Accident. Els implicats estan be

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dl. des. 03, 2007 1:16 am

Ostia ostia ostia....el cap de setmana no m'he conectat i m'acabo d'assebentar d'aixó de l'accident ara mateix. Al principi m'he acollonit però un cop llegides les 4 pàgines veig que la cosa ja està millor per a tots i que us esteu recuperant tots.

Ànims a tots. Jordi (alucina..) t'he enviat un missatge al mòbil.

Feu bondat i recupereu-vos ben aviat !!!

Salut

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. des. 03, 2007 1:01 pm

Boneeesss!!

Per aquì estem de nou! al final m'he pogut conectar! quant de temps :lol: :lol:

Vaig fer una breu conexio farà uns dies i ja vaig veure aquest post, a part de què tb m'en varen informar. A casa me mare no tinc internet tot i que està solicitada, i ara escric des de la feina, que he passat a veure què hem de fer.
Bè, agrair-vos a tots la vostra preocupaciò, tot i que jo tb ho estava per donar señals de vida virtual.
Estic bè, amb un arnès que em mantè l'esquena rigida per tal que la vertebra es recuperi correctament. Suposo que treballar a partir d'avui ja començarè.

En fi, sempre ho he dit, lo mès perillòs sòn els descuits, i un dia tonto, o tindre el cap en altres coses pot arribar a passar, i això no hi ha radar que ho detecti.

A veure doncs si dintre de pocs dies ja puc sortir amb vosaltres, bueno i altres coses que per ara tampoc puc fer :lol: :lol: , i tot ja queda resolt.

Bè lo del meu cervell.. com diuen alguns.. kè hi farem, en el tag no hi varen veure res :lol: :lol: haurè de seguir aprenent a conviure amb ell.

En fi, gracies a tots i mès a Stromkel, Bond, MerryJoe que es van portar, i sobretot a la Merry per la part que li tocava, buscant solucions i preocupant-se de la resta tb, en fi, una dona valenta al igual que el seu homenot de 1,90.
i Jordi, osti, repeteixo ja em sap greu, a veure si tot això sen's solidifica aviat, jo a la que pugui agafar cotxe et passo a fer una visiteta.

Vinga, Petons i abraçades.

P.D.: Osti tans dies sense fer res.. m'han donar per xerrar :lol: :lol:

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. des. 03, 2007 1:25 pm

Vendetta ha escrit:Boneeesss!!

Per aquì estem de nou! al final m'he pogut conectar! quant de temps :lol: :lol:

Vaig fer una breu conexio farà uns dies i ja vaig veure aquest post, a part de què tb m'en varen informar. A casa me mare no tinc internet tot i que està solicitada, i ara escric des de la feina, que he passat a veure què hem de fer.
Bè, agrair-vos a tots la vostra preocupaciò, tot i que jo tb ho estava per donar señals de vida virtual.
Estic bè, amb un arnès que em mantè l'esquena rigida per tal que la vertebra es recuperi correctament. Suposo que treballar a partir d'avui ja començarè.

En fi, sempre ho he dit, lo mès perillòs sòn els descuits, i un dia tonto, o tindre el cap en altres coses pot arribar a passar, i això no hi ha radar que ho detecti.

A veure doncs si dintre de pocs dies ja puc sortir amb vosaltres, bueno i altres coses que per ara tampoc puc fer :lol: :lol: , i tot ja queda resolt.

Bè lo del meu cervell.. com diuen alguns.. kè hi farem, en el tag no hi varen veure res :lol: :lol: haurè de seguir aprenent a conviure amb ell.

En fi, gracies a tots i mès a Stromkel, Bond, MerryJoe que es van portar, i sobretot a la Merry per la part que li tocava, buscant solucions i preocupant-se de la resta tb, en fi, una dona valenta al igual que el seu homenot de 1,90.
i Jordi, osti, repeteixo ja em sap greu, a veure si tot això sen's solidifica aviat, jo a la que pugui agafar cotxe et passo a fer una visiteta.

Vinga, Petons i abraçades.

