Avui, després de fer un cafè amb en Randy i en pacs47, i de recollir l'armilla ens hem animat en pacs47 i jo a fer part de la ruta que fareu el cap de setmana vinent. Com que se'ns ha fet una mica tard fent-la petar, hem agafat la directa fins a Castelldefels i, des d'allà, hem agafat la carretereta que puja fins al monestir budista.
És una carretera amb força pendent i, de seguida, guanyes alçada. Hem fet una parada per veure aquestes vistes tant fantàstiques.
Pujant, pujant, i després d'unes quantes curvetes, hem arribat al monestir, on un home ens ha explicat com carregar-nos energèticament (em reservo la informació perquè sigui sorpresa en la sortida vinent, jejeje). Aquí teniu un parell de fotos del monestir.
Trobareu la resta de fotos al meu Àlbum fotogràfic.
Després hem marxat direcció Oilvella i ens hem liat com a mones perquè ens hem ficat en uns camins on els TAT s'ho haguessin passat d'allò més bé. Però n'hem sortit força ben parats, jejeje. Jo he seguit cap a Vilanova i la Geltrú on havia quedat amb uns amics.
I aquesta ha estat la meva jornada de diumenge :P Espero que el diumenge vinent us ho passeu d'allò més bé. :!: