Video enduro colla de Blanes

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
jordi99
Presentats
Entrades: 17
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 9:12 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: jordi99 » dt. nov. 13, 2007 6:12 pm

Ei ei ei, afluixa, quiet, para, tranquil... :oops:

Ara ens estem passat, home no fotem tu! A veure si ara resulta que les motos de muntanya acabaran amb el medi ambient. Va home una mica de tranquilitat.

Avere, no fotem l'indiu, si més no per solidaritat amb uns companys del gremi.

Perque d'aqui 4 dies et poden sortir uns "Ecos" que diguin que tots els que anem amb moto per carretera el diumenge al mati, com que ho fem per plaer doncs resultara que contaminem perque si, aleshores faran una campanya mediatica contra nosaltres i t'hauras de sentir les mateixes coses que dius tu ara. :wink:

Ep, no hem vull posar pesadet amb el tema, pero aqui si vas amb moto per una trialera o corriol et multen, si no tens seguro també, i si a més no tens matricula et confisquen la moto, no fa falta anar a Euskadi, aqui també en saben d'això. :evil:

Altra cosa, aqui no es va fora pista, ni fora corriol, i actualment podria assegurar que no hi ha cap Endurero que s'atreveixi a obrir una trialera nova. :?

Així que per part dels endureros tindrem bosc per anys, no crec que opinin el mateix els piromans. :evil:

Salutacions :!:
F650GS per anar fent
GasGas EC 250 per desestressar

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. nov. 13, 2007 7:20 pm

No voldria afegir llenya al foc, però en el cas del video, torno a dir que es terreny de sauló o sigui de sorra i aqui no creix ni creixerà res, encara que no hi passi ningú. un altre cosa es sortir del cami.i l´erosió que s´hi produeix.
Imatge

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dt. nov. 13, 2007 8:11 pm

Bravo ha escrit:Per mi, d'això s'en diu destruïr el medi ambient. Us heu fixat les rodades que han fet de passar pel mateix lloc i donar gas?. I no parlo més, que
bravo, tiu, que aquestes canals les fa l'aigua de la pluja, el massis de l'Ardenya i la zona de la Tordera es molt sorrenca, les conec molt be per que hi visc aqui, te les trobes a llocs on plou i no ha passat cap moto, documentat una mica abans d'encendre't que no es bo per la salut, relajaterrrr :roll:
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. nov. 13, 2007 8:45 pm

Jo soc un usuari de la muntanya de tota la vida, concretament de la zona de les Gabarres.
Hi vaig a peu, en bici, en moto, en 4X4, i vaig a fer esport, a pasejar, a mirar, a buscar bolets, a buscar esparrecs, a buscar llenya, a admirar les restes del nostre pasat, la vista, els arbres, d'acampada, a esmorzar...sempre que tinc un moment hi soc, desde tota la meva vida.
Per la meva experiencia en aquesta zona puc dir i afirmar rotundament que s'ha malmés de forma brutal des de que la van anomenar P.E.I.N.
Des de el dia de la famosa normativa dels 4 m, s'han destrossat inmisericordialment gran part dels boscos perque en aquesta zona quasi no hi havia cap camí que complis la normativa.
Com que es PEIN, s'ha de conservar prohibint a les motos circular lliurament per el bosc per un costat i per l'altre obligar als propietaris a possar-hi els c****ns de màquines per desbrossar-lo tot.
Els que us creieu d'ecologistes, perque no aneu un dia a veure la feina que fan aquestes màquines ???
Segurament aquell dia canviareu la vostra manera de pensar el que es Conservar la natura. Ah...!!!! les màquines pesants hi han de passar cada 2-3 anys per que les plantes si que en saben de natura i creixent continuament...per sort.

Amb un sol dia de pluja forta es poden fer uns recs que les motos necesitarien 3 mesos, 24 hores al dia per intentar fer el mateix, el problema dels camins no asfaltats es aquest, que la natura els vol en recs.

Jo entenc que en una zona de prats sigui rigurosament prohibit passar-hi en moto, que en una zona massificada es necesiti normativa estricta que adecui el us de l'espai. També tinc familia als forestals i se quina es la feina que han de fer, menys preservar el mediambient totes.