P.D.: Osti tans dies sense fer res.. m'han donar per xerrar :lol: :lol:
Bé m'alegra veure que ja estas normalitzant la teva vida, espero que sigui molt rapida la teva recuperació i que aviat ens puguis comentar sortides amb moto.
Tot i que no m'agrada tenir noticias com aquestes que ens van donar, al menys aquesta no ha sigut res de greu.
Forçes i endavant amb la recuperació, això si no faigis el valent i fes bondad,eh

Arreveureeeeeeee
ImatgeImatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. des. 03, 2007 1:47 pm

Eiii, rebenvingut de nou, quina alegria veure que la cosa torna a la normalitat :D :D :D :D :D

Salut

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. des. 03, 2007 3:26 pm

Vendetta ha escrit: A veure doncs si dintre de pocs dies ja puc sortir amb vosaltres, bueno i altres coses que per ara tampoc puc fer :lol: :lol: , i tot ja queda resolt.
M'alegra molt sentir-te dir això. Veijam si aviat torna tot a la normalitat inclus les coses que encara no pots fer.
je je je
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dl. des. 03, 2007 3:45 pm

Des de Hijpanitat, SCI, ens congratulem de la visita d'en Vendetta per aquestes pàgines. L'empresa continua la seva feina malgrat la teva absència. Esperem que tot vagi com ha de anar i poder retornar a la primevera a fer visites per la zona d'Albí i La Vall de Tarn.

Una forta abraçada de tota la direcció i del companys i clients que han trucat i s'han preocupat per tu.

Tots esperàvem que amb la trompada el cap es posés be. No hem tingut sort, potser per que la trompada va se fluixa. El proper cop ho farem millor. Més fort, però només al cap

Una càlida benvinguda d'Hijpanitat, SCI

Nosaltres només venem aire
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. des. 03, 2007 7:55 pm

Estic molt content de veure que ja remenes per aquí Vendetta.
Si pots anar a treballar de ben segur que aquest temps que falta per la teva completa recuperació et pasarà més depresa.
Records meus i de l'Irene, algún dia d'aquets trovarem un forat per venir a veuret. :oops:

Del tema del cervell...no se si tu ha comentat algú, però jo ho vaig a dir: "les lesions cerebrals de naixament no es curen". Ho se per experiència propia, durant un temps jo també vaig creure que amb determinats medicaments i exercicis podia reconduir la "diarrea" mental que en posa en evidència al davant de tothom...creu-me, no es pot arreglar, com a molt dissimular-la una mica i prou.

Ja ho has dit, hem d'aprendre a conviure amb el cervell que ens ha tocat en sort (o mala sort segons com es miri).
Per l'empresa no et preocupis, l'Stromkel n'ha agafat el comandament i la veritat es que s'en surt molt bé. Els solicitants de la feina han tornat a donar senyals de vida i d'interés. Tot segueix el procediment normal de la "marxa fina"( adaptavilitat a les noves circunstancies), només falta la teva total recuperació que esperem sigui aviat, fes bondat que es el que ara toca.
Salut. :!:
Salut i kilómetres

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. des. 03, 2007 8:09 pm

Una alegria tornar a llegir-te i veure't tan animat. Una abraçada ben forta i ànims !!!!

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. des. 03, 2007 10:10 pm

SUPER-VENDETTA ATACA DE NOU!!!!!!!!!

No us perdeu el proper capítol de la sèrie SUPER-VENDETTA

BEN AVIAT A LES NOSTRES CARRETERES

Ben revingut i ben trobat, amic Jordi, m'en alegro que estiguis més bé...

Aviat estarem llestos per a tornar a sortir, rera en Miquel, i el dels Martinis remenats , camí del pantà de Boadella; hem d'acabar la feina, i no la verem acabar...

Una abraçada fluixeta que no ens faci mal, però emotiva que fa bé....

Jordi i Mª Josep
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 03, 2007 10:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. des. 03, 2007 10:10 pm

I tu alucinamaripili com estas? i la Maria Jose?
Ex ...moltes coses

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. des. 03, 2007 10:17 pm

Doncs ella no es va fer res, es mestra d'educació física i està forta com un roure...no com jo, que peso gairebé 100 i cada cop que vaig per terra em desmonto...

Avui he anat a pencar el primer dia i he arribat fet caldo, però m'ho prenc bé, jo dic a tothom que és el risc que té aquesta passió que tenim...t'agraden les motos, doncs ja saps que de tant en tant....caus....és el que tenen....però si amb tants anys no ho deixem és que realment és una passió....

Salut, companys

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. des. 03, 2007 11:06 pm

alucinamaripili ha escrit:SUPER-VENDETTA ATACA DE NOU!!!!!!!!!
Me n'alegro moltissim de veure que en Vendetta ja s'està recuperant. Molts ànims i espero veure't aviat en una de les properes sortides del 2008.

