Punys calefactables

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

DAVID973
Presentats
Entrades: 154
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
Ubicació: Agramunt(Lleida)

Entrada Autor: DAVID973 » dt. nov. 27, 2007 5:59 pm

Otia aixo es eficiencia!!! :shock: :D
Els vaig demanar ahir al mati i an arrivat avui :shock: i aixo ke venen de madrid
A i a sobre m'han regalat una funda pel casc i una caixeta amb cuatre taps de orella :shock: :?: nuse siran restes dic jo jaja!!
SALUT I KILOMETRES!!!

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. nov. 27, 2007 6:06 pm

DAVID973 ha escrit:Otia aixo es eficiencia!!! :shock: :D
Els vaig demanar ahir al mati i an arrivat avui :shock: i aixo ke venen de madrid
A i a sobre m'han regalat una funda pel casc i una caixeta amb cuatre taps de orella :shock: :?: nuse siran restes dic jo jaja!!
Si els taps son de color groc....desconfia.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. nov. 27, 2007 7:11 pm

DAVID973 ha escrit:Otia aixo es eficiencia!!! :shock: :D
Bones!!!

Al final quins has posat?? Els Oxford?? Podries explicar més o menys com els muntaras??

O ja ho veure a Arguis, amb les manoples suposo que tindré prou!

Fins aviat!
Imatge

DAVID973
Presentats

Entrada Autor: DAVID973 » dt. nov. 27, 2007 8:25 pm

Hola!!!
Doncs si son el oxford, tenen bona pinta el comandament es digital i per lo ke e pogut deduir,( les instruccions no son en castella) es conecten directament a la bateria,al ser digital si l'alternador de la moto no carregue (motor parat) no te els deixe activar i si tels deixes activats al parar la moto ells sols al cap dun minut es desconecten automaticament :wink: teoricament esta molt be
Tenen cuatre nivells de potencia 50% 60% 75% 100%
Encara no els e montat si tinc temps ho fare dissabte :wink:
SALUT I KILOMETRES!!!

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. nov. 27, 2007 8:32 pm

DAVID973 ha escrit:Hola!!!
Doncs si son el oxford, tenen bona pinta el comandament es digital i per lo ke e pogut deduir,( les instruccions no son en castella) es conecten directament a la bateria,al ser digital si l'alternador de la moto no carregue (motor parat) no te els deixe activar i si tels deixes activats al parar la moto ells sols al cap dun minut es desconecten automaticament :wink: teoricament esta molt be
Tenen cuatre nivells de potencia 50% 60% 75% 100%
Encara no els e montat si tinc temps ho fare dissabte :wink:
No acabo de veure què té a veure que sigui digital amb que es desconnectin sols si l'alternador no carrega. El meu consell és que ho connectis a una font que es desconnecti amb el contacte de la clau.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dt. nov. 27, 2007 9:23 pm

l'arbe i jo varem demanar la setmana passada els d'unika motos, encara no els hem rebut, però lo de que només funcionin amb la moto engegada em sembla que no depen de si es digital o no, sino de que ho conectis a algo que tingui entre la bateria i ell el contacte, de fet la meva idea es treure la corrent del freno i la masa del faro o algo que quedi aprop.

Ja us explicarem que tal quan els tinguem, i l'arbe a l'africa ho te bé, però jo amb la meva hauré de desmontar-ho tot... però bueno, ja ho he fet i quan la monto corre més, perque sempre em sobren cargols i pesa menys...

DAVID973
Presentats

Entrada Autor: DAVID973 » dt. nov. 27, 2007 9:54 pm

Collons Mikel!!! :shock:
Doncs per aixo, ke akests van directe a la bateria, t'estavies feina jaja!!!
Penseu ke son una resistencia i tenen el seu consum, jo crec ke si els conecteu en algun cable ke no aguanti el consum indicat podeu tindre problemes o inclus xurrascar la instalacio :shock:
Avegades lo mes sencill es lo mes eficaç ho dic per experiencia :wink:
SALUT I KILOMETRES!!!

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. nov. 27, 2007 10:01 pm

DAVID973 ha escrit:Collons Mikel!!! :shock:
Doncs per aixo, ke akests van directe a la bateria, t'estavies feina jaja!!!
Potser no m'he explicat bé. Jo el que volia dir és que si uns punys calefactables són digitals, no significa que es desconnectin sols al parar la moto. Normalment digital significa que té un pulsador per canviar la intensitat mitjançat un circuit imprès, en comptes d'usar un potenciòmetre analògic. Només voliar dir que us assegureu si realment es desconnecta sol, si el connectes a la bateria. És que em sembla força extrany ja que, elèctricament parlant, els punys rebran el mateix voltatge tant si funciona l'alternador com si no. Vaja, que no ho veig clar. Però si ho posa al manual d'instruccions, no dic res. :)
Album de fotos

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. nov. 27, 2007 10:02 pm

josepgts ha escrit:l'arbe i jo varem demanar la setmana passada els d'unika motos, encara no els hem rebut, però lo de que només funcionin amb la moto engegada em sembla que no depen de si es digital o no, sino de que ho conectis a algo que tingui entre la bateria i ell el contacte, de fet la meva idea es treure la corrent del freno i la masa del faro o algo que quedi aprop.