Jo també callo, que m'encenc¡¡¡¡¡¡¡ :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Salut i kilómetres

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dt. nov. 13, 2007 9:43 pm

d'això, com que hi han opinions de tota mena també dic la meva... a Celrà (que és la zona de muntanya que conec) fa 60 anys els boscos estaven fantasticament nets, la gent hi anava a fer llenya, carbó, caçar... en aquella època era molt dificil un incendi de grans dimencions, doncs no hi havien gaires matolls per cremar, i el sotabosc estava net.
Ara: el bosc fa pena, totalment ple de bardisses, els camins fets mablé per les inclemencies del temps, no no hi han passat motos, de fet aquest és el problema, que no hi ha passat ningú! (excepte alguns boletaires i caçadors) per tant no crec que el problema de l'erosio sigui unicament de les motos quads o els 4X4, és més de fet agrairia que de tant en tan passessin aquests vehicles, doncs si més no els camins s'hi podria transitar.
per cert a on entrenen els campions mundials (i els no campions tb :-) ) catalans de trial, enduro...?

V'sssss

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dc. nov. 14, 2007 10:09 pm

Que be s'ho passen aquesta gent. Encara que per arribar al nivell del que no porta casc han de passar uns quans anys, espero que aquesta confiança no li porti cap ensurt.

Salutacions

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dj. nov. 15, 2007 9:46 am

Es cert que cal diferenciar, les zones massificades a les rurals, on gaire bé no hi passa gent (com és la meva), si puc aquest cap de setmana, m'escaparé a fer une fotos de camins abandonats, i d'altres més utilitzats, també de cremats, que realment és el que fa malbé un bosc i l'erosiona.

jordi99
Presentats

holes

Entrada Autor: jordi99 » dv. nov. 23, 2007 4:49 pm

:shock: :shock:
F650GS per anar fent

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: holes

Entrada Autor: Llagasta » dv. nov. 23, 2007 6:08 pm

jordi99 ha escrit::shock: :shock:
Vaya: els"Todo por la Patria" donant gas al Nissan Terrano
si es que "son como niños" :cry:
Imatge

Bultaco11
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
Ubicació: A prop de Girona

Entrada Autor: Bultaco11 » dv. nov. 23, 2007 10:02 pm

:roll: :roll: :roll: Caram aquets com els vegi la POLI el multaran perque semble que rauten :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: una miqueta amb les :twisted: :twisted: :twisted: rodetes VISCA LA PEPA SALUD y amoto

Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Jumperracing » ds. nov. 24, 2007 6:38 pm

Els nostres fills no veuran els nostres boscos ni en DVD doncs ningú podrà passar-hi per filmar-ho, a menys que tal com ja s'ha dit passi una d'aquelles màquines legals que destrossen aproximadament 4 metres de muntanya més 2 metres per banda plens de la fusta i pedres que han tret al passar.
Això si, sempre ens quedarà la possibilitat de posar una càmera al cap d'un senglar que com és molt més intel·ligent, sempre passa per els seus camins i així no te problemes al desplaçar-se per la muntanya doncs els manté nets amb la seva insistència.
El respecte al mediambient és una cosa, pèrò poder passar per camins de forma habitual per la muntanya (sempre els mateixos i sense sortir-ne) n'és una altra perfectament compatible amb els caçadors de bolets, de senglars, els "domingueros", o el tallar muntanyes per fer-hi carreteres noves (asfaltades) en les que poder-hi posar radars, doncs com que són noves s'han de pagar.
Si darrera els pins hi hagués la possibilitat de posar-hi radars (ecològics) segur que les lleis permetrien passar per les muntanyes. Però com que tenim la desgràcia d'estar governats per gent que te un total desconeixement de moltes de les realitats que intenta governar, fan lleis dignes de la seva ignorància i així ens va.
Per cert, els que expresen la seva voluntat de preservar el medi ambient estan d'acord amb la mesura de no passar de 80Km/h a l'entorn de Barcelona?, pot ser alguns tenen cotxes de més de 200CV?, a casa seva posen la calefacció a 25º o alguna cosa més?

Els recs no tenen res a veure amb les motos ni amb els quads i qui no pensi així que vingui a les muntanyes que hi ha a prop de casa a veure-ho. No hi passa cap moto i els recs són a tamany natural!

Sort que encara ens queden els senglars, aquests si que són intel·ligents, perquè us penseu que no els posen cap multa quan fan forats a terra, PERQUÈ FA TEMPS ES VAN DECLARAR INSOLVENTS!!!
Jumperracing l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 24, 2007 11:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jumperracing!

