I MOTOTURISELEFANTREFFEN cafeinada FOTOS pag 7
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
NO ACEPTEM UN NO PER RESPOSTA.
L'armonica no l'oblidis.
Ja era hora que et decidissis a donar el pas. Sigues benvingut, ara penjaré una foto teva a "Presentacions" no sé si la tens aquesta, de l'any 93.
Per cert, vols venir a Motauros el Divendres ?? o serà que no com sempre.
Salut Pitu.
L'armonica no l'oblidis.
Ja era hora que et decidissis a donar el pas. Sigues benvingut, ara penjaré una foto teva a "Presentacions" no sé si la tens aquesta, de l'any 93.
Per cert, vols venir a Motauros el Divendres ?? o serà que no com sempre.
Salut Pitu.
Salut i kilómetres
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Guillem
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Jo ja vindria, ja. I m'encarregaria de logistica (ja que vindria en contxe), pero... mentre espero que arribi la nit, per la gran festa i la gran retrobada amb el club de moteras alegres :lol: :lol: :lol: .
Kines opcions diurnes tinc, hi ha wifi a la masia? aixi em podria conectar des del camp ajagut al mig de la pradera amb les vaques, menjador , poble a prop?
En fi que ho he d'estudiar , i segueixo en meditaciò. AAoooommm.
I tans de ronquidos fan meditar mès AAAAAOoooomm. I és que jo com la meva ex-pan som suaus... sigilosos... o no.
Kines opcions diurnes tinc, hi ha wifi a la masia? aixi em podria conectar des del camp ajagut al mig de la pradera amb les vaques, menjador , poble a prop?
I tans de ronquidos fan meditar mès AAAAAOoooomm. I és que jo com la meva ex-pan som suaus... sigilosos... o no.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Apreciat company de rutes (això era quan tenies motoVendetta ha escrit:Jo ja vindria, ja. I m'encarregaria de logistica (ja que vindria en contxe), pero... mentre espero que arribi la nit, per la gran festa i la gran retrobada amb el club de moteras alegres :lol: :lol: :lol: .
millor que no vinguis, ja que la teva presència, com saps prou be, no és benvolguda per a tothom, tu ja m'entens ....
clar que si has de venir i en cotxe i fer de transportista, igual si que ens interessa que vinguis (sóc un altruista de primera)
jo no tinc ni en vull comprar-ne, prefereixo dormir com déu mana; tot hi que faré un esforç per acomodar-me al mon rústic de veritat.
en definitiva, volia dir-te que quan nosaltres fem la ruta, tu pots anar a la casa, encendre el foc i preparar uns martini's remanats, no sacsejats; ja saps que per en Bond això es sagrat. d'aquesta manera podras dormir tot el dia i per la nit fer el que millor fas i més t'agrada, que és donar-nos per el sac.
et comunico, per el teu coneixement que a prop no hi ha bars ni cases amb llumetes.
cuida't, no facis el burro i arregla la moto, que d'aqui quatre dies ja farà bon temps i farem sortides de cap de setmana, en busca de l'anhelada "marxa fina".
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Contacta:
Busco sac per dormir .................
El que avisa no es traidor .............
Si no tinc sac i no puc dormir, no seré l'únic ................. :twisted: :twisted:
Si no tinc sac i no puc dormir, no seré l'únic ................. :twisted: :twisted:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!!!!stromkel ha escrit:Busco sac per dormir .................
si l teva amenaça, es aquesta, jo et prometo que tambe el deixare a casa,
pot-ser, Siono, tambe l'oblidi :lol: :lol: :lol:
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Kel
- Presentats
- Contacta:
steelman: el darrer sac que vaig comprar-me fa uns tres anys, el vaig deixar sense haver-ho estrenat i mai més l'he vist. Vull dir amb això que per una nit no vull comprar-me un sac, estic mirant però els meus amics tampoc en tenen, o son d'aquest tan grossos i dobles.
carles: podem parlar-ne, inclús podem fer un intercanvi, tu portes un sac per mi, jo porto una ampolla del que vulguis per tu (i no et passis company, que ja ens coneixem ...)
pacs47: la teva aportació és molt interessant i a més fa que l'espai destinat a posar una cosa tan absurda com un sac de dormir, sigui farcit de d'altres elements que també donen calor i permeten passar una nit divertida, i tots sabem que quan ens divertim molt, no tenim son.
darrera aportació al tema: sr. steelman
, vos i la seva senyora no veniu pas (el pas és genuí dels gironins). vols que segueixi per aquest camí? si tu et vares apuntar i després t'esborres ..... jo personalment hagués gaudit de la vostra presència i conversa. ara els que anem, ens fotem ... a sobre no ens donis consells als que fem un esforç de no dormir en una habitació d'hotel (que és el que el cos em demana...).