Ja us explicarem que tal quan els tinguem, i l'arbe a l'africa ho te bé, però jo amb la meva hauré de desmontar-ho tot... però bueno, ja ho he fet i quan la monto corre més, perque sempre em sobren cargols i pesa menys...
Justament el que volia dir. :P
Album de fotos

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dt. nov. 27, 2007 10:41 pm

Bones!!!

Vamos... crec que si agafes una làmpada de 12V amb dos cables i els connectes un al borne positiu i l'altre al negatiu... s'encen, veritat?? Estigui la moto engegada o no!!!

Llavors, els punys pasaria el mateix, no?? :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. nov. 27, 2007 11:20 pm

Jo tinc muntats els oxford digitals i quan apagues la moto es tanquen sols al cap d´un minut aprox. El funcionament es bastant senzill només funciones amb 13,2 V, es a dir quan l´alternador de la moto està funcionant, en el moment que paras el voltatge baixa fins a 12 v i s´apaguen els punys.

Espero que us hagi servit, si algú els vol veure el diumenge no hi ha cap problema.

DWWWWWs
Imatge Imatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. nov. 28, 2007 12:03 am

josepgts ha escrit: ........ de fet la meva idea es treure la corrent del freno i la masa del faro o algo que quedi aprop....
Tinguis en compte que si agafes la corrent de la llum de freno,sols et funcionará quant estigui el freno pitjat que es quant dona la corrent en aquest cable,millor agafarla de la llum de la moto(curta-llarga) :wink: :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dc. nov. 28, 2007 8:20 am

PEP1600 ha escrit:Jo tinc muntats els oxford digitals i quan apagues la moto es tanquen sols al cap d´un minut aprox. El funcionament es bastant senzill només funciones amb 13,2 V, es a dir quan l´alternador de la moto està funcionant, en el moment que paras el voltatge baixa fins a 12 v i s´apaguen els punys.
Bones!!!

Ara si... d'aquesta manera s'enten molt millor el funcionament... llavors si que és bona idea! I encara que algu els torni a connectar, si no encens la moto, no s'engeguen, veritat??

Fins aviat!
Imatge

DAVID973
Presentats

Entrada Autor: DAVID973 » dc. nov. 28, 2007 9:07 am

EXACTE!!!!! :lol: :lol: :wink:
SALUT I KILOMETRES!!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. nov. 28, 2007 9:11 am

Son com els originals d'Honda actuals.
Funcionen com a punys i nomes funcionen amb un cert voltatge.
Si no arriba aquest voltatge a la moto els punys no funcionen i els leds es posen intermitents.
Ex ...moltes coses

DAVID973
Presentats

Entrada Autor: DAVID973 » dc. nov. 28, 2007 12:32 pm

Weno ja els tinc montats!!! :D
Ara nomes falte provals en carrtera, pero weno la pinta es ke tenen ke anar be :wink:
Ja dire ke tal van :wink:
SALUT I KILOMETRES!!!

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dc. nov. 28, 2007 12:34 pm

DAVID973 ha escrit:Weno ja els tinc montats!!! :D
Ara nomes falte provals en carrtera, pero weno la pinta es ke tenen ke anar be :wink:
On t`els han montat?¿estan molt temps? :?:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 28, 2007 12:52 pm

geroni ha escrit:
Home, no sé, però jo penso que els ha muntat ell, no? que per això és mecànic. :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dc. nov. 28, 2007 1:12 pm

Randy-650 ha escrit:
geroni ha escrit:
Home, no sé, però jo penso que els ha muntat ell, no? que per això és mecànic. :mrgreen:
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: .Perdó,no ho sabia.

DAVID973
Presentats

Entrada Autor: DAVID973 » dc. nov. 28, 2007 1:48 pm

JIJIJI!!! no passe res home :wink:
Doncs si ho e muntat jo mateix, es relativament facil sobretot la instalacio electrica, lo mes entretenidor es treure i possar els punys jo e tingut ke fer una petita modificacio amb un parell d'arandeles i tallar una revava del manguito del accelerador( em kedava molt rustic el gas)
Amb unes 2 o 3 horetes sense corre en tens de sobra, xino xano :lol:
SALUT I KILOMETRES!!!

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”