PD: Aprofito per crear una mica de confusió. Us heu fixat que encara no hi ha el calendari del 2008 de Mototurisme? Serà que encara no està fet? :shock: O potser no està fet perquè Mototurisme s'extingeix? :cry: O potser han perdut la llista de destins planificada? :evil: Tot això i molt més, en els propers dies!!! 8)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. des. 03, 2007 11:07 pm

miquelpericas ha escrit:Aprofito per crear una mica de confusió. Us heu fixat que encara no hi ha el calendari del 2008 de Mototurisme? Serà que encara no està fet? :shock: O potser no està fet perquè Mototurisme s'extingeix? :cry: O potser han perdut la llista de destins planificada? :evil: Tot això i molt més, en els propers dies!!! 8)
VISCA LA PRESSIÓ!!!!!!!
Ja esta fet de fa dies!!!
proxims dies es penjara!!!
Ex ...moltes coses

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. des. 03, 2007 11:08 pm

Steelman ha escrit:
miquelpericas ha escrit:Aprofito per crear una mica de confusió. Us heu fixat que encara no hi ha el calendari del 2008 de Mototurisme? Serà que encara no està fet? :shock: O potser no està fet perquè Mototurisme s'extingeix? :cry: O potser han perdut la llista de destins planificada? :evil: Tot això i molt més, en els propers dies!!! 8)
VISCA LA PRESSIÓ!!!!!!!
Ja esta fet de fa dies!!!
proxims dies es penjara!!!
Homeeeeeeeeeeeee, t'hauries d'haver esperat a contestaaaaar un parell de dies. Així deixàvem que la gent fes càbales del que podia estar passant! jejeje ;)

PD: No volia pas posar-vos pressio. :)
Album de fotos

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. des. 04, 2007 8:19 am

Bones!!!

Primer de tot dir que m'alegro molt de tornar a llegir a la gent per aquí... i aviat tornar a rodar de nou!

I segon:
miquelpericas ha escrit:PD: Aprofito per crear una mica de confusió. Us heu fixat que encara no hi ha el calendari del 2008 de Mototurisme? Serà que encara no està fet? :shock: O potser no està fet perquè Mototurisme s'extingeix? :cry: O potser han perdut la llista de destins planificada? :evil: Tot això i molt més, en els propers dies!!! 8)
Miquel, perquè no quedes amb l'Stromkel i us preneu una tila els dos... :wink: :wink: :wink: :lol: :lol: :lol:

Fins aviat!
Imatge

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dt. des. 04, 2007 11:54 am

carles ha escrit:
Miquel, perquè no quedes amb l'Stromkel i us preneu una tila els dos... :wink: :wink: :wink: :lol: :lol: :lol:
Fins aviat!
Ei Pericas. No t'ho prenguis a mal. N'estic convençut que el Carles ho ha dit per ... Treure't presio :twisted: :twisted:
... eppur si muove.!!!

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. des. 04, 2007 3:50 pm

tonet ha escrit:Ei Pericas. No t'ho prenguis a mal. N'estic convençut que el Carles ho ha dit per ... Treure't presio :twisted: :twisted:
Bones!!!

I tant i tant... només faltaria... :wink: :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. des. 04, 2007 4:50 pm

tonet ha escrit:
carles ha escrit:
Fins aviat!
Ei Pericas. No t'ho prenguis a mal. N'estic convençut que el Carles ho ha dit per ... Treure't presio :twisted: :twisted:
No t'amoinis, no m'ho he près pas malament. Tantsols quan vegi la seva moto li punxaré les dues rodes... :twisted: :twisted: :twisted: per treure pressió. :lol: :lol: :lol:
Album de fotos

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. des. 04, 2007 4:51 pm

La seva porta maletes d´alumini!!!
NO confonguis la seva amb la meva ara!!!!
Ex ...moltes coses

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. des. 04, 2007 5:03 pm

carles ha escrit:Bones!!!

Primer de tot dir que m'alegro molt de tornar a llegir a la gent per aquí... i aviat tornar a rodar de nou!

I segon:
miquelpericas ha escrit:PD: Aprofito per crear una mica de confusió. Us heu fixat que encara no hi ha el calendari del 2008 de Mototurisme? Serà que encara no està fet? :shock: O potser no està fet perquè Mototurisme s'extingeix? :cry: O potser han perdut la llista de destins planificada? :evil: Tot això i molt més, en els propers dies!!! 8)

Fins aviat!
MiquelPericas he vist que en Carles ens convida a una til·la .... Aquest Carles ens estima tant, que es preocupa per la nostra salut.

Salut a tots, espacialment als "protagonites" d'aquest fil.

Alucinamaripili, m'alegra saber que ja penques, cuida't i un petó a la Maria Josep :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Respon

Torna a “General”