Recordeu el bricolatge que us vaig presentar del muntatge d'un Autocom a una BMW? Doncs bé, malauradament el meu company (que alguns vau conèixer en una sortida al Delta de l'Ebre) va tenir un accident amb la moto i li han declarat sinistre total. :( Ell s'ha trencat el braç dret però ja s'està recuperant. :)
La questió és que no sap si tornarà a anar amb moto. Per tant, vol vendre's l'Autocom que vam instalar. Com que l'accident va ser un xoc frontal, l'autocom està intacte. A més a més, la part del casc no va tenir temps d'instalar-la, per tant, està per estrenar. En definitiva, que està quasi nou de trinca.

L'Autocom Pro-AVi val vora els 600€. Aquí podeu trobar informació dels tres models d'Autocom perquè en veieu les diferències. No sé per quant el vol vendre. però, si algú està interessat, li envio per privat l'e-mail del meu company i us poseu d'acord amb el preu.
Rectifico. El ven per 450€. Si esteu interessants (estigueu d'acord o no amb el preu), digueu-m'ho i us passo l'e-mail del meu company per privat.