Veient que el company Geroni ho porta a la Goldwing, i que no és res de l'altre mòn l'accessòri en si, m'he decidit a fer-ho a la Varadero.
Un exemple:

Ara ja... que faci la funció correcta, això ja és un tema a part!!! :roll: :roll:
Material:
- 1 Xapa de metacril.lat de 5mm (20x35cms)
- 4 Plaquetes metàl.liques 3mm (8x4cms)
- 4 Brides amb goma amb cargols incorporats
- Pel.licula autoadhesiva negra (45x60cms), tipus "aironfix"
- 8 femelles autoblocants
- "Rematxes", en quantitat suficent
Procés de fabricació:
A la ferreteria on vaig comprar la xapa de metacril.lat només la tallaven a 20x30cms (mides mínimes), així que la vaig demanar segons les meves necessitats i després la vaig haver de tallar amb la mola, i pulir-li els cantells... és el problema de no tenir eines.

Després he de tallar una mica les plaquetes metàl.liques per que em sobresurten una mica, i una vegada les tinc "presentades", es qüestió de fer-li els forats corresponents per després posar-li els rematxes!!

Aquestes són les brides que vaig comprar, amb goma per evitar que rellisquin quan les col.loqui a les defenses laterals de la Varadero.

Quan tinc fets els forats on aniran les plaquetes, col.loco la pel.licula autoadhesiva a la xapa de metacril.lat, fent de nou els forats per després passar els rematxes.
Després es posen les plaquetes a sobre i les he collat amb els rematxes corresponents, aprofitant un dels forats per a posar el cargol que te la brida, ara només queda posar-ho a la moto!!
Així queden:


Pressupost:
Aproximadament uns 12€... així que si no fan la funció que m'espero, no hauré perdut gaire...
Fins aviat!