Carlos,Davis973;Antoreno ha escrit:El dissabte 17 vam quedar a Lleida a les 12 del migdia, l'Antoreno, el Davi973 i jo (Carles). Exactament a la sortida direcció Viella des de l'autovia, vam quedar aquí perque sabia que hi havia una gasolinera per poder repostar, a la sortida de Huesca no hi ha res fins uns kilòmetres més endavant.
Tot seguit vam enfilar una altra vegada cap a l'autovia fins a la pròxima sortida, en aquest cas la de Huesca per seguir per la N-240 sense parar fins a Huesca on vam parar a dinar, una vegada ja haviem enfilat direcció Sabiñánigo.
Una vegada haviem dinat, ens quedaven solament 20 kms de port, en aquest cas el de Monrepòs, la carretera estava una mica molla i es veien punts blancs els quals els vam esquivar el màxim possible. Que el Davi973 ja havia estrenat la moto hores abans...
A l'arribar a Arguis, ens van indicar on podiem plantar "les tendes" degut a que en portavem 2, però el un descuit per la meva part ens va obligar a compartir tenda, em vaig deixar els pals que la soporten... Quan teniem la tenda col.locada i les motos en bon lloc, ens vam inscriure i fer fotos al costat del llac, encara que el millor lloc on s'estava va ser al costat de la foguera.
A l'hora de sopar ens vam posar com "el kiko", no menys a l'hora d'esmorçar. Després la organització va fer uns quants jocs on l'objectiu principal és riure/participar més que guanyar, encara que algún es va endur alguna botelleta de whisky...!
Més tard, amb fred i cansament a sobre, sense res a fer vam estar una estoneta al costat de la foguera parlant, como no, de motos! I aviat vam anar a dormir, com molts no us penseu que la gent s'està fins a les tantes... encara que algun no va dormir en tota la nit! Això si la pinta que feia pel matí ho delatava!

Al matí ens vam aixecar sense gaires ganes de fer res, feia -4ºC, tampoc res de l'altre mòn! A l'hora d'esmorçar ens vam posar una altra vegada com "el kiko": pernil, ous ferrats, xistorra, cafe, suc de taronja, pastetes...
Una vegada haviem recollit la tenda i amb les motos carregades vam enfilar gairebé sense parar fins a Agramunt on el Davi973 ja ens va deixar, des d'aquí l'Antoreno i jo vam seguir cap a Igualada on ens vam separar definitivament! Ha estat una bona ruta, encara que monòtona degut a la carretera! Però val la pena anar-hi perque trobes gent coneguda i sino coneixes d'altres.... a part de les motos típiques i preparades per ruta i pel fred! L'any que ve... repetirem!