El dia 27 en Depardie i una servidora traurem el nas a Tamarite de Litera...
Algú d’aquí i va ?????? :D

:!: i Vvvsss
Moderador: Airald
Srta. LuLu, el seu perfil és l'adient per Hijpanitat, SCI, he robat informes secrets de l'empresa i sembla que el càrrec pot ser seu, només cal ingressar les corresponents comissions del 3% i tot restarà arreglat ... li prego que sigui discreta amb aquest informació i que en faci bon us.L u L u ha escrit:Doncs si amic, una mica massa, però ja he tornat a les “andades” i per començar una sortideta no massa lluny de casa, be, de casa meva no, de la caseta on dorm la meva “nena”, a Lleida a casa d’en Sisko.
Espero que aviat ens podrem apuntar en alguna de les vostres sortides, amés tinc pendent unes oposicions a “secretaria” que no m’agradaria perdre la puntuació que tinc.![]()
Vosaltres vindreu ?? Podríem aprofitar per “axuxarnos” per primer cop. :roll:
JO PORTARE LA ARMILLA DE MOTOTURISME.L u L u ha escrit:Hola amics, en Sisko amb K1 i jo amb la R.45 hem quedat al FARO de Balaguer a les 9h. si algu es vol apuntar, ens encantarà ampliar el grup, si no ja en veurem a les cues de Tamarite ( tenim un petit problema, o ens penjem un clavell vermell a la solapa o cridem els nick ben fort, tot es questió de ganes)