Video enduro colla de Blanes

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dv. nov. 30, 2007 8:26 pm

Hola Albert no ens coneixem amb en Jordi99 però segur que en cap moment hi ha hagut mal rotllo per part dels dos ¿perquè?, perquè segur que tenim les mateixes enduro_aficions i tot dos som encara que documentats (furtius) de les circumstancies que actualment envolten aquest esport.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. des. 03, 2007 11:57 pm

Holaaaa,
bul1256 ha escrit:Hola Albert no ens coneixem amb en Jordi99 però segur que en cap moment hi ha hagut mal rotllo per part dels dos ¿perquè?, perquè segur que tenim les mateixes enduro_aficions i tot dos som encara que documentats (furtius) de les circumstancies que actualment envolten aquest esport.
La meva intervenció no pretenia respondre en cap moment respondre a cap posible mal rotllo, que realment no hi veig enlloc. Solsament volia donar la meva opinió al respecte.

Jo fa temps que ho penso: no hi forma de fer contents a tots els colectius que estan interessats d'alguna manera en la muntanya, penso que son massa gent de gustos totalment incompatibles.

Si nomes fossim els usuaris de la moto de muntanya segur que no en tindriem cap de problema... o casi :wink:

:roll: :roll: :roll:
Sort,

Respon

Torna a “General”