dit tot això crec que els companys del fòrum que han muntat "la festa", tenen d'explicar al sr. bond, james bond, les característiques del lloc que anem a dormir, potser algú més també vindria.
darrera nota: ara li toca rebre al sr. james bond
aqui us deixo un possible resum, amb icones,de la trobada:
:form :castell :form :cerv :b9 :jump :cerv :666 :form :twisted: :oops:
carles: podem parlar-ne, inclús podem fer un intercanvi, tu portes un sac per mi, jo porto una ampolla del que vulguis per tu (i no et passis company, que ja ens coneixem ...)
pacs47: la teva aportació és molt interessant i a més fa que l'espai destinat a posar una cosa tan absurda com un sac de dormir, sigui farcit de d'altres elements que també donen calor i permeten passar una nit divertida, i tots sabem que quan ens divertim molt, no tenim son.
darrera aportació al tema: sr. steelman
dit tot això crec que els companys del fòrum que han muntat "la festa", tenen d'explicar al sr. bond, james bond, les característiques del lloc que anem a dormir, potser algú més també vindria.
darrera nota: ara li toca rebre al sr. james bond
aqui us deixo un possible resum, amb icones,de la trobada:
:form :castell :form :cerv :b9 :jump :cerv :666 :form :twisted: :oops:
- Siono1000
- Presentats
Bones !!!!
Steelman: Llàstima que no pogueu venir, ja hi haurà més ocasions segur.
Carles: mentres no et deixis a tu mateix...tota la resta te poca importància.
Guillem t'apunto a definitius. Llàstima que la Carol no pugui venir.
Vendetta: distreccions per la zona em sembla que estan una mica malament, wifi...em sembla que nanais de la china, tot i que si vols acompanyar-nos seràs molt benvingut.
Stromkelo: si vols no cal que compris un sac de dormir ja que hi ha llits i mantes, només porta un parell de llençols i ja està. Jo deia lo del sac per comoditat. Ja heu vist les fotos del lloc, hi ha 30 llits i 30 mantes, com a molts serem 15...sembla. toquen a dues mantes per cap.
Pacs: tu estàs molt arriat ultimament, no estaras fent algun tractament de rejoveniment, no?? sembles un adolescent desbocat.
Actualitzo l'informació a la primera pàgina.
Salut nois/es, ja falta menys.
Vendetta: distreccions per la zona em sembla que estan una mica malament, wifi...em sembla que nanais de la china, tot i que si vols acompanyar-nos seràs molt benvingut.
Stromkelo: si vols no cal que compris un sac de dormir ja que hi ha llits i mantes, només porta un parell de llençols i ja està. Jo deia lo del sac per comoditat. Ja heu vist les fotos del lloc, hi ha 30 llits i 30 mantes, com a molts serem 15...sembla. toquen a dues mantes per cap.
Pacs: tu estàs molt arriat ultimament, no estaras fent algun tractament de rejoveniment, no?? sembles un adolescent desbocat.
Salut i kilómetres
- Pacs47
- Presentats
siono1000 ha escrit:Bones !!!!
bones!!!!!!!!!
nen
en plan castizo -se me pasa el arroz- :P :P :P :P
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Siono1000
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Siono1000
- Presentats
Si et costa decidir tens temps fins al mateix dia.James_Bond ha escrit:No, si al final em fareu venir ganes d'apuntar-me ......
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Vssssssss
007
Et pots presentar al lloc de trobada a Calaf sense cap problema, encara que no hagis dit res a ningú.
salut.
Salut i kilómetres
- Pacs47
- Presentats
bones!!!!!siono1000 ha escrit:Si et costa decidir tens temps fins al mateix dia.James_Bond ha escrit:No, si al final em fareu venir ganes d'apuntar-me ......
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Vssssssss
007
Et pots presentar al lloc de trobada a Calaf sense cap problema, encara que no hagis dit res a ningú.
salut.
vinga senyor Bond, encara que per el teu carrec, tinguis una mica mes de seny :mestre :mestre :mestre :mestre que els actualment inscrits, no et discriminarem :P :P :P :P
aixo si, tens que esplicarnos alguna aventura de les teves al darrera del "telon de acero" :eyes :eyes
vinga home, apuntat
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
- Kel
- Presentats
- Contacta:
Hola Javi, con siono425, no hace falta el tema provisional. él lo hace todo provisional, incluso creo que él es provisional (estoy en ello, cuando lo aberigüe, te lo confirmo)JAVIHOSPITALET ha escrit:pueden apuntarme como provicional?????? :form :form :form
apuntado, yo no llevo el control, es solamente para descontrolar