Curiòs i apassionant aquest mon.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Curiòs i apassionant aquest mon.

Entrada Autor: Vendetta » dj. des. 06, 2007 11:17 pm

Ostres, tu, bèn curiòs aquest mòn de la moto, però suposo que n'hi han d'altres semblants.

Com arriba a unir el gust per la moto, y com diria no sè qui.. "por que seraaa" gent de tota mena i de totes les classes.

Ahir vaig anar a visitar per primera vegada el meu nou metge de cabçalera i explicar-li el tema, i jo pensava que pensaria, apa.. un altre motorista, si es que.. clar.. i que va!

Que si quina moto tenia, que si a ell li agradava una RT (la va "pifiar" demanant la meva opinio :lol: :lol: però vaig ser compassiu), enseñant-me fotos en el seu ordinador de varies motos que havia mirat, que si la dona no li deixava comprar per ara..., i d'aqui anar derivant.

En fi, del tot curios. Com m'agrada la moto i tot el mon que l'envolta

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Curiòs i apassionant aquest mon.

Entrada Autor: Siono1000 » dj. des. 06, 2007 11:58 pm

Hi ha una dita castellana dedicada als politics que molt bé podria servir per el mon de la moto:
" La politica hace extraños compañeros de cama".

La moto es semblant, fa que poguem anar amb gent que a la vida normal dificilment coincidiriem en res i que no tenen absolutament res a veure amb la nostra manera de veure la vida.
A la nostra vida normal quanta gent hi hauria dispossada a anar a fer un viatge, posem-hi d'una setmana, amb gent a la que no solsament coneixes poc sino que molts de cops ni tant sols has vist mai ????
Com molt bé dius:
Vendetta ha escrit:En fi, del tot curios. Com m'agrada la moto i tot el mon que l'envolta
Salut company.
Salut i kilómetres

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dv. des. 07, 2007 12:08 am

Molt encertada aquesta apreciació. Coincideixc amb el que digueu... Plenament :wink:
... eppur si muove.!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Curiòs i apassionant aquest mon.

Entrada Autor: Randy-650 » dv. des. 07, 2007 4:33 pm

Doncs si, noi, la veritat és que gent que no pot tenir res per dir-se, quan descubreixen que a ambdós ens apasionen el món dels motos la cosa canvia, i molt.

Això sí, i no és la primera vegada que ho sento...
Vendetta ha escrit:
...Que si quina moto tenia, que si a ell li agradava una RT (la va "pifiar" demanant la meva opinio :lol: :lol: però vaig ser compassiu), enseñant-me fotos en el seu ordinador de varies motos que havia mirat, que si la dona no li deixava comprar per ara..., i d'aqui anar derivant....
Sé que ets anti-BMW-boxer, i moltes vegades he volgut saber el perquè. Jo fins fa poc ho era, ara hi estic totalment a favor dels boxers, i no em preguntis el perquè. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. des. 07, 2007 6:43 pm

Doncs, la veritat, cada cop veig aquest mon de la moto mes insolidari, individualista, anònim.....etc

Abans et trobaves a una moto i parlaves, preguntaves, T'AJUDAVES !!!!

Ara? quantes vegades parleu amb una moto que entra a la benzinera en la que esteu vosaltres?? o en un bar?? ..... quantes vegades heu parat al veure una moto a la vorera de la carretera, sols per preguntar-li si necessitava alguna cosa???

I es que......es tan bonic saludar-te amb la V al creuar-te !!!!!! .............. que amb això ja n'hi ha prou.

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dv. des. 07, 2007 11:33 pm

QSC ha escrit:Doncs, la veritat, cada cop veig aquest mon de la moto mes insolidari, individualista, anònim.....etc

Ara? quantes vegades parleu amb una moto que entra a la benzinera en la que esteu vosaltres?? o en un bar?? ..... quantes vegades heu parat al veure una moto a la vorera de la carretera, sols per preguntar-li si necessitava alguna cosa???

I es que......es tan bonic saludar-te amb la V al creuar-te !!!!!! .............. que amb això ja n'hi ha prou.
Exactament esta pasant com en quasi tots els ambits quotidians, l'individualisme, la competitivitat, etc.. i es que al final tothom va a la seva i no vol problemes...

