Randy-650 ha escrit:Miquel, si no s'els queda ningú, quan facis una sortida amb la colla, porta'ls, et volaràn de les mans.
Però si en Miquel NO ve a les sortides ........ :D :D :D :D :D
Moderador: Airald
No ve perquè no pot, no dubtis que si pot, ve. :DJames_Bond ha escrit:Randy-650 ha escrit:Miquel, si no s'els queda ningú, quan facis una sortida amb la colla, porta'ls, et volaràn de les mans.
Randy-650 ha escrit:No ve perquè no pot, no dubtis que si pot, ve. :DJames_Bond ha escrit:Randy-650 ha escrit:Miquel, si no s'els queda ningú, quan facis una sortida amb la colla, porta'ls, et volaràn de les mans.
Ganes no l'hi falten. Oi, Miquel? :cerv
Per descomptat! Aquell que ho dubti, li tallo les dues mans perquè no pugui anar més en moto!!! :twisted: :twisted: :twisted: jejejeRandy-650 ha escrit: No ve perquè no pot, no dubtis que si pot, ve. :D
Ganes no l'hi falten. Oi, Miquel? :cerv
No siguis gelós! ;) Ja mirarem de fer una sortideta un dels caps de setmana que sóc per aquí. :roll: Si jo també et trobo a faltar!!! :!: :!: :!:James_Bond ha escrit:Te feina......... A Valladolid![]()
![]()
![]()
![]()
Doncs falta organitzar una sortida de Mototurisme fins a Valladolid! :DJames_Bond ha escrit:Te feina......... A ValladolidRandy-650 ha escrit:No ve perquè no pot, no dubtis que si pot, ve. :DJames_Bond ha escrit: Però si en Miquel NO ve a les sortides ........ :D :D :D :D :D
Ganes no l'hi falten. Oi, Miquel? :cerv![]()
![]()
![]()
![]()
Aquesta és una assignatura que tinc pendent. ;) Si deu vol, m'ho plantejaré per aquesta primavera. :PJosey Wales ha escrit:Doncs falta organitzar una sortida de Mototurisme fins a Valladolid! :D
l'altre dia jo ja vaig apuntar-me .... a valladalid amb tu.miquelpericas ha escrit:Aquesta és una assignatura que tinc pendent. ;) Si deu vol, m'ho plantejaré per aquesta primavera. :PJosey Wales ha escrit:Doncs falta organitzar una sortida de Mototurisme fins a Valladolid! :D
Si que me'n recordo, si. ;)stromkel ha escrit: l'altre dia jo ja vaig apuntar-me .... a valladalid amb tu.
No sé si ho recordes