BPA??? :?:James_Bond ha escrit:stromkel ha escrit:Si, la Banca Bond ja funciona !!! Demà vaig a Locura Digital a comprar-te el BPA i el PTT :D :D :D :D :D :D :D
Quina emissora es recomana?
Moderador: Airald
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Però... els walkies no es connecten a l'autocom directament amb un adaptador??Randy-650 ha escrit:[El BPA serveix per donar senyal bluetooth als walkis.
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Aps! ;) ok, jejjeeRandy-650 ha escrit:Correcte.
El BPA sols és pels que portem el Midland sense cables.
Album de fotos
Album de fotos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Randy-650 ha escrit:El BPA serveix per donar senyal bluetooth als walkis.És aquest aparell:
Aquest aparell és el que la bateria no li dura res i al migdia ja no funciona.!!!!!!!
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Jo sóc un gran defensor dels aparells sense bateria. Tot allò que pugui anar endollat, molt millor. Un mal de cap menys ;) (obviament, hi ha coses que, si no fos per una bateria, no podrien existir)
Album de fotos
Album de fotos
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Aquest mati,he demanat per Ebay,el PUXING 777.Ara paciencia fins quant arribi.He llegit que no els hi ve d un dia aquestos xinos :lol: :lol: :lol: .Diumenge provarem els cables del PTT,a veure si en surto de instalar-los.

Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 21, 2007 4:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo tambe pero pensa que la bateria de la moto i el seu alternador tambe tenen un limit ;)miquelpericas ha escrit:Jo sóc un gran defensor dels aparells sense bateria. Tot allò que pugui anar endollat, molt millor. Un mal de cap menys ;) (obviament, hi ha coses que, si no fos per una bateria, no podrien existir)
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Doncs hauré de pensar en canviar la moto per tenir una bateria i un alternador més grans ;) jejejeSteelman ha escrit:Jo tambe pero pensa que la bateria de la moto i el seu alternador tambe tenen un limit ;)miquelpericas ha escrit:Jo sóc un gran defensor dels aparells sense bateria. Tot allò que pugui anar endollat, molt millor. Un mal de cap menys ;) (obviament, hi ha coses que, si no fos per una bateria, no podrien existir)
Album de fotos
Album de fotos
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Miquel pensa que amb la Deauville, Honda recomana no portar els antiboires i els punys calefactables engegats simultaniament (per sota de les 3000 rpm).... vol dir que va bastant justeta per anar-hi afegint aparells a la bateriamiquelpericas ha escrit:Doncs hauré de pensar en canviar la moto per tenir una bateria i un alternador més grans ;) jejejeSteelman ha escrit:Jo tambe pero pensa que la bateria de la moto i el seu alternador tambe tenen un limit ;)miquelpericas ha escrit:Jo sóc un gran defensor dels aparells sense bateria. Tot allò que pugui anar endollat, molt millor. Un mal de cap menys ;) (obviament, hi ha coses que, si no fos per una bateria, no podrien existir)
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
No m'extranya que no ho recomanin. Són dos accessoris que tenen un consum elevat (ambdos aparells estan constituits per una resistència que consumeix força per genera llum o calor). No he mirat valors però dubto que l'autocom+un detector de radars+un mp3+un walkie consumeixin més que els punys o els antiboires.sharky ha escrit:Miquel pensa que amb la Deauville, Honda recomana no portar els antiboires i els punys calefactables engegats simultaniament (per sota de les 3000 rpm).... vol dir que va bastant justeta per anar-hi afegint aparells a la bateria
Album de fotos
Album de fotos
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Geroni
- Presentats
geroni ha escrit:Aquest mati,he demanat per Ebay,el PUXING 777.Ara paciencia fins quant arribi.He llegit que no els hi ve d un dia aquestos xinos :lol: :lol: :lol: .Diumenge provarem els cables del PTT,a veure si en surto de instalar-los.![]()
Be,pues ja la tinc aqui,ja ha arribat,pensaba que tardaria mes dies.Ara com que no en tinc ni punyetera idea de com es programa una PTT,a llegir les instruccions i ja us dire si en surto. :roll: :roll: :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Geroni
- Presentats
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Oi tant, mentre sigui STABILO original, ja t'estabilarà bé la corrent!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:ARBE ha escrit:Jo en tinc un, però groc, Em serviria ? :lol:El BPA serveix per donar senyal bluetooth als walkis.És aquest aparell:
Per cert, si tant poc dura la bateria, seria cosa que algun manetes hi adaptés un connector minijack i amb unes resistències poder-lo endollar a la moto. :)