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. des. 08, 2007 1:14 pm

QSC ha escrit:Doncs, la veritat, cada cop veig aquest mon de la moto mes insolidari, individualista, anònim.....etc

No estic pas d'acord amb tu, parar a parlar-hi potser no tant.. i és que a vegades et trobes amb tantes motos.. que depen com et piqui, però parar a veure si necessiten res i tant!!

CarlosGT
Presentats
Entrades: 178
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: CarlosGT » ds. des. 08, 2007 1:27 pm

a mi fa poc em va pasar algo semblant Vendetta, per un problema a la meva esquena vaig a tractament a un centre quiropractic, la doctora que m'atén, una noia francesa, mai hagués dit que fos motard fins que un dia va sortir el tema i resulta que és una apassionada de les dues rodes de tota la vida te una BMW 1200 :roll:
Imatge

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » ds. des. 08, 2007 10:49 pm

:lol: :lol: :lol: I perque tots els metges es tiren cap a les BMWs?

En l'unic accident greu que he tingut en moto (+sidecar) em vaig trencar radi i cubit. El traumatòleg que em va operar tenia una 1100 GS...al cap d'un mes de treurem el guix, i que quasi no podia fer el gest de "donar gas" en anar a la revisió, em va preguntar:

Ell- I quuè? ja has tornat a agafar la moto?
Jo- Home, no...és que no ho veig clar de poder aguantar la Trident
Ell- I a què esperes. Tu has de tornar a fer tot el que feies abans i el més aviat millor.
Jo- a vale, vale,...ja ho probaré.

lo més normal era que tothom et digués: "és que ja se sap, les motos son perilloses" o "i ja tornes a anar en moto?" així que jo els contestava:

M'HO HA RECEPTAT EL METGE!!!! :wink: :wink: :wink: :wink:
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dg. des. 09, 2007 9:54 am

Doncs si que es curiós. Jo vaig tindre un accident amb un altre motorista. En vaig sortir molt mal parat, i vaig tardar 11 mesos en tornar-hi a anar. Una de les primeres coses que vaig fer, va ser, fer una sortida amb l´ altre noi, i anar a fer un esmorçar. En aquest mon de les motos, inclús foten- te de cap contra un altre motorista, fas amics. :D

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. des. 09, 2007 10:04 am

mr.hornet ha escrit:....... En aquest mon de les motos, inclús foten- te de cap contra un altre motorista, fas amics. :D
Serà el teu cas, perquè a mi el que ens va embestir vaig contra ell, amb judici via penal perquè NO EM DONA LA REAL GANA que continui anant en moto aquell paio ficant en perill la vida dels demés. Em va costar dos anys convèncer a la meva dona per anar en moto, i ella ja estava acostumada, i per culpa d'aquell desgraciat ha tornat a tenir molta por, però molta. I com que m'ha tocat els cull*** això, doncs ara vaig a per ell. No puc evitar-ho, ja que el que ha sortit perdent he sigut jo. :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dg. des. 09, 2007 10:47 am

Tens tota la raó randy. En el teu cas està implicada la teva dona, i tots em de valorar si les coses valen la pena o no. Amb altres motius, no se que hagués fet, però aquell noi em venia a veure cada dia a l´ hospital, em trucava dia si dia també. A mi em va fer molt de mal, però el meu era mal físic. Ell va pagar amb el dolor de pensar que per un mal moment hagués pogut matar algú. Jo estic bé, i si ell a après la lliçó, doncs per mi, borrón y cuenta nueva. No se si em se explicar bé, però jo veia una persona molt penedida de tot, i que varem tenir tots dos molta sort, i que la vida son dos dies i les persones s´ han de perdonar, quant el seu penediment es sincer.

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dg. des. 09, 2007 8:33 pm

Sento molt el que dius. Jo penso que tu ets de els que pararies. :wink:

Jo paro, no ho dubto ni un moment. I crec que tothom hauria de fer el mateix. :evil:

Un altre cosa es pararte a parlar amb algun motero desconegut.

També ho faig, hi me he trobat de tot.

Hi ha qui et mira com si estiguesis boig :shock: , una altres com si els nessis a fotre la cartera :? , i finalment de vegades coneixes bona gent. :!:

P.D: Vendetta espero que estiguis be, cuidat. Una abraçada. :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. des. 09, 2007 10:14 pm

Tens tota la raó.
Jo soc un novell en el mon de la moto i molt d´aquests valors els he apres per lectures,revistes,amics,...no per que els vegi avui en dia al carrer.
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “General”