APROBADA!!!!
Moderador: Airald
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Jo de tu aniria a una moto amb limitació.
Una 250 et farà el servei però també es veritat que se't farà curta enseguida i llavors la despesa la tindràs dos vegades.
Per el tema finançament no necessàriament ho has de fer a traves de la tenda. Pots anar al banc i demanar un crèdit personal (mira que jo ho se per experiència això :P :P :P :P )
Una 250 et farà el servei però també es veritat que se't farà curta enseguida i llavors la despesa la tindràs dos vegades.
Per el tema finançament no necessàriament ho has de fer a traves de la tenda. Pots anar al banc i demanar un crèdit personal (mira que jo ho se per experiència això :P :P :P :P )
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Hola Lluneta!!
Doncs ens hauries de dir quins són aquests llocs en que es discrimina o menysprea als clients=mala atenció al client!! per tal de no anar-hi i fer-ho saber als coneguts perquè tampoc no hi vagin.:evil: :evil: :evil:
Sort que te l'has tret ara, que abans de cap d'any, segons el Racc, el govern instaurarà franges d'edat per accedir a les diferents cilindrades. Ara però, ja hi ha allò de les limitacions de potència de les motos, per als conductors novells. A veure si algu sap si en el teu cas t'afecta.
En quant a la moto a escollir, el millor seria que poguéssis provar-ne una tipus 400-600 CBF o així per veure si pots amb ella (per això que dius del pes), sinó sí que pots provar amb alguna de 2a mà pk sigui barateta i anar-t'hi acostumant. Però de fet, pensa que amb una 250 de carretera n'hi ha de sobres per a fer qualsevol de les excursions de diumenge que fem a Mototurisme. Això és el que ja hem parlat pel fòrum a vegades, que sempre és millor haver conduit ciclomotors abans de agafar motos grans, però bé ja saps que tot es pot fer!!!. :D :D
Doncs ens hauries de dir quins són aquests llocs en que es discrimina o menysprea als clients=mala atenció al client!! per tal de no anar-hi i fer-ho saber als coneguts perquè tampoc no hi vagin.:evil: :evil: :evil:
Sort que te l'has tret ara, que abans de cap d'any, segons el Racc, el govern instaurarà franges d'edat per accedir a les diferents cilindrades. Ara però, ja hi ha allò de les limitacions de potència de les motos, per als conductors novells. A veure si algu sap si en el teu cas t'afecta.
En quant a la moto a escollir, el millor seria que poguéssis provar-ne una tipus 400-600 CBF o així per veure si pots amb ella (per això que dius del pes), sinó sí que pots provar amb alguna de 2a mà pk sigui barateta i anar-t'hi acostumant. Però de fet, pensa que amb una 250 de carretera n'hi ha de sobres per a fer qualsevol de les excursions de diumenge que fem a Mototurisme. Això és el que ja hem parlat pel fòrum a vegades, que sempre és millor haver conduit ciclomotors abans de agafar motos grans, però bé ja saps que tot es pot fer!!!. :D :D
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: costa trobar
Bones!Lluneta ha escrit:Hola amics,
Doncs segueixo en busca i captura de la meva moto pero estic veient que em costara i no nomes per el tema diners, perque de segona ma i financiada com que es veu que no es molt normal, sino tambe perque a tres llocs on he anat, nomes per el fet de ser noia, no m'han ates com hauria de ser. En el primer lloc em van preguntar si la moto era per mi, home es clar, no per la meva avia si li sembla i despres em diuen que potser pesa massa per mi.
Al segon lloc el tio insistin per que em quedes una 250 i apa el tio no baixaba del burro, estava a punt de dir..escolti que en te una i me la vol encolomar?
Despres vaig anar a la Honda Taule, i alla no en tenen de segona ma, aixi que continuare buscant pero la veritat es que estic una mica desanimada perque la meva parella diu que millor una 250 que per començar esta be, que estigui un any i despres ja em passi a una mes grossa pero no se que fer la veritat, no tinc tants diners per estar canviant de moto cada dos per tres.
Que fariau? admeto consells de tota mena.
Gracies macus
Primer de tot dir-te que em sembla patètic el tracte que has rebut a les concessionàries. Malhauradament encara hi ha troglodites que es pensen que les dones només saben conduir scooters de 50 (amb tots els respectes a les scooters de 50). Tu no et desanimis! Envia a prendre pel sac aquesta colla d'ignorants i tu a la teva. T'haig de confessar que la idea de començar amb una 250 no és dolenta (jo ho vaig fer), però no és l'únic camí. Pots comprar-te'n una més gran i limitar-la, com fa molta gent. Sincerament, si t'agrada la CBF600, ves darrera d'ella o te'n penediràs (jo ho vaig fer amb la Deauville)!
Per últim, si veus que les concessionàries no et financien, ves a un banc i no tindràs masses problemes (si ets solvent, és clar, jejeje).
Molts ànims i endavant! Ja tinc ganes de veure't sobre la teva nova moto. :)
PD: Si necessites un cop de ma en res, només cal que ho diguis, d'acord? :) (ara és quan les ments perverses i calenturientes del foro treuen de context aquesta frase ;) jajajajaja :lol: )
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Ah si? No n'he dut mai de ciclomotors :PJosey Wales ha escrit:Això és el que ja hem parlat pel fòrum a vegades, que sempre és millor haver conduit ciclomotors abans de agafar motos grans, però bé ja saps que tot es pot fer!!!. :D :D
Album de fotos
Album de fotos
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Uffff.......món masclista el de les botigues de motos, es veu! :evil:
Aviam, Lluneta, parlant sincerament, et recomano que compressis un moto a un particular, ja que sempre pots regatejar el preu, però això si, DEIXANT-LA PROVAR UNA ESTONA A UN PAIO QUE FACI ANYS QUE PORTI MOTO I QUE SIGUI DE LA TEVA CONFIANÇA. A les botigues els preus de segona mà moltes vegades són superiors als preus de mercat.
No et recomano una 250, si no una 500 en amunt, limitada o no.
Fes-me cas, mira en motos.net, n'hi han la tira de segona mà (és el mercat més gran de la Peninsula), inclós moltes botigues s'anuncien allí.
Quan tingui temps m'ho miro una estona i et passo els enllaços de futuribles motos que poden estar bé per tu.
Una pregunta: ja tens el mono de pell vas dir un dia, oi? :shock:
Aviam, Lluneta, parlant sincerament, et recomano que compressis un moto a un particular, ja que sempre pots regatejar el preu, però això si, DEIXANT-LA PROVAR UNA ESTONA A UN PAIO QUE FACI ANYS QUE PORTI MOTO I QUE SIGUI DE LA TEVA CONFIANÇA. A les botigues els preus de segona mà moltes vegades són superiors als preus de mercat.
No et recomano una 250, si no una 500 en amunt, limitada o no.
Fes-me cas, mira en motos.net, n'hi han la tira de segona mà (és el mercat més gran de la Peninsula), inclós moltes botigues s'anuncien allí.
Quan tingui temps m'ho miro una estona i et passo els enllaços de futuribles motos que poden estar bé per tu.
Una pregunta: ja tens el mono de pell vas dir un dia, oi? :shock:

