Accident. Els implicats estan be
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!alucinamaripili ha escrit:Bon dia a tothom, ara hem parlat amb en Jordi per a donar-li el nº del parte dels mossos, està amb el corsé i estan apunt de donar-li l'alta...
A casa, les coses es veuen diferent, molts ànims Jordi
Gràcies a tothom
Salut
Jordi i Mª Josep
Me'n alegro moltíssim nois... dins del mal que debeu tenir, no és el mateix estar a l'hospital que a casa!! Ara a recuperar-se i aviat de nou tots junts a la carretera!
Fins aviat!

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
En Vendetta ja és a casa (ja pot fumar i pendre tallats).
M'ha donat records per a tothom del fòrum i que si fem una sortida d'aquí un temps que l'avisem.
Estar a casa és tornar a una certa normalitat.
Clar que el seu cervell no crec que el podem normalitzar .... (o si?)
M'ha donat records per a tothom del fòrum i que si fem una sortida d'aquí un temps que l'avisem.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
M'agrada sentir que tothom és a casa.stromkel ha escrit:En Vendetta ja és a casa (ja pot fumar i pendre tallats).
A veure si el veiem aviat si més no aqui el foro.
Salutacions a tots (Jordis i Mª Josep) a recuperar-se, però volant, eh?

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Me n'alegro molt! Molts anims per a tots els implicats en l'accident. :)stromkel ha escrit:En Vendetta ja és a casa (ja pot fumar i pendre tallats).
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Aixo si que es una bona noticia...!!!!stromkel ha escrit:En Vendetta ja és a casa (ja pot fumar i pendre tallats).
Tindrem d'anar preparant la sortida per quant estigui a punt, ja hi pot comptar.
El tema de notmalitzar-li el cervell...serà una empresa impossible em sembla. Podriem canviar-li, però normalitzar el que te... :roll:
Des de aquí records i petons. :!:
Salut i kilómetres
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Bon dia, ara he parlat amb en Jordi (Vendetta), està a Olot a casa dels pares per que ell viu a Girona. No té internet, per això no es podrà connectar aquests dies, està una mica magulladet però es pot moure per anar fent, s'el veu bastant animat, dins del que cap. Ja li he dit que hi ha aquest post i que tothom s'enrecorda d'ell...això serà questió de temps, però aviat estarem a la carretera amb la montura reparada....
He trobat aquesta pàgina que està força bé...NO ÉS PER NENS
http://vlarry.iespana.es/suzukidl650/susi650.htm
Salut
He trobat aquesta pàgina que està força bé...NO ÉS PER NENS
Salut
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 28, 2007 1:36 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
MOlt bona pagina i mes pq mireu els links (cap al final)alucinamaripili ha escrit: He trobat aquesta pàgina que està força bé ... NO ÉS PER NENS
Salut
Es un noi d´oviedo, germa del webmaster dels deauvilleros
Ex ...moltes coses
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
anim companys
Hola amics,
Hi he estat tant capficada amb el tema de la moto que encara que havia llegit alguna cosa del Vendetta no havia caigut que era per un accident, fins que ahir el Josep m'ho va dir. Em sap molt de greu per els implicats i m'alegra de que dins de lo pitjor estiguin be. Desitjo que es recuperin tant de les ferides com del ensurt i que aixo nomes sigui una cosa mes que explicar.
Un peto nois i aixo prohibit caure, encara que segur que jo alguna hi tindre pero que sigui al menys aturada que sino...
Marta
Hi he estat tant capficada amb el tema de la moto que encara que havia llegit alguna cosa del Vendetta no havia caigut que era per un accident, fins que ahir el Josep m'ho va dir. Em sap molt de greu per els implicats i m'alegra de que dins de lo pitjor estiguin be. Desitjo que es recuperin tant de les ferides com del ensurt i que aixo nomes sigui una cosa mes que explicar.
Un peto nois i aixo prohibit caure, encara que segur que jo alguna hi tindre pero que sigui al menys aturada que sino...
Marta
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es:
Tard... com sempre tard... ara mateix m'acabo d'assebentar de l'accident dels Jordi's... Merda!... i d'altra banda menys mal que sembla que no ha estat res de molt greu, tot i que en Vendetta s'estarà tot magullat per uns quants dies.
Rebeu la meva màxima solidaritat i no us deixeu menjar la moral... que sol ser el mal més gros.
V'sssssssssssss
Tard... com sempre tard... ara mateix m'acabo d'assebentar de l'accident dels Jordi's... Merda!... i d'altra banda menys mal que sembla que no ha estat res de molt greu, tot i que en Vendetta s'estarà tot magullat per uns quants dies.
Rebeu la meva màxima solidaritat i no us deixeu menjar la moral... que sol ser el mal més gros.
V'sssssssssssss
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- L u L u
- Presentats
- Entrades: 40
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 12:18 am
- Ubicació: Barna i Lleida
Nois, en tenia coneixement del malaurat accident però per qüestions de feina no m’he pogut connectar i ara que en tinc uns minutets, vull donar ànims als que ja esteu millor i als que encara os queda una mica de recuperació.
Espero que almenys desprès de les festes puguem fer una bona sortideta. A mi em queden unes senzilles probes de buidatge massiu i espero poder-les compartir amb tots vosaltres.
:!: :!:
Espero que almenys desprès de les festes puguem fer una bona sortideta. A mi em queden unes senzilles probes de buidatge massiu i espero poder-les compartir amb tots vosaltres.
:!: :!:
M'agrada controlar la meva llibertat.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Ahir al matí vaig estar una estona amb en Vendetta. Està força animat, i sembla que fa bondat.
Va donar-me records per a tots vosaltres i te ganes de trobar-se be per poder treballar a tope (això ho dic jo) i tornar a anar en moto quan estigui en condicions.
Vaig passar una estona molt agradable amb ell i vaig pendre un Tallat, fet per ell mateix; no cal dir que un tallat fet per un professional sempre és un bon tallat.
Ara no te encara internet, "está en ello", però calcula que dintre d'uns dies ja estarà per aquí fotent canya.
Va donar-me records per a tots vosaltres i te ganes de trobar-se be per poder treballar a tope (això ho dic jo) i tornar a anar en moto quan estigui en condicions.
Vaig passar una estona molt agradable amb ell i vaig pendre un Tallat, fet per ell mateix; no cal dir que un tallat fet per un professional sempre és un bon tallat.
Ara no te encara internet, "está en ello", però calcula que dintre d'uns dies ja estarà per aquí fotent canya.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida