que es fa, el que pasa, es que no es respecta y sobint es foten montaña a traves y llavors ya i som pel tros. Paguen justos per pecadors. Si us fixeu, no es surten de lo que he dit. Ya que tenir una mica de seny amb la natura. Critiquem les motos y llavors si foten els elefans :shock: 4x4 a buscar castañes :oops: :oops: y arroseguen amb tot------- :roll: Que no se ofengui ningu es de BON ROLLO. :D SALUD Y AMOTO.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Caram! Si que s'ho passen bé, jejeje. Digueu-me sonyorito però prefereixo les nostres sortides ;) (para gustos...) Això d'anar per terra i ple de terra no és exactament lo meu.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Ho sento, però... Olèeeeesiono1000 ha escrit:Per Aixó del Mediambient sempre es millor que pasin les máquines per aixamplar els camis 4 m que no pas una moto per un corriol perdut i mitg abandonat.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
M'heu tocat el punt feble, en primer lloc, com a propietari d'un Quad, tinc d'aguantar molts comentaris, que si estripo camins, etcc...
Per mi estripar un camí, es justament el que fan aquestes enduros, que hi deixien un roderes que imposibiliten el pas de qualsevol altre vehicle, inclús bicicletes, ara bé penso com en siono, en que per experiencia en un camí de 2-3 mts d'amplaria, si no si passa amb vehicles queden totalment inhabilitats.
I quant hi ha foc, no fa gaire gracia anar per un camí, per apagar incendis i veure que has de fer mitja volta perque el camí s'ha tencat o massa vegetació...
Firma un ADF amant de la naturalesa propietari d'un quad.
Per mi estripar un camí, es justament el que fan aquestes enduros, que hi deixien un roderes que imposibiliten el pas de qualsevol altre vehicle, inclús bicicletes, ara bé penso com en siono, en que per experiencia en un camí de 2-3 mts d'amplaria, si no si passa amb vehicles queden totalment inhabilitats.
I quant hi ha foc, no fa gaire gracia anar per un camí, per apagar incendis i veure que has de fer mitja volta perque el camí s'ha tencat o massa vegetació...
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Aquest video em recordava el que feiem fa 30 anys endarrera amb les nostres 2 temps. pel que es vèu la cosa no ha canviat gaire.... eh Randy ?
El que veig es que per aquests xaragalls no passariem amb les nostres Gs , i s´hi passes faria les regateres una mica mes amples..-. :roll: ( s´en diu efecte Caterpillar ) :lol:
La veritat es que aqui per la Tordera ???? amb aquest terreny amb tan de sauló
s´acusa mes l´erosio , doncs després l´aigua de la pluja baixa per aquestes "regateres " amb una presió inusitada..... :?
El que veig es que per aquests xaragalls no passariem amb les nostres Gs , i s´hi passes faria les regateres una mica mes amples..-. :roll: ( s´en diu efecte Caterpillar ) :lol:
La veritat es que aqui per la Tordera ???? amb aquest terreny amb tan de sauló
s´acusa mes l´erosio , doncs després l´aigua de la pluja baixa per aquestes "regateres " amb una presió inusitada..... :?

- jordi99
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dg. abr. 29, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Manresa
Ride ha escrit:M'heu tocat el punt feble, en primer lloc, com a propietari d'un Quad, tinc d'aguantar molts comentaris, que si estripo camins, etcc...
Discrepo totalment del teu comentari, a més no em crec de cap de les maneres que no estripis amb el quad.
Ep! de Bon roll :!:
Pero aquest tema em toca la moral. considero que hi ha molta hipocresia i que tothom es planta l'etiqueta d'ecologista mentre no li costi un "duru".
F650GS per anar fent
GasGas EC 250 per desestressar
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Normalment a les trialeres sempre hi ha algú que "s'encalla", aleshores si no hi ha gaire complicació un altre company l'hi puja el moto. No té res de l'altre món això que ha fet. :lol:Sagal ha escrit:El video és un passada, ara el tio que puja sense casc és per matar-lo.
