Em retiren el carnet??????
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Em retiren el carnet??????
Vaig rebre l'altre dia una multa per anar a 79 km/h on hi ha una senyal de 50.
Apart de la sanció econòmica (140€ amb el prontopago) i 2 punts menys, a sota diu:
POT COMPORTAR SUSPENSIÓ AUTORITZACIÓ ADMINISTRATIVA PER CONDUIR.
Em treuran el carnet per això??????????????:evil:
Apart de la sanció econòmica (140€ amb el prontopago) i 2 punts menys, a sota diu:

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Em retiren el carnet??????
:evil: :evil: :evil: Quina merda això de les fotos :evil: :evil: :evil:Randy-650 ha escrit:Vaig rebre l'altre dia una multa per anar a 79 km/h on hi ha una senyal de 50.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Cullins... :shock:Ride ha escrit:.
En la meva posa ben clar 2 mesos....
Em sembla que mica en mica anirem caient tots......... :evil:
P. D : Per cert, pujàves per la C-58 (autopista) diumenge passat cap a les 8 de la tarda direcció Terrassa? Em va passar un moto igual al teu, jo ja em desviava cap a Sabadell.

- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Jo, al centre de Besalú per anar a 79 igual que tu i es tenia que anar a 50 em van treure un mes el carnet, pero ja m'ho posaba la multa, aixi és que tranquil a pagar i prou.Randy-650 ha escrit:Vaig rebre l'altre dia una multa per anar a 79 km/h on hi ha una senyal de 50.

- Randy-650
- Presentats
Bé. Resulta que va venir a casa la noia de Correos, i em va dir....correu certificat, firmi. Jo em pensava que era la citació judicial per judici, o la visita al metge forense. I va i resulta que és una multa!tonet ha escrit:Ho sento Randy :evil: :evil: . Però ara que ja has estat fotografiat.
Quant han trigat en notificar-te la sanció?. Quants dies han passat desde la foto, a la rebuda de la denuncia?.
No tinc acús de rebut de la notificació, però em van retratar el 21-7-2007 (el desé aniversari de la meva boda :P ) i m'ho van notificar fa dues setmanes.
Vaig anar a preguntar a una gestoria i em va dir que si que és vàlida, tenen 6 mesos per notificar-t'ho. :shock:

- Randy-650
- Presentats
Doncs que algú m'expliqui perquè a tu t'el treuen un mes i a mi no!Sagal ha escrit:
Jo, al centre de Besalú per anar a 79 igual que tu i es tenia que anar a 50 em van treure un mes el carnet, pero ja m'ho posaba la multa, aixi és que tranquil a pagar i prou.
No entenc res, la veritat.......

- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Unes 14 setmanes després.
Aixó ens demostra clarament que les multes no tenen com a finalitat recaptar i recaptar sense cap mes profit que omplir butxaques :evil: :evil: :evil: .
Vols dir que 14 setmanes després, no és massa temps per fer veure que anaves massa ràpid per allà?. Quants cops més et poden haver multat, passant per allà durant 14 setmanes?. Aixó li diuen ells mesures disuasories?.
Jo no vaig a entrar a discutir si la multa està o no ben posada. Supose que si que ho estarà. Però d'açó a que no ho notifiquen fins 14 setmanes després... ho trobe una Kbro**da :evil: :evil:
Ho sento Randy.

Aixó ens demostra clarament que les multes no tenen com a finalitat recaptar i recaptar sense cap mes profit que omplir butxaques :evil: :evil: :evil: .
Vols dir que 14 setmanes després, no és massa temps per fer veure que anaves massa ràpid per allà?. Quants cops més et poden haver multat, passant per allà durant 14 setmanes?. Aixó li diuen ells mesures disuasories?.
Jo no vaig a entrar a discutir si la multa està o no ben posada. Supose que si que ho estarà. Però d'açó a que no ho notifiquen fins 14 setmanes després... ho trobe una Kbro**da :evil: :evil:
Ho sento Randy.
... eppur si muove.!!!
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Es veritat, l´infracció hauría de ser notificada a l´acte.....us agradaria mes????? així podrien enviarSteelman ha escrit:Despres passa allo que li va passar a una dona a Bilbao
Va passar cada dia durant dos o tres mesos per un lloc amb un radar i cada dia foto.
Al final tenia -150 punts o algo aixi.
a pendre pel sac els radars fixes ( amb el que costen) i serien tot radars mòbils o camuflats tal com els controls de alcoholemia ???? així ens entregarien la recepte en má.
:roll:
quan t´arriba la multa i et demana identificació conductor Sempre pots dir que la moto o el cotxe el portava aquell cosí teu de Sidi-Ifni.......

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Perquè ho valoren depent a part de l'excès de velocitat tambè vloran el risc del lloc a on comets l'inracció. Segons tràfic no és el mateix anar a 40 per hora de mès el passeig del poble o en un poligono (per exemple)Randy-650 ha escrit:
Doncs que algú m'expliqui perquè a tu t'el treuen un mes i a mi no!

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!Sagal ha escrit:Perquè ho valoren depent a part de l'excès de velocitat tambè vloran el risc del lloc a on comets l'inracció. Segons tràfic no és el mateix anar a 40 per hora de mès el passeig del poble o en un poligono (per exemple)Randy-650 ha escrit:
Doncs que algú m'expliqui perquè a tu t'el treuen un mes i a mi no!
No fa gaire van enganxar a un paio a 260 amb un A8 a Zamora, i el jutge no li va fer res perquè resulta que feia bon dia... "vivir pa' ver"
NOTICIA

Fins aviat!
Carles l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 23, 2007 2:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Ride
- Presentats
Randy-650 ha escrit:Cullins... :shock:Ride ha escrit:.
En la meva posa ben clar 2 mesos....
Em sembla que mica en mica anirem caient tots......... :evil:
P. D : Per cert, pujàves per la C-58 (autopista) diumenge passat cap a les 8 de la tarda direcció Terrassa? Em va passar un moto igual al teu, jo ja em desviava cap a Sabadell.
Doncs no era jo....
- Ride
- Presentats
Doncs la veritat, era un radar movil, BEN camuflat, jo estava treballant, i anava tot xino xano de tornada a Manresa, peró com que hi havia una senyal degut a una entrada de camions pasa de 90 a 60 de cop, no m'hi vaig fixar, i apa :sado :sado :sado :sado :sadocarles ha escrit:Bones!!!Ride ha escrit:Que anava a 107 km/h i marcava 60 km/h :shock: :shock: :shock:
Doncs tu cuidadint... que encara haurem de fer una ruta a "Cuatre Camins"... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Qui vulgui correr que es tapi la matricula... :twisted: :twisted: :twisted:
Fins aviat!
diria que tots ens podem despistar de la mateixa forma que jo.....
- Steelman
- Presentats
- Contacta: