Noticies: Lucha Motera promueve la abstención

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Noticies: Lucha Motera promueve la abstención

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. des. 26, 2007 11:40 am

Lucha Motera promueve la abstención en las elecciones

El próximo 9 de marzo el país entero se paralizará para celebrar las elecciones generales. Una fecha precedida por campañas llenas de promesas e iniciativas para convencer a todos los colectivos sociales. Sin embargo, los motoristas no ven plasmadas sus exigencias en el programa de ninguno de los partidos por lo que desde Lucha Motera, organizadora de las últimas manifestaciones, promueve la abstención en dichos comicios.

Así, tal y como explica en un comunicado, el colectivo motero lleva protagonizando acciones reivindicativas en los últimos tiempos para lograr una mayor seguridad vial en las carreteras, en igualdad con respecto a los demás usuarios de las vías. Pero estas peticiones han tenido respuestas desiguales e insuficientes por parte de la mayoría de las instituciones, incluyendo el gobierno central.

La asociación entiende que detrás de esas instituciones están los partidos políticos, que de forma mayoritaria ha dejado de lado las reivindicaciones del colectivo motero, “excluyéndolas de sus programas electorales y de su acción política”, denuncia el comunicado. Según Lucha Motera, esas peticiones se resumen en una: “la promulgación de legislación de obligado cumplimiento para todas las administraciones públicas que garantice la adecuación y mantenimiento de infraestructuras, además de promover campañas de educación vial y concienciación, con el fin de incrementar la seguridad de todos los usuarios de las vías públicas.

Hasta que estas exigencias no sean incluidas en el programa de algún partido electoral, Lucha Motera ha decidido promover una campaña pro-abstención de cara a esas elecciones, bajo el eslogan “No moto- no voto”. Si antes de esos comicios algún partido decidiera hacer suyos los requisitos del colectivo motero, la asociación se compromete a informar “con total transparencia”, de ello a los usuarios de las motos.

Imatge

font: Repsolypf
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dc. gen. 02, 2008 7:57 pm

Jo vaig decidir no votar als 18 anys, vagi en moto o sense, però la idea em sembla genial.
Encara espero que la excelentísima alcaldessa de la Garriga em contesti després de 5 mesos a una carta sobre els passos de peatons de dos colors.
Soc motero, soc una merda, ells passen de mi cada dia durant 4 anys, jo passo d´ ells un dia cada 4 anys. :twisted: :twisted:

Pribas
Presentats
Entrades: 107
Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:33 pm

Entrada Autor: Pribas » dc. gen. 02, 2008 9:34 pm

Jo tb estic fart d'aquest polítics que no fan res per la societat, només prometen i diuen tonteries.

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. gen. 03, 2008 3:48 pm

Jo personalment no estic d'acord amb la filosofia de no votar. Per mi l'abstenció denota desinterès, apatia, despreocupació... El vot és un dret que molts paisos ja voldrien tenir. Per tant, penso que cal exercir-lo sí o sí. Per mi, aquell que no vota, després no es pot queixar del partit que surti guanyador ni de les decisions polítiques que prengui. Si et pregunten i no et mulles donant la teva opinió, després no pretenguis queixar-te.

Per tant, penso que és molt millor que, aquell que vulgui protestar, que faci el seguent:
a) Munta un partit amb les teves idees
b) Vota un partit minoritari
c) Vota en blanc. El dia que els vots en blanc sumin un bon nombre, els partits s'hauran de repensar què està passant.

Si us plau, no deixeu d'anar a votar. Si no exercim el nostre dret, potser algun dia ens l'acabin traient. :(
Album de fotos

Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm

Entrada Autor: Laia_Hornet » dj. gen. 03, 2008 4:02 pm

Bueno, jo sempre acabo votant els partits de protecció a les balanes, protecció al ornitorrinco negre i als escaravats vermells, etc etc.... :lol:

Estic d'acrod amb el q dius miquel. Però pq vull tenir el dret a queixarme si després acaben fent el q els hi surt del collons?
A més, per molt q votes als q tu vols, després et monten una merda de tripartit (perquè això es una presa de pel) i fan el q volen. Tinc 24 anys i ja n'estic farta!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nosaltres tenim el dret a votar i ells fan servir els nostresvots pel q els hi interessa.... En fi, paro pq sino m'acabaré escalfant.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. gen. 03, 2008 5:37 pm

I és que per exemple que hi pinta el d'interior un dels verds. Mira ara, a fora ciutat no és pot anar a 80, dintre cuatre dies les multes en paper reciclat.. etc, un garbuig i un barrix barreig... Una incoherencia tal..

Ara que tb s'ha de dir que votem una mica com el cul, pq per votar un partit tan sols per tocar els piiip mes val no votar.

Tot i que jo si que voto, i és que mès val un mal partit però que governi, no un munt de suposats bon partits i que no governi ni deu.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. gen. 03, 2008 7:23 pm

miquelpericas ha escrit:Jo personalment no estic d'acord amb la filosofia de no votar. Per mi l'abstenció denota desinterès, apatia, despreocupació... El vot és un dret que molts paisos ja voldrien tenir. Per tant, penso que cal exercir-lo sí o sí. Per mi, aquell que no vota, després no es pot queixar del partit que surti guanyador ni de les decisions polítiques que prengui. Si et pregunten i no et mulles donant la teva opinió, després no pretenguis queixar-te.

Per tant, penso que és molt millor que, aquell que vulgui protestar, que faci el seguent:
c) Vota en blanc. El dia que els vots en blanc sumin un bon nombre, els partits s'hauran de repensar què està passant.

Si us plau, no deixeu d'anar a votar. Si no exercim el nostre dret, potser algun dia ens l'acabin traient. :(
Bravo... :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dj. gen. 03, 2008 8:06 pm

miquelpericas ha escrit:Jo personalment no estic d'acord amb la filosofia de no votar. Per mi l'abstenció denota desinterès, apatia, despreocupació... El vot és un dret que molts paisos ja voldrien tenir. Per tant, penso que cal exercir-lo sí o sí. Per mi, aquell que no vota, després no es pot queixar del partit que surti guanyador ni de les decisions polítiques que prengui. Si et pregunten i no et mulles donant la teva opinió, després no pretenguis queixar-te.

M´ has calcat company. Jo sento tot això i mes que no ho diré per respecte als que ho puguin llegir. Votar un dret??? Per a mi també es un dret no fer-ho, també hi ha països que no votar es motiu de repressió.

I per queixar-me, no ho faré, jo no voto a un partit que pacta amb un altre que per altre banda te acords amb un tercer, que si ens posem d´ acord amb al un altre tenim majoria. Qui guanya, la conveniència o el socis listos??
Muntar un partit, per que??? He muntat una associació i m´ he trobat mes sol que la una, i tot ho em fet entre quatre. Aquesta societat es hipòcrita i insolidària, i si algú vol perdre el temps pensant que som una nació lliure amb dret a decidir, jo penso que som una nació oprimida on els drets del motoristes no valen una merda, i darrera d´un motorista hi ha una persona, i darrera d´ una persona una vida i tot allò que comporta. ( em refereixo a Espanya)

Després surt el Rubalcava dient dels de ETA. Ell es igual, per que no defensa els drets de les persones a viure dignament, i això ho demostra ignorant que a Espanya cada any moren molts motoristes per culpa de mala infraestructures, i per culpa del passotisme de a seva administració.

NO MOTO NO VOTO.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. gen. 04, 2008 11:37 pm

Jo particularment soc partidari de la participació, no com a "fiesta de la democracia" que ens volen vendre molts cops, més aviat com un deure a participar en les decisions públiques.

És força complicat pensar que el partit que votis farà més bé o malament les coses, tots van a guanyar-se la poltrona i els partits no són per a governar...són màquines de guanyar eleccions i posar a tots els qui han recolzat en llocs dignes de la confiança del qui està dalt de tot.

Crec que la política s'ha tornat molt sectària, un cercle molt tancat que és totalment miop devant del que realment passa al carrer....

Però sempre voto i sempre que pugui ho faré, al menys dolent, al vot útil per no fer sortir segons quí, al qui menys em toqui la butxaca, al que més sincer vegi, etc..... (coll......ns quina parrafada, disculpeu)

Salut

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » ds. gen. 05, 2008 5:27 pm

a) Montar un partit amb les seves idees.
b) Votar un partit minoritari.
c) Votar en blanc. El dia que els vots en blanc sumin un bon nombre, els partits s'hauran de repensar què està passant.

Bé, jo també estic força d'acord amb això que dius i per tant sempre he votat.
Ara bé, com cada vegada que hi han eleccions, he de recordar que un vot en blanc equival a un vot per al guanyador, doncs aquests vots se li sumen. O sia que o es vota bé o es vota NUL, però mai en BLANC!!!!!!!
ImatgeUnforgiven

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dg. gen. 06, 2008 9:12 pm

Josey Wales ha escrit: Ara bé, com cada vegada que hi han eleccions, he de recordar que un vot en blanc equival a un vot per al guanyador, doncs aquests vots se li sumen. O sia que o es vota bé o es vota NUL, però mai en BLANC!!!!!!!
Aixó NO és així, els vots en blanc MAI, es sumen al guanyador, els que hagin estat en un recompte de vots ho poden confirmar.

Salut

Josey Wales
Presentats

Entrada Autor: Josey Wales » dl. gen. 07, 2008 10:22 am

Ride ha escrit:Aixó NO és així, els vots en blanc MAI, es sumen al guanyador, els que hagin estat en un recompte de vots ho poden confirmar.

Doncs deu ser una llegenda urbana, però és força estesa! :P
ImatgeUnforgiven

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. gen. 07, 2008 10:35 am

Josey Wales ha escrit:
Ride ha escrit:Aixó NO és així, els vots en blanc MAI, es sumen al guanyador, els que hagin estat en un recompte de vots ho poden confirmar.

Doncs deu ser una llegenda urbana, però és força estesa! :P
A veure, el que vol dir aquesta frase és quelcom una mica diferent que intentaré explicar amb un exemple.

- Imaginem que tenim el partit A i el partit B.
- Imaginem que tenim un arc parlamentari de 20 escons.
- Imaginem que el partit A treu 10 vots, el partit B 5 vots i hi ha 5 vots en blanc.

Si el vot en blanc tingués importància, l'arc parlamentari quedaria amb 10 escons pel partit A, 5 pel partit B i 5 sense ocupar.
Com que (desgraciadament) no es deixen escons sense ocupar (ja que els polítics estan encantats de cobrar un sou per estar a la cambra), els vots en blanc es reparteixen equitativament. Per tant, tocaria repartir els 5 escons en blanc a un 66% pel partit A i a un 33% pel partit B. Per tant, van més vots en blanc al partit majoritari. Per això la gent diu que "el vot en blanc va a la majoria".
Però no és exactament així, senzillament no es té en compte i es reparteixen els escons de tota la cambra en funció dels vots. En el nostre cas, es repartirien els escons de la cambra donant el 66% al partit A i el 33% al partit B. Per tant, el partit A tindria 7 escons i el parit B en tindria 3.

Per descomptat, això és una versió molt simplista del procés de recompte de vots electoral ja que no he tingut en compte la llei d'Hondt, on els vots tenen més o menys pes en funció de la seva procedència.
Miquelpericas l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 07, 2008 10:57 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Album de fotos

Josey Wales
Presentats

Entrada Autor: Josey Wales » dl. gen. 07, 2008 10:52 am

Moltes gràcies per l'aclariment Miquel!!

No en sabia res d'aquest Hom, sols conec el Ohm :lol: :
La llei d'Ohm estableix que el corrent que travessa un circuit elèctric és directament proporcional a la diferència de potencial que hi ha entre els seus extrems i inversament proporcional a la resistència del circuit.

En termes matemàtics la llei s'expressa per mitjà de l'equació: V/I=R
De vegades sembla ben bé que s'enrrampin alguns polítics quan s'esveren.... :lol: :lol: :lol: :lol:
ImatgeUnforgiven

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. gen. 07, 2008 10:58 am

Per qui vulgui informació extensa:

Codi: Selecciona’ls tots

http://es.wikipedia.org/wiki/Sistema_D'Hondt
Album de fotos

Respon

Torna a “General”