Nova BMW anti-Goldwing??

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Nova BMW anti-Goldwing??

Entrada Autor: Carles » dc. gen. 02, 2008 8:14 pm

Bones!!!

Podria ser el nou "buque insignia" de la marca Bàvara?? Pel que es veu pot ser amb un motor de 6 cilindres en linia, amb una cilindrada de 1850cm3... ja veurem!

Imatge

Fins aviat!
Imatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. gen. 02, 2008 8:37 pm

Aquest dibuix ja fa temps que roda per internet,pero em sembla que es només aixo,un dibuix :roll: :roll: :wink: :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 02, 2008 10:58 pm

geroni ha escrit:Aquest dibuix ja fa temps que roda per internet,pero em sembla que es només aixo,un dibuix :roll: :roll: :wink: :wink:
IDEM.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dj. gen. 03, 2008 8:26 am

Bones!!!

Podria ser, però on l'he trobat vaig veure que la data era bastant recent... no se, a més te una part davantera molt semblant a la K1200GT... ja veurem!
Randy-650 ha escrit:IDEM.
Idem de Idem?? :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. gen. 03, 2008 9:17 am

Randy-650 ha escrit:
geroni ha escrit:Aquest dibuix ja fa temps que roda per internet,pero em sembla que es només aixo,un dibuix :roll: :roll: :wink: :wink:
IDEM.
Jo també ho he sentit , m´ho ha dit un concessionari BMW, però si es fá, es porta molt en secret. 8)
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. gen. 03, 2008 10:33 am

I seria un substitut de la LT o un model complementari?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. gen. 03, 2008 1:10 pm

miquelpericas ha escrit:I seria un substitut de la LT o un model complementari?
No, diuen que será un substitut de la LT, l´unic motor que es continua fabricant des de l´epoca de la K1200RS (1997), ara segur que valdrá pasta gansa( si es que es fabrica ) que sembla que sí..... 6 cilindres amb linea i uns 140 CV. mmmm.mmmm ...ja m´hi imagino els titulars : con la suavidad aterciopelada de mimosín...... :D
Tornem-ho a dir ??????

HONDA ESPAVILA´T !!!!!!!!! :D
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. gen. 03, 2008 1:58 pm

gs12 red ha escrit:HONDA ESPAVILA´T !!!!!!!!! :D
HONDA ESPAVILA´T !!!!!!!!!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. gen. 03, 2008 3:42 pm

Molt bonic el dibuix, però on hi hagi una Vstrom......modèstia apart.....

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dj. gen. 03, 2008 7:19 pm

gs12 red ha escrit:
miquelpericas ha escrit:l´unic motor que es continua fabricant des de l´epoca de la K1200RS (1997), ara segur que valdrá pasta gansa( si es que es fabrica ) que sembla que sí..... 6 cilindres amb linea i uns 140 CV. mmmm.mmmm ...
Bones!!!

No se fins a quin punt un 6 cilindres en linia... cada cop menys cotxes disposen d'aquesta configuració de motor. El parell de torsió afecta molt a l'arbre de lleves i al cigonyal, que són molt llargs! Per això normalment quan hi ha 6, 8 o més cilindres comencen amb motor en V, o inclús en W del grup Wolkswagen.

Ara ja, que BMW ho vulguin fer per trencar motlles... :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. gen. 03, 2008 7:30 pm

gs12 red ha escrit:
No, diuen que será un substitut de la LT, l´unic motor que es continua fabricant des de l´epoca de la K1200RS (1997), ara segur que valdrá pasta gansa( si es que es fabrica ) que sembla que sí..... 6 cilindres amb linea i uns 140 CV. mmmm.mmmm ...ja m´hi imagino els titulars : con la suavidad aterciopelada de mimosín...... :D
Tornem-ho a dir ??????

:b9 :b9

6 cilindres ? :D

Honda espavil·lat ? :D

Honda fa molt de temps que fa i VEN la Goldwing.:form :form :form :form :form :form

BMW espavil·lat !!!!!

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dv. gen. 04, 2008 9:41 am

James_Bond ha escrit:
gs12 red ha escrit:
Tornem-ho a dir ??????

:b9 :b9

6 cilindres ? :D

Honda espavil·lat ? :D

Honda fa molt de temps que fa i VEN la Goldwing.:form :form :form :form :form :form

BMW espavil·lat !!!!!

Vssssss
007
Encara que sigui per la novetat, crec jo, la Nova LT ? treurá moltes vendes de la Goldwing i tots sabem que el client BMW es molt fidel a la seva marca, algún trasvàs a Honda i viceversa.

I l´espavila´t Honda, vull dir que avans Honda tenía multitud de models en totes cilindrades i categories i que canviaba model máxim cada 4 anys
jo crec que les motos Honda son les millors com a producte, hi han altres factors que fan que compris una altre marca, però no deixa de ser curiós
l´"aletargament" que sembla estar Honda ara, quan fa que no canvia la VFR ? (2001) Varadero, PanEuro, XR,CBR 1100 XX(1997) ,i la mateixa Goldwing i d´altres models que van esser un éxit : Dominator, Africa Twin, etc., sembla només que exprimeixin les seves neurones en les CBR´S., el que provoquen amb aixó es que el client al cap de 4 anys de tenir la seva moto ( o avans) , no trovi el recanvi natural del seu model i es passi a una altre marca, aixó ho ha entés bé la BMW ( i d´altres) i canvia el seus models cada 4 anys máxim i provoca que el client que comença a estar aburrit de la seva moto, agafi el "model nou". fixat també amb els cotxes, quan fa que Honda no treu un model nou, però nou del tot ?.

:wink:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 04, 2008 9:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. gen. 04, 2008 9:52 am

No crec que hi haigi cap consumidor de Goldwing que estigi aburrit d'aquesta moto. Si aquesta nova bmw és qui li a de fer por a golddwing hem sembla que hi ha goldwing per molts anys.
:wink: :wink: :wink:

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dv. gen. 04, 2008 10:43 am

JoanF ha escrit:No crec que hi haigi cap consumidor de Goldwing que estigi aburrit d'aquesta moto. Si aquesta nova bmw és qui li a de fer por a golddwing hem sembla que hi ha goldwing per molts anys.
:wink: :wink: :wink:
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Estic en un altre foro que el que abunda mes son Honda i et puc asegurar que de gent de BMW a Honda, s`en coneix molts,ara de Honda cap a BMW practicament cap :roll: :roll: :roll: Per alguna raó será :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Respon

Torna a “General”