Avui hem tingut un ensurt :(
Moderador: Airald
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Hola jordi
he llegit la noticia, i encara tremolo...
heu tingut sort i això cal cel·lebrar-ho.
agafat a la natàlia i un dia d'aquest aneu a fer un bon sopar. la ocasió ho requereix, i sobretot brindeu als déus per que continui la seva protecció.
Una fota abraçada des de Girona, per tots dos
he llegit la noticia, i encara tremolo...
heu tingut sort i això cal cel·lebrar-ho.
agafat a la natàlia i un dia d'aquest aneu a fer un bon sopar. la ocasió ho requereix, i sobretot brindeu als déus per que continui la seva protecció.
Una fota abraçada des de Girona, per tots dos
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Moltes gracies a tots.
La veritat es que varem tenir molta sort!
En cap moment em vaig veure al terra , no se varen ser uns segons eterns pero , el susto va ser important i mes despres quant penses el que hauria pogut passar.
En fi , moltes gracies! :!:
Ah, i no patiu que por no li hem agafat (cap dels dos) a la moto, respecte si, com sempre, pero mai por.
:!: :!: :!: :!: :!:
La veritat es que varem tenir molta sort!
En cap moment em vaig veure al terra , no se varen ser uns segons eterns pero , el susto va ser important i mes despres quant penses el que hauria pogut passar.
En fi , moltes gracies! :!:
Ah, i no patiu que por no li hem agafat (cap dels dos) a la moto, respecte si, com sempre, pero mai por.
:!: :!: :!: :!: :!:
Ex ...moltes coses
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Quant vaig llegir el teu post,Jordi,em va vindre a la memoria la imatge que habia vist en aquest video,aquest no va tindre la vostra sort
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Laia_Hornet
- Presentats
- Entrades: 172
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
- Ubicació: Barcelona
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Caram jordi. Es veu que tens el nervis d'steel.
Els moteros hem d'anar amb més precaució que els enllaunats. Perque tot i no tindre la culpa, en cas d'errada sempre la paguem nosaltres.
Records a la Natalia, i que no siga res aixó del turmell.
P.s Ara que tens l'estrep trencat. Ara és una bona ocasió per fer-te una moto nova. Total amb aquesta ja vas rodant quasi un any. Canvia te-la. Vine al "lado oscuro de la fuerza". GSizate :twisted: :twisted:
Tot siga dit de bon rotllo, eh?.

Els moteros hem d'anar amb més precaució que els enllaunats. Perque tot i no tindre la culpa, en cas d'errada sempre la paguem nosaltres.
Records a la Natalia, i que no siga res aixó del turmell.
P.s Ara que tens l'estrep trencat. Ara és una bona ocasió per fer-te una moto nova. Total amb aquesta ja vas rodant quasi un any. Canvia te-la. Vine al "lado oscuro de la fuerza". GSizate :twisted: :twisted:
Bravo, bravissimo. Hi ha que ser un poc; més que siga un poquet condescendent amb les errades del demés. A mi m'agrada ser-ho i almenys ho intente. Potser algún altre dia, el qui cometa la errada siga jo, o tu o ... Potser l'home és va disculpar, o no. Potser va admetre la seva errada, o no...Bravo ha escrit:Aquests capullos els hauríen de retirar el carnet a perpetuitat¡¡¡¡. Si en un dia de festa, que vas tan tranquil, et pots fer mal perquè a un imbècil se li acudeix canviar de carril sense ni tan sols mirar si hi ha algú al carril del costat....
Tot siga dit de bon rotllo, eh?.
... eppur si muove.!!!
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Uff, Jordi (i Natàlia) m'alegro que hagi quedat en l'ensurt i una "batalleta" més per explicar...salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es:
Doncs m'afegeixo a les congratulacions!... a vosaltres si que us ha tocat la loteria del niño i la grosa de nadal!
No crec que es pugui atribuir a les mans, o la perícia, Jordi ja saps que no tinc res a dir-te com a pilot, però aquí nomès trajectòries, masses, i sort, molta sort...
Quantes vegades ho hem vist a les carreres...???...
Ànims...!
V'ssssssssssss
Doncs m'afegeixo a les congratulacions!... a vosaltres si que us ha tocat la loteria del niño i la grosa de nadal!
No crec que es pugui atribuir a les mans, o la perícia, Jordi ja saps que no tinc res a dir-te com a pilot, però aquí nomès trajectòries, masses, i sort, molta sort...
Quantes vegades ho hem vist a les carreres...???...
Ànims...!
V'ssssssssssss
- yosi
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dg. gen. 21, 2007 8:51 pm
- Ubicació: Mudándome a La Vila
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Algu parlaba de si habiau fet parte "amistos".geroni ha escrit:Quant vaig llegir el teu post,Jordi,em va vindre a la memoria la imatge que habia vist en aquest video,aquest no va tindre la vostra sort
Al del video i al que hos a fet aixó a valtres lo que s`ha de fer , si un a quedat sencer, es trencarli la cara directament.
P.D: ¿ OS VAU QUEDAR AMB LA MATRICULA , JORDI ?
R.P.D: ENS ALEGREM L`ANNA I JO DE QUE ESTEU BE. :!:
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 09, 2008 9:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Si varem fer parte "amistos" i tinc el seu telefon i direcció.
Dintre el que cap varem tenir molta Sort.
Molta sort per que no ens va passar RES i ens podia haver passat TOT.
I molta sort per que vaig baixar de la moto fet una fera i el noi del cotxe de seguida va dir que era culpa seva i ens varen posar d´acord.
Dintre el que cap varem tenir molta Sort.
Molta sort per que no ens va passar RES i ens podia haver passat TOT.
I molta sort per que vaig baixar de la moto fet una fera i el noi del cotxe de seguida va dir que era culpa seva i ens varen posar d´acord.
Ex ...moltes coses
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
I encara que t'he signi el parte, que?. Jo també estic com tu Carles. Un cab*** hem va donar pel darrere (del cotxe) va signar el parte davant de la guàrdia hurbana (la urbana va dir que sie feiem parte amistos que no calia que ells fesent res) hara resulta que la companyi s'ha retractat de lo signat i a esperar el judici. El mecànic com que és familiar meu no li he volgut carregar el mort. Jo de moment ja he pagat 1500€ encara que la meua companyia diu que el judici està guanyat.... però jo ja he pagat.
:evil: :evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil: :evil:
- Carles
- Presentats
Bones!!!
Deunidó Joan, ni signant el parte ni amb la policia de "cuerpo presente" et paguen la reparació... quina putada! La meva reparacio puja a uns 600€, no és tant com la teva, a més el cotxe ja te uns anys i algun que altre cop, així que el deixaré estar un temps!!!
Ah per cert, tots els cops que porta estan fets per tercers! No l'he rascat mai...
Fins aviat!
Deunidó Joan, ni signant el parte ni amb la policia de "cuerpo presente" et paguen la reparació... quina putada! La meva reparacio puja a uns 600€, no és tant com la teva, a més el cotxe ja te uns anys i algun que altre cop, així que el deixaré estar un temps!!!
Ah per cert, tots els cops que porta estan fets per tercers! No l'he rascat mai...
Fins aviat!

- Carles
- Presentats
- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
- Terracota
- Presentats