Estafa de compra de moto via internet
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Estafa de compra de moto via internet
Hola,
Tinc un company de faina que estava molt ilusionat amb una oferta de una bmw (no recordo el model).
L'oferta la feia un particular alemany, la moto tenia 5000km i la venia per uns 5000€. Segons les fotos que li havia enviat la moto estava impecable, si més no de carrosseria.
Aquest individu només l'hi havia enviat el numero de bastidor de la moto (soposadament) i donava llargues a enviar foto de matricula i fax d'els altres papers de la moto.
A més li enviava la moto sense cap més cost, tansols havia d'ingressar-li els calers.
Sort que l'hem parat (a vegades les ganes ens poden), i aconsellant-l'hi que avans de rés primer mires i revises la moto in situ. Ha investigat l'empresa de transport que soposadament s'encarregaba de portar la moto aqui i no existeix. De fet hem arrivat a la conclusió que que ni tansols la moto existeix.
Ara ho dic de memoria, demà ja posaré les dades de la soposada empresa i la direcció de l'anunci.
V'sssssssss
Tinc un company de faina que estava molt ilusionat amb una oferta de una bmw (no recordo el model).
L'oferta la feia un particular alemany, la moto tenia 5000km i la venia per uns 5000€. Segons les fotos que li havia enviat la moto estava impecable, si més no de carrosseria.
Aquest individu només l'hi havia enviat el numero de bastidor de la moto (soposadament) i donava llargues a enviar foto de matricula i fax d'els altres papers de la moto.
A més li enviava la moto sense cap més cost, tansols havia d'ingressar-li els calers.
Sort que l'hem parat (a vegades les ganes ens poden), i aconsellant-l'hi que avans de rés primer mires i revises la moto in situ. Ha investigat l'empresa de transport que soposadament s'encarregaba de portar la moto aqui i no existeix. De fet hem arrivat a la conclusió que que ni tansols la moto existeix.
Ara ho dic de memoria, demà ja posaré les dades de la soposada empresa i la direcció de l'anunci.
V'sssssssss
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Hi ha molt caradura per aquests mons de deu.
Jo estic buscant pis de lloguer a Barcelona i hi ha uns anuncis en anglès d'uns personatges que lloguen uns pisos fantàstics a preus irrisoris. Segons ells, el motiu és que estan a l'àfrica de voluntaris i només volen els diners per a sobreviure en aquells paisos. És molt sospitós que et demanin que ingressis la fiança i dos mesos per avançat i, aleshores, ells t'enviaran el contracte i les claus per correspondencia, doncs les claus i el contracte els tenen ells a àfrica. Curiosament, una mateixa persona té varis pisos, en diferentes zones, però amb les mateixes fotos. I curiosament un dels pisos ubicat a ciutat vella, està davant del parc güell (per aquells que no ho sapigueu, això és físicament impossible).
En definitiva, que de f***s de p**a n'està plè el mon. I ja de passada, coneixeu algú que tingui disponible un pis de lloguer per Barcelona (o rodalies) a bon preu? ;)
Jo estic buscant pis de lloguer a Barcelona i hi ha uns anuncis en anglès d'uns personatges que lloguen uns pisos fantàstics a preus irrisoris. Segons ells, el motiu és que estan a l'àfrica de voluntaris i només volen els diners per a sobreviure en aquells paisos. És molt sospitós que et demanin que ingressis la fiança i dos mesos per avançat i, aleshores, ells t'enviaran el contracte i les claus per correspondencia, doncs les claus i el contracte els tenen ells a àfrica. Curiosament, una mateixa persona té varis pisos, en diferentes zones, però amb les mateixes fotos. I curiosament un dels pisos ubicat a ciutat vella, està davant del parc güell (per aquells que no ho sapigueu, això és físicament impossible).
En definitiva, que de f***s de p**a n'està plè el mon. I ja de passada, coneixeu algú que tingui disponible un pis de lloguer per Barcelona (o rodalies) a bon preu? ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
700€Randy-650 ha escrit:Què és bon preu per tu? :roll:miquelpericas ha escrit:
I ja de passada, coneixeu algú que tingui disponible un pis de lloguer per Barcelona (o rodalies) a bon preu? ;)
Album de fotos
Album de fotos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ni han moltes d'estafes per internet, mireu això ........
foros/viewtopic.php?t=2359&highlight=estafa
foros/viewtopic.php?t=2359&highlight=estafa
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
No hi han duros a quatre peles !!!!
Si ho pots comprovar fisicament, encara; però per internet, hem de mirar els preus mitjos
Si ho pots comprovar fisicament, encara; però per internet, hem de mirar els preus mitjos
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Per 700€ tens una casa unifamiliar de lloguer al meu poble.miquelpericas ha escrit:700€Randy-650 ha escrit:Què és bon preu per tu? :roll:miquelpericas ha escrit:
I ja de passada, coneixeu algú que tingui disponible un pis de lloguer per Barcelona (o rodalies) a bon preu? ;)

- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Però no em cau massa a prop de Barcelona, que diguem... ;)Randy-650 ha escrit: Per 700€ tens una casa unifamiliar de lloguer al meu poble.
Album de fotos
Album de fotos
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Randy-650
- Presentats
Sé del que parlo, creu-me.terracota ha escrit:20 min en moto !!!!
Randy vols dir que no t'has passat? Jo he vist pisos de lloguer i duplex entre 650 i 800 euros, però cases? vols dir!!
I consti que jo no visc en una casa de lloguer, eh? :P

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Al meu cunyat el va pirulejar un alemany amb carona de bon xicot, i ara està en recerca per la Interpol...
Tenia una furgoneta per baixar d'Alemanya i amb la inestimable col.laboració d'un propietari de restaurant, on anaven a dinar tot sovint li van cardar 10.000 euritos.
De bons xicots n'està ben ple...
Tenia una furgoneta per baixar d'Alemanya i amb la inestimable col.laboració d'un propietari de restaurant, on anaven a dinar tot sovint li van cardar 10.000 euritos.
De bons xicots n'està ben ple...
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
A veure a veure! :D Passa'm més informació i et dic si s'acosta a el que estic buscant. ;)J@N LINCE ha escrit:Et va be a CASTEFA? :roll:
Album de fotos
Album de fotos