Sols destroçen la muntanya els endureros, oi? :Pboolean ha escrit:m'encanta!!! pero reconec que aixo es anar a destrossar la muntanya.
Si veiéssis els caçadors amb els seus 4 x 4, a la meva zona, quedaries flipat amb les destroçes que fan.
Veig que no, jejeje...gs12 red ha escrit:Aquest video em recordava el que feiem fa 30 anys endarrera amb les nostres 2 temps. pel que es vèu la cosa no ha canviat gaire.... eh Randy ?
Exacte. El problema és el sauló. Tota la vida la zona aquesta del Maresme ha estat igual. En altres terrenys (el Vallès mateix) les "regateres" no són tan pronunciades.gs12 red ha escrit:
La veritat es que aqui per la Tordera ???? amb aquest terreny amb tan de sauló s´acusa mes l´erosio , doncs després l´aigua de la pluja baixa per aquestes "regateres " amb una presió inusitada..... :?
I a mi, company, i a mi...... :evil:jordi99 ha escrit:
Pero aquest tema em toca la moral. considero que hi ha molta hipocresia i que tothom es planta l'etiqueta d'ecologista mentre no li costi un "duru".
L'altre dia ja em vaig ficar de mala llet llegint això al diari del meu poble:

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Doncs tinc molt clar que una enduro estripa molt més que un quad... només cal veure com queda un circuit de motocross i un de quad després d'una carrera...jordi99 ha escrit:
Discrepo totalment del teu comentari, a més no em crec de cap de les maneres que no estripis amb el quad.
Ep! de Bon roll :!:
El quad allisa la pista i la deixa neta, en canvi les roderes de les enduros faciliten l'erosió del terreny en cas de plujes...
Ei Jordi com que veig que tens una bona maquina, i sóm veins, sortim quant vulguis i t'ho demostro que el meu quad no destripa camins
Sempre i quant ho acompanyem d'un esmorzar....
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
siono1000 ha escrit:Per Aixó del Mediambient sempre es millor que pasin les máquines per aixamplar els camis 4 m que no pas una moto per un corriol perdut i mitg abandonat.
:bow :bow :bow :bow Amén
He estat molts anys fent enduro per el Maresme i camins per on havia passat milers de vegades, sempre havien estat igual fins el dia que arribava l'excavadora o al politiquet de torn se le ficava al cap que per que no es fes malbé s'havia d'asfaltar fins que mica en mica están convertint la serralada litoral en muntanyes d'asfalt, per no parlar de les pedreres o de les destrosses que es fan per construïr urbanitzacions.
aixó si, dir que les motos són màquines infernals que tot ho fan malbé dona molts vots provinents dels ecologistes de corbata que no han trepitjat un bosc en sa .... vida. :enfadat
BMW R 1200 GS
- jordi99
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dg. abr. 29, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Manresa
Ei Ride, segueixo discrepant de tu :!: . el Quad estripa per naturalesa sino no podria girar. Per altra banda encara no he vist mai un camí que no pogues ser transitat per culpa de les roderes de moto.
Pero tranquil que jo també sóc culpable, jo també estripo, i si a més m'ho passo molt bé!! :twisted:
Ja se que penseu colla d'envejossos, pero no, no us deixaré la meva moto!!! 8)
:D (Bromes a part) :D
Hi ha un estudi (Estudi Boada) que determina que el principal problema de les motos a la muntanya és la comvivència amb els altres usuaris i el soroll que fan algunes, el tema de l'erossió no es considerat preocupant.
Tots els vehicles, sense excepció al seu pas per un camí comporten un deteriorament, com també ho fan els camions per la carretera. Un camí és això un camí, un lloc de pas, transitat a peu, amb bicicleta, amb moto, quad, 4x4... és un lloc de pas i per tant te un desgast i s'en ha de fer un manteniment, o es que algú es pensa que a la nit hi surten els follets del bosc a fer endreça??
Tu Ride saps perfectament quina mena de terreny hi tenim a qui al Bages, Sec i rocallòs, si a més hi afegim una pluja torrencial amb més o menys mesura com les que tenim, que passa?? Doncs regates i xargais a tot arreu, no fa falta passar-hi amb una enduro.
Salut!
PD: No dic mai que no a un bon esmorzar (Ep qui estripi menys paga?)
Pero tranquil que jo també sóc culpable, jo també estripo, i si a més m'ho passo molt bé!! :twisted:
Ja se que penseu colla d'envejossos, pero no, no us deixaré la meva moto!!! 8)
:D (Bromes a part) :D
Hi ha un estudi (Estudi Boada) que determina que el principal problema de les motos a la muntanya és la comvivència amb els altres usuaris i el soroll que fan algunes, el tema de l'erossió no es considerat preocupant.
Tots els vehicles, sense excepció al seu pas per un camí comporten un deteriorament, com també ho fan els camions per la carretera. Un camí és això un camí, un lloc de pas, transitat a peu, amb bicicleta, amb moto, quad, 4x4... és un lloc de pas i per tant te un desgast i s'en ha de fer un manteniment, o es que algú es pensa que a la nit hi surten els follets del bosc a fer endreça??
Tu Ride saps perfectament quina mena de terreny hi tenim a qui al Bages, Sec i rocallòs, si a més hi afegim una pluja torrencial amb més o menys mesura com les que tenim, que passa?? Doncs regates i xargais a tot arreu, no fa falta passar-hi amb una enduro.
Salut!
PD: No dic mai que no a un bon esmorzar (Ep qui estripi menys paga?)
F650GS per anar fent
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
No ho he dit en cap moment jo això,..... ja sigui endureros, 4x4 o quads, sobretot els quads ultimament. Com a practicant de BTT (ara no pq l'esquena no m'ho permet) estic molt cabrejat per la manera amb que deixen els senderons els endureros y els quads (4x4 no pq no hi passen, clar),.... senderons que abans podies baixar sense cap temor pq com a molt hi havia roques o reguerots de les pluges que ja et coneixies i t'esperaves, ara et trobes d'un dia per l'altre que curiosament son 1,5mts mes amples (pas dels quads) i amb unes roderes que fote-hi la roda dins i que t'arrepleguin amb escombreta i pala....Randy-650 ha escrit:Sols destroçen la muntanya els endureros, oi? :Pboolean ha escrit:m'encanta!!! pero reconec que aixo es anar a destrossar la muntanya.
Si veiéssis els caçadors amb els seus 4 x 4, a la meva zona, quedaries flipat amb les destroçes que fan.
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
jo no pasaria per on passen aquests pero penso que:siono1000 ha escrit:Per Aixó del Mediambient sempre es millor que pasin les máquines per aixamplar els camis 4 m que no pas una moto per un corriol perdut i mitg abandonat.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Per mi, d'això s'en diu destruïr el medi ambient. Us heu fixat les rodades que han fet de passar pel mateix lloc i donar gas?. Quan plogui, aquestes rodades es convertiran en torrents i aquests torrents s'emportaran pel devant tot el mantell fèrtil del sòl, que no tornarà a produïr res més que males herbes. Com molts de vosaltres ja sabreu, hi vaig moltes vegades a Euskalherria. Doncs bé, sabeu què en fan allà de gent com aquesta?. Els multen i els hi confisquen les motos. No hi ha dret que uns quants facin malbé allò que és de tots. Per pistes ben definides, sempre. Per senders i fora pistes, mai, prohibició total.
Molt aviat, els nostres fills veuràn els boscos en fotos i en DVD de National Geographic.
I no parlo més, que m'encenc¡¡¡¡¡¡¡ :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Molt aviat, els nostres fills veuràn els boscos en fotos i en DVD de National Geographic.
I no parlo més, que m'encenc¡¡¡¡¡¡¡ :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat