APROBADA!!!!
Moderador: Airald
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
APROBADA!!!!
:D Hola amics,
be per el que no em coneixeu , soc la Lluneta una antiga membre de mototurisme, el que passa es que feia molt de temps que no hi entrava per causas que no venen al cas, pero els que si em coneixen volia donar una bona noticia.... Per fi la Lluneta/Marta ha aprovat el carnet de motoooooo.
No em puc creure encara que ja sigui motera ja ja pero aixi es i la veritat es que el peu que et treus de sobre es molt bo i no nomes per la butxaca sino per temps i perque em moro de ganas de portar la meva moto ja, si es que em dona la sensacio que ja la tinc sota les cames ja ja.
Be ara no em puc explaiar massa de com ha anat la cosa, aixi que o aquesta nit o dema explicare la meva aventura.
Ara nomes em queda la aventureta de buscar moto ( de segona ma) i la assegurança que aixo mes o menys ja esta arreglat i em surt be de preu i apa a agafar confiança i sobre tot com diuen mons pares... nena en compte sisplau aysss.
Un peto i a vore si aviat ja vaig a les sortides amb la meva motoreta.
Martona
be per el que no em coneixeu , soc la Lluneta una antiga membre de mototurisme, el que passa es que feia molt de temps que no hi entrava per causas que no venen al cas, pero els que si em coneixen volia donar una bona noticia.... Per fi la Lluneta/Marta ha aprovat el carnet de motoooooo.
No em puc creure encara que ja sigui motera ja ja pero aixi es i la veritat es que el peu que et treus de sobre es molt bo i no nomes per la butxaca sino per temps i perque em moro de ganas de portar la meva moto ja, si es que em dona la sensacio que ja la tinc sota les cames ja ja.
Be ara no em puc explaiar massa de com ha anat la cosa, aixi que o aquesta nit o dema explicare la meva aventura.
Ara nomes em queda la aventureta de buscar moto ( de segona ma) i la assegurança que aixo mes o menys ja esta arreglat i em surt be de preu i apa a agafar confiança i sobre tot com diuen mons pares... nena en compte sisplau aysss.
Martona
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Re: APROBADA!!!!
Moltes Felicitats!! I a veure si trobes moto aviat, i si això de que la tens a sota les cames... millor portar-la entre cames...Lluneta ha escrit::D Hola amics,
Martona
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Re: APROBADA!!!!
Si millor deixeu aquí .... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Vendetta ha escrit:I a veure si trobes moto aviat, i si això de que la tens a sota les cames... millor portar-la entre cames...![]()
millor no dic res mes...
Felicitats lluneta .... !!! i dic com el pares, ves en compte !!!
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Vendetta
- Presentats
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Hola Lluneta, salutacions des de Girona
I ves en compte!!! aquí hi ha gent perillosa (jo per exemple) :twisted: :twisted:
Que et vagi be la compra i ja ens veurem alguna sortida
I ves en compte!!! aquí hi ha gent perillosa (jo per exemple) :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Vendetta
- Presentats
No confonguem, que aqui hi poden haver moltes confusions L'Stromkel quan parla de gent perillosa es refereix a gent que porta perilla, res mès.stromkel ha escrit:Hola Lluneta, salutacions des de Girona
Stromkel, doncs, t'has reduit la barba i te l'has deixat amb perilla doncs?
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Lluneta, moltes felicitats. No facis cas als "bojos" que hi ha per aquí. Diuen moltes bestieses però són innocents. Bé, ja ens diràs quina montura tens en ment. De ben segur que ja t'has decantat per una que et fa "tilin", oi que si? :)
Bé, quan tinguis la moto, espero veure't en alguna de les sortidetes. No hi ha res millor que anar darrere d'un moter expert per anar agafant confiança a la moto. T'ho dic jo que ho he fet amb gent d'aquest forum i m'ha anat francament bé. :D
Bé, quan tinguis la moto, espero veure't en alguna de les sortidetes. No hi ha res millor que anar darrere d'un moter expert per anar agafant confiança a la moto. T'ho dic jo que ho he fet amb gent d'aquest forum i m'ha anat francament bé. :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
-
- Presentats
- Entrades: 38
- Membre des de: dv. oct. 05, 2007 4:46 pm
- Ubicació: s. c. ràpita
- Contacta:
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n