Què demanareu al reis per la moto?
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Totalment d'acord però... que en són de lletges! ;)Steelman ha escrit:Mes lletges son les mans, quant no te les sents!!!
Es allo de
Ande yo caliente.....
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
On les venen aquestes manoples Jordi. Un amic meu n'està buscant unes per la GS. Que es poden acoplar a totes les motos?Steelman ha escrit:NO fan res.roger ha escrit:Doncs jo ja he encarregat els punys calefactables, que crec que amb el fret que fot, m'aniran prou bé
Jo estic per canviar la llista i demanarme unes manoples
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
D'acord... són lletges, però Miquel no saps quan les he trobat a faltar avui!!! Jo que estava acostumat a punys calefactables i a manoples a la Deauvillina, avui...
No se si em donarà temps per muntar els punys per Arguis, però les manoples hi van... si fa falta ja em deixaré una altra cosa, però les manoples estaran col.locades!!!!! :lol: :lol: :lol:
Fins aviat!
D'acord... són lletges, però Miquel no saps quan les he trobat a faltar avui!!! Jo que estava acostumat a punys calefactables i a manoples a la Deauvillina, avui...
No se si em donarà temps per muntar els punys per Arguis, però les manoples hi van... si fa falta ja em deixaré una altra cosa, però les manoples estaran col.locades!!!!! :lol: :lol: :lol:
Fins aviat!

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Carai tu aquesta camara tambè l'apuntaré per reis.miquelpericas ha escrit:Que chulo! :D Ho apunto a la llista de compres pendents, jejejeSerrallonga ha escrit:I per la moto he vist aixó que m'ha fet gràcia.....
http://www.louis.de/_10404da7dabea507be ... e_10034647

- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Que siiii, que estic d'acord amb vosaltres. Jo també prefereixo evitar el fred davant de tot. Només deia que les trobo molt lletges i androminoses , però amb això no pretenia dir que no me les posaria en cas de necessitat. :) Jo també soc del parer "ande yo caliente..." ;)carles ha escrit:D'acord... són lletges, però Miquel no saps quan les he trobat a faltar avui!!! Jo que estava acostumat a punys calefactables i a manoples a la Deauvillina, avui...![]()
![]()
![]()
![]()
Album de fotos
Album de fotos
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
No estic dacort, tinc varis amic que els tenen, originals ( no se si te res a veure ) i si que van, ho he provat.Steelman ha escrit:NO fan res.roger ha escrit:Doncs jo ja he encarregat els punys calefactables, que crec que amb el fret que fot, m'aniran prou bé
I aquests... home una mica lletjos si que son, no ???
Roger
VStrom dl650 k7

VStrom dl650 k7

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
Si, son lletges, pero amb els punys calefactables, son el confort total.miquelpericas ha escrit:Osti, que en són de lletges...Steelman ha escrit:NO fan res.roger ha escrit:Doncs jo ja he encarregat els punys calefactables, que crec que amb el fret que fot, m'aniran prou bé
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental

Doncs aquest es el meu regal de reis, encara que al 25 d´octubre....després de 12500 Kms. en dos anys amb la antiga Stumpjumper Works 120, ja tocava no ? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Ps.- A la moto, pobreta, l´hi regalaré un Metzeler Tourance a la roda de davant, per què no tingui gèlos. :twisted:
Ps (2).- Com que veig que hi han molts companys del foro BTT´eros, per què no organitzem ( extraoficialment ) aixó si, una sortida amb les bicis??......
un Duatló vaja... :roll: mati bici i tarda moto, je,je,je,

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
La meva experiència es simple:
A escollir només un estri, es millor per el fred les manoples que els punys.
I a escollir entre les manoples "noves" i les de tota la vida de Mobillette, descaradament les de Mobillette amb pell de conill autentic.
Si esteu decidits a comprar manoples, la Givi en fa unes que a més a més tancan el canell amb una goma, es dificil entrar i sortir la ma en marxa, però el confort es molt bo i si afegim els punys...ja no en parlem.
Aquí les Givi de la goma de un company.

Les mevas, unes Bagster d'scooter adaptades.

Per els reis...potser un Gps, ja veurem encara no estic decidit. Si o no es el meu dilema.
Salut.
A escollir només un estri, es millor per el fred les manoples que els punys.
I a escollir entre les manoples "noves" i les de tota la vida de Mobillette, descaradament les de Mobillette amb pell de conill autentic.
Si esteu decidits a comprar manoples, la Givi en fa unes que a més a més tancan el canell amb una goma, es dificil entrar i sortir la ma en marxa, però el confort es molt bo i si afegim els punys...ja no en parlem.
Aquí les Givi de la goma de un company.

Les mevas, unes Bagster d'scooter adaptades.

Per els reis...potser un Gps, ja veurem encara no estic decidit. Si o no es el meu dilema.
Salut.
Salut i kilómetres
- Burgmuppet
- Presentats
- Entrades: 125
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:34 am
- Ubicació: Reus
- Sagal
- Presentats
Doncs jo demanare això si realment serveix per la moto i tot.
Estic esperant una trucada del comercial, que m'han dit que em trucara per dirme el preu. Com podeu veure es un localitzador que serveix tambè per la moto ho al menys aixi sembla.
De moment us posso la pagina, quan tingui preus i més informació us la posso.
http://www.padprinter.es/
Un cop a la pagina aneu a Nova.loc, sistemes de localtzació
Estic esperant una trucada del comercial, que m'han dit que em trucara per dirme el preu. Com podeu veure es un localitzador que serveix tambè per la moto ho al menys aixi sembla.

- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
ja ens explicaràs a veure què et diuen. :)Sagal ha escrit:Doncs jo demanare això si realment serveix per la moto i tot.
Album de fotos
Album de fotos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Sagal ha escrit:Doncs jo demanare això si realment serveix per la moto i tot.
Que vols controlar la posició del marit d'alguna amigueta ???????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sagal
- Presentats
.James_Bond ha escrit:
Que vols controlar la posició del marit d'alguna amigueta ???????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Si vols que et sigui sincer, m'estimo més controlar la moto.
Per cert m'ha trucat el comercial (Oriol), m'ha explicat que tambè en fan exclusivament per moto, però es clar fix a la moto. Aquest representa que és portàtil, o sigui que si vas a muntanya o a buscar bolets o ..... el pots portar a sobre per tant serveix tambè per deixar amagat a la moto quan la deixes aparcada i si per desgracia la roben, la podran detectar.
L'aparell el cost és de 290 sensa I.V.A. i la conexió a la central de seguiment 15€ mensuals. l'aparell té una autonomía de 18 hores, però actives, per tant sino ha de treballar la bateria dura mesos.
El preu es clar si s'en compra quantitat pot baixar el preu. A part si hi hagues gent interesada ens farian una demostració, fins i tot hi ha la possibilitat que ens en deixessin una per provar.
Bé aqui la expilcació si hi ha gent interessada ja parlarem
Arreveure

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Hola Joan després de mirar aquest post i acabar amb els dits congelats he anat al Motostock de Manresa i resulta que són distribuidors d'aquesta marca a mi m'han ensenyat el model R-361 de Neopré i una mica més estetics,JoanF ha escrit:
On les venen aquestes manoples Jordi. Un amic meu n'està buscant unes per la GS. Que es poden acoplar a totes les motos?
Demá els compraré 37 €, ho trobo força bé
http://www.tucanourbano.com/main/termoscud.aspx
aquí tens l'enllaç....
Vsssssss