Accident. Els implicats estan be
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
M'al·legra molt que ja tinguis anims per escriure per el foro Alucinamaripili, petons per la Mª José :!: .
Al taller Ullastres jo hi vaig comprar una moto ja fa temps, no crec que tinguis cap problema. Un dels fills es un corredor semi-professional de registència, corre als campeonats estatals, 24 hores etc amb equips sempre punters. Aixó de les motos ho toquen força bé em sembla.
El que he dit abans, no crec que hi tinguis cap problema.
Si necessiteu quelcom ja ho direu.
Ara he trucat a en Vendetta i sembla que avui ja l'envien cap a casa, diuen que haurà de fer una mica de bondat un temps.
Des de aquí anims i endavant Jordi's. :!:
Salut.
Al taller Ullastres jo hi vaig comprar una moto ja fa temps, no crec que tinguis cap problema. Un dels fills es un corredor semi-professional de registència, corre als campeonats estatals, 24 hores etc amb equips sempre punters. Aixó de les motos ho toquen força bé em sembla.
El que he dit abans, no crec que hi tinguis cap problema.
Si necessiteu quelcom ja ho direu.
Ara he trucat a en Vendetta i sembla que avui ja l'envien cap a casa, diuen que haurà de fer una mica de bondat un temps.
Des de aquí anims i endavant Jordi's. :!:
Salut.
Salut i kilómetres
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Anims Vendeta,molt aviat podras estar a tots nosaltres amb la moto.Els accidents,si es poden comtar ,es queden en ensurts,que es el vostre cas.

El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Molts ànims per tots els que heu patit l’accident :? , i en especial en Vendeta
que esperem que no tardi gents a sortir de l’hospital…
Molts Petons :!: :!: :!: :!:
Gerard & Anna
que esperem que no tardi gents a sortir de l’hospital…
Molts Petons :!: :!: :!: :!:
Gerard & Anna
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- SetCincTres
- Presentats
- Entrades: 457
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
- Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT
- Eli
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
- Ubicació: Calella - Catalunya
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Hola Eli, un plaer trobar-te per aquí. Un :!: per tu i :cerv per en kim.Eli ha escrit:Quin ensurt llegir aixó, però estem contents de que us aneu recuperant bé. Per sort la moto amb diners s'arregla. Un petó ben fort per tots i ànims! :!: :!:
Nota una miqueta masclista el meu post.... però no tinc mes icones
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Mckinley
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
- Ubicació: Calella
- sisK1o
- Presentats
- Entrades: 118
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
- Ubicació: barcelona y lleida
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- DAVID973
- Presentats
- Entrades: 154
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
- Ubicació: Agramunt(Lleida)
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1285
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
alucinamaripili ha escrit:Hola tothom, us estic escribint amb els peus (per no dir un altre cosa)...
Nosaltres estem bé, una mica magullat i emprenyat per que va ser un cop amb molta mala sort. Va passar arribant a Vilamarí, va passar en Vendetta a en James Bond, i després de passar jo, en Vendetta va frenar pensant que jo estava més enrera, i com que havia esmorzat poc......nyam!!!! m'el vaig menjar pel darrera sense tenir temps de frenar del tot....mala sort i prou...només podem donar gràcies que no hagi sigut gaire dins del que cap, per la poca velocitat que duiem.
A mi em queda el mal gust de boca d'haver espatllat un diumenge que pintava de conya, i el bon gust d'haver conegut una gent magnífica i que segur que tornarem a quedar per un altre sortida.
Moltes mercès pel soport de tots i molts ànims per en Vendetta. Noi, hem sap greu però hem tingut una coneixença molt "xocant"....la pròxima serà de ben segur molt millor....recupera't bé i força company.![]()
Salut
Jordi i Mª Josep
M’alegra moltisim veure’t escriure al foro, això es senyal que la cosa va evolucionant favorablement.
Entenc be els teus sentiments, lamentacions, o si mes no l’orgull que de ben segur el tens ferit, a part dels dolor al cos que estaràs petin. A tot això, i potser mes, només puc fer que donar-te ànims a seguir mirant endavant. Us desitjo a tu, a la Maria Josep, i per suposat a Vendetta, una bona i ràpida recuperació.
Ànim companys.
Salutacions moteres.
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ara acabo d'entrar al fòrum i veig que tot va reprenent la normalitat.
M'ha agradat molt de veure l'escrit de l' alucinamaripili.
També m'ha agradat la resposta de tothom.
Sou uns companys collonuts. !!!!!
Anims a els Jordis (Vendetta i alucina....) i a la Mª José.
A l'Stromkel no li dono ànims perqué el dia 30 tindrem una reunió d'Hijpanitat que serà molt important i el vull fluix de moral perque accepti totes les propostes que es facin. :D
Vssssssssss
007
A l'Stromkel no li dono ànims perqué el dia 30 tindrem una reunió d'Hijpanitat que serà molt important i el vull fluix de moral perque accepti totes les propostes que es facin. :D
Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Amb aquests casos de caigudes e incidents , també els companys que ens acompanyen i que han resultat "il.lesos" s´emporten un bon "sustu"James_Bond ha escrit:Ara acabo d'entrar al fòrum i veig que tot va reprenent la normalitat.
Vssssssssss
007
i un gran disgust, a vegades son imprescindibles per organitzar tota l´operativa de socors i mantenir la calma, als menys els primers moments.
Com diuen els companys motards francesos: Faut pas mollir que vol dir quelcom així de: no val a tornar-se fluix ! a tots moltes gràcies.

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
He parlat amb en Vendetta fa un moment, encara està a l'hospital i sembla que surt avui per la tarda.
Podrà fer vida normal de seguida :jump , sense fer cap mena d'esforços, però vida normal que és el més important. El temps de recuperació serà d'uns 90 dies.
Jordi (alucinamaripili) en Jordi (Vendetta) no té el nº del part de l'accident i espera que li doneu per parlar amb l'assegurança i aquestes coses.
Aquestes son les novetats a data i hora d'avui. Estem al lloro i ho tenim to més o menys controlat
Podrà fer vida normal de seguida :jump , sense fer cap mena d'esforços, però vida normal que és el més important. El temps de recuperació serà d'uns 90 dies.
Jordi (alucinamaripili) en Jordi (Vendetta) no té el nº del part de l'accident i espera que li doneu per parlar amb l'assegurança i aquestes coses.
Aquestes son les novetats a data i hora d'avui. Estem al lloro i ho tenim to més o menys controlat
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump Els 90 dies passen volant, no pateixis.stromkel ha escrit:He parlat amb en Vendetta fa un moment, encara està a l'hospital i sembla que surt avui per la tarda.
Una cosa: Alucinamaripili, que puc passar dissabte la tarda a veure't? És l'unic dia que em va bé. :D