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Lluneta, mira aquest enllaç, i hi han moltes botigues, eh?
Fica provincia de Bcn i el model de moto que vulguis i el preu que puguis.
http://motos.coches.net/ocasion/listado.cfm
Fica provincia de Bcn i el model de moto que vulguis i el preu que puguis.
http://motos.coches.net/ocasion/listado.cfm

- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
I si cerques la CBF: clica aqui
Aquesta té bona pinta, i duu ABS! (clica-hi per veure més informació)

Aquesta té bona pinta, i duu ABS! (clica-hi per veure més informació)

Album de fotos
Album de fotos
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!Josey Wales ha escrit:Algú sap quant val limitar i deslimitar una moto?? Em sona que hi havia força murga de papers també....Randy ha escrit:No et recomano una 250, si no una 500 en amunt, limitada o no.
Doncs si no vaig equivocat està sobre els 200 i pico d'Euros... entre paperassa del taller, la ITV, tràfic i demés passos que s'inventen per guanyar pasta!
Fins aviat!

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Doncs Marta, jo ho faria al revés de tot el que t'han dit fins ara. :D
Primer de tot cal fer números que et vols i pots i estàs disposada a gastar en una moto que sigui asumible per poguer continuar la vida sense que et suposi un daltabaix econòmic fort.
Una vegada tens el números quadrats, es quan has de començar a veure quina moto s'adapta al presupost.
Com bé tant dit a dalt amb qualsevol de les motos esmentades podràs fer sortides amb mototurisme i d'altres activitats que vulguis.
Recorda, primer mira de quans diners pots disposar per la moto, després ...... escull la que més t'agradi.
Vsssssssss
007
Primer de tot cal fer números que et vols i pots i estàs disposada a gastar en una moto que sigui asumible per poguer continuar la vida sense que et suposi un daltabaix econòmic fort.
Una vegada tens el números quadrats, es quan has de començar a veure quina moto s'adapta al presupost.
Com bé tant dit a dalt amb qualsevol de les motos esmentades podràs fer sortides amb mototurisme i d'altres activitats que vulguis.
Recorda, primer mira de quans diners pots disposar per la moto, després ...... escull la que més t'agradi.
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
mirant els moneys
Hola a tots,
Primer de tot, gracies i mil gracies per els consells, anims, felicitacions i per els escrits. La veritat es que som una gran familia i es maco saber que al mon encara hi ha gent aixi.
Moltes gracies james, es una cosa que hi tenia en ment pero tens tota la rao. Per els diners home no es que sobrin pero hi treballo i alguna cosa hi tinc estalviada aixi que aixo em preocupa pero no tant, el que mes em fa mal de cap, es acertar amb la moto i sobre tot que la pugui portar, perque per tenirla al garatge com que no, aixi que vui estar segura abans de fer una inversio.
Gracies a tots que m'envieu adreçes, les miro totes i estic atenta a vore alguna oportunitat. El dilluns vinent jo i el Josep ( de mototurisme) anirem a un concessionari d'un amic seu de Vic per fer una ullada aixi que us tindre informats.
Un peto molt fort a tots.
Marta
Primer de tot, gracies i mil gracies per els consells, anims, felicitacions i per els escrits. La veritat es que som una gran familia i es maco saber que al mon encara hi ha gent aixi.
Moltes gracies james, es una cosa que hi tenia en ment pero tens tota la rao. Per els diners home no es que sobrin pero hi treballo i alguna cosa hi tinc estalviada aixi que aixo em preocupa pero no tant, el que mes em fa mal de cap, es acertar amb la moto i sobre tot que la pugui portar, perque per tenirla al garatge com que no, aixi que vui estar segura abans de fer una inversio.
Gracies a tots que m'envieu adreçes, les miro totes i estic atenta a vore alguna oportunitat. El dilluns vinent jo i el Josep ( de mototurisme) anirem a un concessionari d'un amic seu de Vic per fer una ullada aixi que us tindre informats.
Un peto molt fort a tots.
Marta
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Re: mirant els moneys
Endueu-vos una càmera i et fas fotos muntada sobre les motos que et facin gràcia. Així després les podeu compartir amb la resta del foro. ;)Lluneta ha escrit:El dilluns vinent jo i el Josep ( de mototurisme) anirem a un concessionari d'un amic seu de Vic per fer una ullada aixi que us tindre informats.
Album de fotos
Album de fotos
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Llunetaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Cap novetat?
Ja veus, ens tens intrigats per veure què t'acabes comprant. :P
Album de fotos
Album de fotos
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Molt bones. Nomès donar-te l'enhorabona pel carnet i per la sàbia decissió de comprar-te una moto. MOLTES FELICITATS !!!!
Sobre el tema de la compra, jo m'he comprat les meves 2 últimes motos (de 2ª mà) i la de la meva futura dona al Motíssimo de Sants. Jo els hi tinc molta confiança i sempre ens han tractat bé i he portat a 3 o 4 amics a mirar quan s'han volgut comprar-se alguna. Suposo que no serà de gust de tothom (aixó sempre passa amb totes les botigues) però jo n'estic content. A mí em coneixen i si vols podem quedar un dia i t'acompanyo, t'els presento mirem i a partir d'aquí tu mateixa...tot es qüestió de comparar i trobar el mes adient per tu.
En fi doncs aixó.
"Goralí a tutó"
Sobre el tema de la compra, jo m'he comprat les meves 2 últimes motos (de 2ª mà) i la de la meva futura dona al Motíssimo de Sants. Jo els hi tinc molta confiança i sempre ens han tractat bé i he portat a 3 o 4 amics a mirar quan s'han volgut comprar-se alguna. Suposo que no serà de gust de tothom (aixó sempre passa amb totes les botigues) però jo n'estic content. A mí em coneixen i si vols podem quedar un dia i t'acompanyo, t'els presento mirem i a partir d'aquí tu mateixa...tot es qüestió de comparar i trobar el mes adient per tu.
En fi doncs aixó.
"Goralí a tutó"
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Limitar i deslimitar la moto val un RONYO!!carles ha escrit:Bones!!!Josey Wales ha escrit:Algú sap quant val limitar i deslimitar una moto?? Em sona que hi havia força murga de papers també....Randy ha escrit:No et recomano una 250, si no una 500 en amunt, limitada o no.
Doncs si no vaig equivocat està sobre els 200 i pico d'Euros... entre paperassa del taller, la ITV, tràfic i demés passos que s'inventen per guanyar pasta!
Fins aviat!
Limitar si es amb el limitador de marca vals uns 200 o 300€ , pero aleshores hi ha tots els papers de la ITV uns 40€ i la ma d´obra per posar el lmitador.
Per deslimitar s´ha de treure el limitador (logic) , amb el qeu has de tornar a pagar ma d´obra, has de pagar els papers de la ITV de nou, uns 40€ i ames et demanen un certificat de fabrica (honda,suzuki,bmw,..) conforme la moto originalment tenia els CV's que te al treure el lmitador i aixo pot valer perfectament uns 100€.
Es a dir limitar i deslimitar (amb el limitador de la marca) pot pujar uns 700-1000€
Si es fa amb empresses com ATIMPEX doncs el limitar s´encareix, ja que un kit ja val uns 380€ mes el iva. Calculeu quanta gent s´enriqueix per el cami per una tonteria com es limitar una moto.
Ex ...moltes coses