N´ESTIC FINS ELS C...NS
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
N´ESTIC FINS ELS C...NS
Bé no sé si es el lloc adequat però es que m´acaba de trucar el meu germà per dir-me que ens han entrat a robar a una casa que tenim a La Pobla de Lillet, al mig del poble i amb veins per tot arreu.
Jo que em pensava que això només em passava aquí a Palau ( M´han entrat a la nau 5 vegades ) es veu que aquests dats p.l sac estan per tot arreu.
M´havia de desfogar, sento el totxo.
PD: Així els agafi tosferina i cagaleres al mateix temps i el que han agafat ho hagin de gastar en farmacia :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
DWSSSS
Jo que em pensava que això només em passava aquí a Palau ( M´han entrat a la nau 5 vegades ) es veu que aquests dats p.l sac estan per tot arreu.
M´havia de desfogar, sento el totxo.
PD: Així els agafi tosferina i cagaleres al mateix temps i el que han agafat ho hagin de gastar en farmacia :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
DWSSSS

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Caum dena!!!! Mira, pensa que "a todo cerdo le llega su san martin". Ja veuràs com els arribarà el dia a aquesta colla d'impresentables. Tant de bo es topin amb un "segurata" com els del Tous i els foti un tret entre cella i cella.
No m'agrada la violència ni m'agrada que mori gent, però encara m'agrada menys que la gent s'aprofiti dels demés!
No m'agrada la violència ni m'agrada que mori gent, però encara m'agrada menys que la gent s'aprofiti dels demés!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- ipsofacto
- Presentats
- Entrades: 133
- Membre des de: ds. set. 01, 2007 11:40 pm
- Ubicació: CANALS (al sur de Valencia) Sole y Marcos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Et deixo un enllaç actual de l'altra fòrum en que estic.
Veuràs que això pasa a tot arreu :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
http://www.forohondatourers.com/viewtopic.php?t=7632
Vsssssssss
007
Veuràs que això pasa a tot arreu :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
http://www.forohondatourers.com/viewtopic.php?t=7632
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
Després d´aplicar totes les mesures de seguretat que es poden imaginar crec que sortiria més a compte posar una aparell d´aquells de les parades del mercat de "su turno" i passessin a cobrar en hores d´oficina i així m´evitaria les destrosses, de fet pel que s´han emportat 100 € que tenia en un calaix, la reparació de la finestra i la porta en serán més de 600..... :( :( :( :(
el caballet central haurà d´esperar :evil: :evil: :evil: :evil:

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
PEP1600 ha escrit:Després d´aplicar totes les mesures de seguretat que es poden imaginar crec que sortiria més a compte posar una aparell d´aquells de les parades del mercat de "su turno" i passessin a cobrar en hores d´oficina i així m´evitaria les destrosses, de fet pel que s´han emportat 100 € que tenia en un calaix, la reparació de la finestra i la porta en serán més de 600..... :( :( :( :(
Però no ho escriguis !!!!!!!!!!!!!!!!!
La companyia d'assegurances s 'en farà càrrec. Digues que te n'han fotut 600 € en efectiu més les destrosses i et paga'n el cavallet
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
Aquesta es la única sort que el corredor d´assegurances es un tio ben parit i no posa mai pegues alhora de pagar, si no al ritme que porto aquest últim any ja hauria fet alguna bestiesa :twisted: :twisted:James_Bond ha escrit:
Però no ho escriguis !!!!!!!!!!!!!!!!!
La companyia d'assegurances s 'en farà càrrec. Digues que te n'han fotut 600 € en efectiu més les destrosses i et paga'n el cavallet