Bultaco11
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
Ubicació: A prop de Girona

Entrada Autor: Bultaco11 » ds. nov. 24, 2007 7:31 pm

:pc :mestre :mestre Si señor mai mes ben dit, que de porc y señor se na de benir de mena. :cerv Salud

Bul1256
Presentats
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. nov. 26, 2007 5:15 pm

Jo he practicat trial i enduro, trial com a competició i enduro com aficionat durant una època de la meva vida i tinc que reconèixer que on passa una moto de trial no pot passar una de enduro, o si pot passar però si plou o ha plogut deixa petjada i profunda fins al punt de canviar la orografia del terreny de una manera degradadora.

Imatge

Amb aquesta imatge sobren els comentaris.

jordi99
Presentats

holes

Entrada Autor: jordi99 » dt. nov. 27, 2007 9:51 am

Ui! ara es quan s'ens comença a anar la pinça a tots :shock:

Sense Comentaris.
F650GS per anar fent

Bul1256
Presentats
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dc. nov. 28, 2007 10:16 am

jordi99 ha escrit:Ui! ara es quan s'ens comença a anar la pinça a tots :shock:

Sense Comentaris.
Sols era un anàlisi de la realitat on va una moto de trial no hi pot anar una d’enduro i les conseqüències les paguem tots..
O dit d’una altre forma hi ha maneres d’anar amb moto per la montanya.

jordi99
Presentats

Holes

Entrada Autor: jordi99 » dj. nov. 29, 2007 9:52 pm

Ei hola,

Ei Bul1256, no m'agrada tocar aquest tema, ja que "'m'asselero massa" :!: perdona si te semblat groller :oops:

Tota aquesta polemica de les motos i el bosc, es degut a que portem uns anys en que al bosc i ha massa penya:

Motos+caçadors+boletaires+bicis+cavalls+excursionistes calents i no calents :lol: +Quads+4x4+Buggis+iaies amb xiruques + la familia geocaching... etc.

En definitiva molta penya i la majoria concentrada en els mateixos boscos; que el 80% son de Propietat Privada, oju!. Hi ha gent que creu que ens fem nosa els uns als altres, i s'ha de solucionar per una simple qüestió d'eliminació de factors.

Es a dir, que ni medi ambient, ni espallar camins ni res d'això, excuses i més excuses, van començar pels motories, i ara ja començen anar pels caçadors i els biciclistes (900 bicis corrents per senders a la Selenika 2007 també fan destrossa o no? depent de qui s'ho miri)

És la conclusió que he arribat després de fer les meves investigacions i de contrastar opinions amb diferents col.lectius.

PD: Com que ets trialeru segur que t'agradarà això :wink: almenys aquest no li poden dir que destrossa boscos.

http://www.dailymotion.com/relevance/se ... ien-dupont

Salut
F650GS per anar fent

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. nov. 30, 2007 12:29 am

Holaaaaaaa,
bul1256 ha escrit: O dit d’una altre forma hi ha maneres d’anar amb moto per la montanya.
La millor frase que he llegit fins ara en tot el fil.

Segons ho veig jo, que entre els anys 75 a 85 vaig fer molta muntanya, tots teniu el vostre punt de raó.
Efectivament, les destrosses mes grans son les que fan els que han decidit que s'ha de protegir un bosc: segur que hi marxen fins i tot els senglars!!! Però també he conegut zones molt malmeses per el pas de les motos, tant de trial com d'enduro.
Tambe es evident la masificació de les visites de tota mena d'aficions als boscos, el que fa que ens tirem els trastos al cap els uns als altres i a veure qui es pot fer més espai, encara que sigui a cop de colze.

Mala peça al teler aquesta discusió. No hi veig solució que pugui fer contents a tots els sectors.

Ho sento, no puc donar-vos mes arguments, doncs fa temps que estic allunyat de la moto demuntanya.

:? :? :?
Sort,

Ride
Presentats

Re: Holes

Entrada Autor: Ride » dv. nov. 30, 2007 8:19 am

jordi99 ha escrit: + la familia geocaching... etc.
Ei que els geocacher, encara no ens hi hem pronunciat en el tema....

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

P.D. el paio del video és molt bó, pero força temerari, i falta de respecte, en alguns llocs on ho fa.....

jordi99
Presentats

Entrada Autor: jordi99 » dv. nov. 30, 2007 12:16 pm

Ei veí :)

Això del geocaching es perque amb la meva dona varem veure un reportatge a la TV3, i ens va agradar per fer-ho amb els nens quan siguin una mica més grandets, així que ara si que s'em acabarà la moto :( :(

Salut.
F650GS per anar fent

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dv. nov. 30, 2007 1:06 pm

Jo fa un any i mig que ho practico, és força divertit, la meva fille de 3 anys, ja li fa gracia...

Ens veiem... Veí

Vssssssss

Respon

Torna a “General”