I a mi.Josey Wales ha escrit: Que es van conèixer perquè ella treballava aquí a La Caixa i ell jugava aquí a Handbol. :P :P :P :P :P
Són els que em cauen més bé, dintre de tot......
No ho nego. :)
Moderador: Airald
...Molt ben dit Terraxaman!!!Terraxaman ha escrit:Però recordeu... no són inocents criaturetes a qui el destí -o els deus- han premiat amb una coroneta als espermatozoos... no!...
La Restauració Borbónica del 1975 la va fer un dictador després de masacrar el nostre poble sense cap mena d'escrúpols...
Ara bé, son monos tots dos pujadets a la seva 1200 com dos personetes normals...
Fins i tot l'Inaqui portava el seu fill quan era menor de 6 anys a l'escola amb moto i els guripes no li deien res...
Feta la llei...
Terraxaman ha escrit:Però recordeu... no són inocents criaturetes a qui el destí -o els deus- han premiat amb una coroneta als espermatozoos... no!...
La Restauració Borbónica del 1975 la va fer un dictador
No home, no pateixis, que a mi no me l'han rentat per ara!! Ja ho sé d'on venen i què representen! Però com diu en gs12red aquests encara treballen i s'ho han suat una mica.Terraxaman ha escrit:Funciona bé aixó del rentat de cervell, eh?...
(a mi també em passa que consti!)
Però recordeu... no són inocents criaturetes a qui el destí -o els deus- han premiat amb una coroneta als espermatozoos... no!...
La Restauració Borbónica del 1975 la va fer un dictador després de masacrar el nostre poble sense cap mena d'escrúpols...
lemansotarres ha escrit:
Si Senyor. Això és el que m'acostumaré a fer en ruta per saludar als famositos!!
Per cert, Terraxaman. Tu no series pas el molt afamat dibuixant:"MAX"
Has de saber que aquí hi ha un admirador del teu estil incomfussible.
...vaja.Terraxaman ha escrit:
Juuuaaaasss... juuaaaasssss... juuuaaaassss....
Que més voldria!... Jo també soc un admirdor de'n Max, molt especialment del seu personatge Gustavo, una mica menys de Peter Punk -massa radical- tant en estètica com en actes...
En Gustavo... bé... un dels meus ídols...
Lemansatorres, sento frustrar les teves expectatives... jo al Bagdad Café... no hi anava mai, com a màxim al London i un parell de cops a "Les enfants terribles"...
Visca la REPUBLICA,per lo menos la de casa meva.gs12 red ha escrit: ........fins que hi hagi una republica :roll:
per cert!! ha desaparegut la segona foto :!: :!:
Bé hi pot haver la republica de casa teva i la D´IKEAJ@N LINCE ha escrit:Visca la REPUBLICA,per lo menos la de casa meva.gs12 red ha escrit: ........fins que hi hagi una republica :roll:
per cert!! ha desaparegut la segona foto :!: :!:![]()
Fins que arribi la de veritat. :666
: