CONDUCCIO A LA RUSSA
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
CONDUCCIO A LA RUSSA
hola:
Posso aqui aquest video, potser sería millor possar-lo a la Cervesseta., però no crec que sigui per riure. :?
Tots sabem l´afecció dels russos a conduir sota els efectes dels efluvis alcohol.lics :arrow: multiplicats per 5 ...
[youtube][/youtube]
Posso aqui aquest video, potser sería millor possar-lo a la Cervesseta., però no crec que sigui per riure. :?
Tots sabem l´afecció dels russos a conduir sota els efectes dels efluvis alcohol.lics :arrow: multiplicats per 5 ...
[youtube][/youtube]

- Sumbadillo
- Presentats
- Entrades: 222
- Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Im-pressionant... :shock: :shock: :shock: :shock:
Fins aviat!!
Im-pressionant... :shock: :shock: :shock: :shock:
No podria ser que van tant enganxats, que no s'acaba de veure el primer?? Just quan apareix a la imatge és quan ja tenen l'accident... :roll: :roll: :roll:sumbadillo ha escrit:Al segon 00:58, apareix un camió per la dreta qua xoca frontalmet contra un altre camió... algú em podria dir d'on "re-dimonis" surt aquest segon camió???.
M'ho he mirat varies vegades i he estat incapaç d'entendre l'accident..
Fins aviat!!

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
he estat a moscou i a sant petersburg, i lo d'aquest video no m'extranya: els cotxes no coneixen la itv, moltes vegades altres cotxes arrastren enganxats amb una corda cotxes amb averia. Jo mateix a sant petesburg vaig veure com un cotxe de la policia es fotia un llenyot amb una forgoneta! alucinant, de fet la conclusio que varem arribar és que el cotxe de policia no tenia frens , ei pero és que hi havien 50 metres entre la furgo i la bofia... i ni varen frenar ni girar ni res! jo no se si és vodka (una veguda tan magnifica com aquesta no pot fer mal), si és que la fred paralitza els reflexos (tampoc pot esser això, doncs l'alcohol et calenta, per tant no pots tenir fred)... pero el cas és que sip hi han molt llenyots.
V'ssssssss
V'ssssssss
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Podriem fer una sortida fins a Moscú de Mototurisme i el que surti del país sense rebre cap patacada; premi.
És només una idea, no cal portar-la a la pràctica a l'hivern que hi ha massa glaç.
nota: si mai vaig a Moscú procuraré no passar per aquest túnel ....
És només una idea, no cal portar-la a la pràctica a l'hivern que hi ha massa glaç.
nota: si mai vaig a Moscú procuraré no passar per aquest túnel ....
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
pos amb avió i tren. Això si amb un viatge organitzat que tots anavem com xais seguin el remat. Pero va esser divertit. Personalment em va agredar més sant petersburg que moscou, ara que he d'admetre que veure una ciutat amb prop de 30 millions de persones (moscou i rodalies) és impresionant.
v'ssss
v'ssss