Accident. Els implicats estan be
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Accident. Els implicats estan be
Avui cap a 2/4 de 12 del migdia, hi ha hagut un accident amb en Vendetta i aloucinamaripili ( i Maria Josep) implicats.
La Maria Josep l'han donat d'alta de seguida, en Jordi (alucinamaripili) el donaran d'alta a les 9 a 10 del vespre i vindràn els seus sogres a recollir-ho ara a la nit :!:
En Vendetta anirá amb ambulància fins Olot. No és res greu però ha d'estar ingressat uns dies a l'hospital.:!:
En Bond i jo mateix estem be (un xic nerviosos), hem estat fins ara a l'hospital i sembla hores d'ara tot controlat i fora de perill.
Només comentar-vos que l'accident a estat a 50 o 60 per hora, i ha set totalment fortuit i producte de la mala sort.
En Bond, i jo mateix us mantindrem informats
La Maria Josep l'han donat d'alta de seguida, en Jordi (alucinamaripili) el donaran d'alta a les 9 a 10 del vespre i vindràn els seus sogres a recollir-ho ara a la nit :!:
En Vendetta anirá amb ambulància fins Olot. No és res greu però ha d'estar ingressat uns dies a l'hospital.:!:
En Bond i jo mateix estem be (un xic nerviosos), hem estat fins ara a l'hospital i sembla hores d'ara tot controlat i fora de perill.
Només comentar-vos que l'accident a estat a 50 o 60 per hora, i ha set totalment fortuit i producte de la mala sort.
En Bond, i jo mateix us mantindrem informats
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 25, 2007 8:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ara m'ha trucat en Miquel (Stromkel) per explicar-mo, sembla que no hi ha res greu, algunes trencadisses menors, unes costelles i pomul per l'Alucinamaripili i en Vendetta una vertebra esquerdade, tres o quatre dies a l'hospital diuen.
Esperem que es recuperin ben aviat.
Salutacions des de aquí per tots dos. :!:
Hem de vigilar nois. Salut.
Esperem que es recuperin ben aviat.
Salutacions des de aquí per tots dos. :!:
Hem de vigilar nois. Salut.
Salut i kilómetres
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Aquestes noticies són les que no m'agraden de sentir, espero i desitjo que no sigui res i que us recupereu molt rapidament. Si que agrairé que aneu informan de l'estat dels lesionats si sabeu dades.
Desde aqui molts i molts d'anims per tots, i si cal alguna cosa que jo pugui fer no quedeu, aqui estic.
Desde aqui molts i molts d'anims per tots, i si cal alguna cosa que jo pugui fer no quedeu, aqui estic.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Ostres..... em sap molt de greu el que ha passat. Precisament ahir vaig estar fent uns quilometres i dinant amb en Vedetta.
Espero que tot hagi quedat en un ensurt i que tots plegats us trobeu be.
ànims, i com es diu en aquests casos, millor que tot es pugui arreglar amb diners, senyal que tot queda en un anècdota..... :? :? :? :?
Espero que tot hagi quedat en un ensurt i que tots plegats us trobeu be.
ànims, i com es diu en aquests casos, millor que tot es pugui arreglar amb diners, senyal que tot queda en un anècdota..... :? :? :? :?
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Tal com ja s'ha dit mes amunt, els companys Jordi i Mª José ja els han donat l'alta, les seqüeles per en Jordi son dues costelles trencades i el pòmul de sota l'ull esquerra també. A hores d'ara ja deuen estar anat cap a casa seva.
En Vendetta té un copa a una vertebra que no caldrà intervenció quirúrgica i no li quedaran tampoc seqüeles, però caldrà que estigui entre 4 ó 5 dies enllitat i després li posaran una faixa o corsé i cap a casa.
Les motos pel el que em pogut comprovar, altra cosa es el que dirà el mecànic, han rebut dels plàstics i llums del davant la V-strom d'en Jordi i un xic la direcció, i la Pan d'en Vendetta els plàstics els tops case i les maletes.
En Vendetta té un copa a una vertebra que no caldrà intervenció quirúrgica i no li quedaran tampoc seqüeles, però caldrà que estigui entre 4 ó 5 dies enllitat i després li posaran una faixa o corsé i cap a casa.
Les motos pel el que em pogut comprovar, altra cosa es el que dirà el mecànic, han rebut dels plàstics i llums del davant la V-strom d'en Jordi i un xic la direcció, i la Pan d'en Vendetta els plàstics els tops case i les maletes.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
ànims!!! espero que tot quedi amb el que heu comentat :? :? :? :?
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Bravo
- Presentats