problemes tècnics
Moderador: Airald
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
problemes tècnics
Si algú em pot ajudar no sé com possar un link perque es pugui veure un video del You Tube al fòrum.
També tinc un altre problema, ja he hagut de possar l'avatar dues vegades perque s'esborra tot sol. De què pot ser?
També tinc un altre problema, ja he hagut de possar l'avatar dues vegades perque s'esborra tot sol. De què pot ser?
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Quan escriguis el missatge, a la part esquerra, a la linia in ho han les diferents configuracions de tipus de lletra, tamany etz, i veuràs un rectangle que posa youtube, el cliques, poses l'enllaç de on has pujat el video i el tornes a clicar.

Vssssssss
007

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: problemes tècnics
És extrany que s'esborri sol... Jo el tinc des del primer dia i cap problema.itaca ha escrit:També tinc un altre problema, ja he hagut de possar l'avatar dues vegades perque s'esborra tot sol. De què pot ser?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
siono1000 ha escrit:James_Bond ha escrit:Quan escriguis el missatge, a la part esquerra, a la linia in ho han les diferents configuracions de tipus de lletra, tamany etz, i veuràs un rectangle que posa youtube, el cliques, poses l'enllaç de on has pujat el video i el tornes a clicar.
GLUPS : :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Gràcies a tots per les informacions.
Ja ho provaré.
L'avatar potser es va borrar un dia que hi volia possar un arxiu de música i no em va deixar. Ara veuré si no el toco més si no s'esborra.
Merci per l'informació 007, siono i Miquel.
Ja ho provaré.
L'avatar potser es va borrar un dia que hi volia possar un arxiu de música i no em va deixar. Ara veuré si no el toco més si no s'esborra.
Merci per l'informació 007, siono i Miquel.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862