Ojito els que graveu anant en moto.....

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Ojito els que graveu anant en moto.....

Entrada Autor: Randy-650 » dt. des. 11, 2007 11:25 am

Llegiu, llegiu: :shock:

Els Mossos van detenir el dissabte a un motorista de 27 anys, Carlos S.V., acusat d'un delicte contra la seguretat del tràfic (conducció temerària) i d'atemptat i desobediència als agents de l'autoritat. El jove, veí de Mollet del Vallès (Vallès Oriental), va ser interceptat en la carretera que va de Lloret a Tossa de Mar (Selva) després d'intentar atropellar a un policia. En el moment de la seva detenció, els agents van comprovar amb sorpresa que el motorista havia gravat totes les seves peripècies amb un mòbil.

Els fets van succeir durant un control de tràfic en la sinuosa carretera GI-682, una de les preferides dels amants de les dues rodes per a fer corbes. Els agents van veure arribar a una moto de gran cilindrada que circulava entre Tossa i Lloret i li van donar l'alt. El conductor va fer amago de minorar la marxa, però quan es trobava a uns 40 metres del policia que li va donar l'alt, va accelerar i va aixecar la roda davantera. L'agent va haver d'apartar-se per a no ser atropellat i va donar avís a altra patrulla.

El jove va ser detingut uns cinc minuts després, i els agents van comprovar que duia un mòbil acoblat a la part davantera de la moto per a gravar mentre conduïa. L'acusat, que no té antecendentes, va prestar declaració el diumenge en el jutjat de Blanes.

FONT
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. des. 11, 2007 11:30 am

Que el donguin pel cul a l'imbècil aquest. :evil: :evil: :evil:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. des. 11, 2007 1:47 pm

miquelpericas ha escrit:Que el donguin pel cul a l'imbècil aquest. :evil: :evil: :evil:
.....que es bò per la vista :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. des. 11, 2007 3:18 pm

miquelpericas ha escrit:Que el donguin pel cul a l'imbècil aquest. :evil: :evil: :evil:
Calla... que encara sortirà al video també!!!! :wink: :wink: :wink: :lol: :lol:
Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. des. 11, 2007 6:50 pm

Aquest comportament no és pas de motero....és de delinqüent, quan ho he llegit al periódico aquest matí, és el primer que he pensat.

De tota manera jo crec que si vas grabant però vas normal, pendent del que estàs fent i et veuen un paio normal, amb sentit comú i alguna cosa més que palla a la closca....no et passa res de res.

Salut

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. des. 11, 2007 7:32 pm

Bones!!!

De fet en el nostre grup hi ha molta gent que porta la càmara posada amb soport específic i homologat al manillar, llavors encara que vagis grabant és el mateix que portar el navegador... allà està collat i ningú el mira!

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. des. 11, 2007 10:47 pm

carles ha escrit:Bones!!!

De fet en el nostre grup hi ha molta gent que porta la càmara posada amb soport específic i homologat al manillar, llavors encara que vagis grabant és el mateix que portar el navegador... allà està collat i ningú el mira!
Realment està homologat? :roll: A vegades penso que si en un control rutinari els Mossos paren a algú que ho porti i el jove es fica una mica borde, pot empaperar al propietari del moto que ho porti.... :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. des. 14, 2007 8:41 pm

A aquest capullo no el varen multar per filmar sino perqué és un imbécil que feia el burro

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “General”