I MOTOTURISELEFANTREFFEN cafeinada FOTOS pag 7
Moderador: Airald
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Ja veig que aixó es va complicant...em sembla que entre l'armònica els pantys i els tangas no sé si em quedarà lloc pel sac de dormir...o podrem arreglar???
M'han dit que hi algú que portarà una guitarra? Tot sigui per no sentir ronquets...si no es dorm...tampoc no es ronca...
M'han dit que hi algú que portarà una guitarra? Tot sigui per no sentir ronquets...si no es dorm...tampoc no es ronca...
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Javhospitalet, t'apunto com a provisional.
També el senyor Cudié, Pepcudie diu que quasi segur que podrem comptar amb ell. ( al escriure això no sé amb qui he pensat) :roll:
Armonica, Pantys, tangas, titul de propietat de les dones,provisionalitat de tot, sac de dormir, medicació per poder roncar, 8) 8) 8)
potser Catànies...mmmm?
guitarra...???.
Jo també he sentit a dir que algú la voldria agafar. Però em sembla que al final no en serà capaç. Molt bla, bla, bla i rés de rés. :roll:
Ja falta menys, els del temps diuen que assegurat bon temps i 35º a l'ombra. Porteu el banyador per si de cas. :twisted:
Ah..!! La que ens fará el sopar i l'esmorzar-dinar, que es la mare del que ho porta, quan vaig dir uns 15-20 va dir: RES DE FESTES...EH!!!!
Vaig dir-li que la majoria estavam a prop dels 50 anys, que no patis que ens portariem molt bé, que aquesta edad ja no teniem ganes de muntar "saraos", que ja tot anava avall, que solsament pensavem amb la jubilació, que només parlavam de les accions, el tipus d'interes i politica, que més que seny estavam practicament morts i que no patis que aquest grup era molt...molt...molt... Ostres!!! ara no en surt la paraula, demà ja la pensaré.
A la majoria dels que veniu, voldria disculpar-me per endavant. Ja que tot i possar una normativa dificil de complir encara he estat incapaç d'aconseguir que certes persones indesitjables (no cal dir noms eh Stromkel) s'apuntesin. Aquí les meves disculpes per els mals rotllos que aquestes persones crearan ( eh Stromkel00 i Pacs72)
Salut i vida.
També el senyor Cudié, Pepcudie diu que quasi segur que podrem comptar amb ell. ( al escriure això no sé amb qui he pensat) :roll:
Armonica, Pantys, tangas, titul de propietat de les dones,provisionalitat de tot, sac de dormir, medicació per poder roncar, 8) 8) 8)
potser Catànies...mmmm?
guitarra...???.
Jo també he sentit a dir que algú la voldria agafar. Però em sembla que al final no en serà capaç. Molt bla, bla, bla i rés de rés. :roll:
Ja falta menys, els del temps diuen que assegurat bon temps i 35º a l'ombra. Porteu el banyador per si de cas. :twisted:
Ah..!! La que ens fará el sopar i l'esmorzar-dinar, que es la mare del que ho porta, quan vaig dir uns 15-20 va dir: RES DE FESTES...EH!!!!
Vaig dir-li que la majoria estavam a prop dels 50 anys, que no patis que ens portariem molt bé, que aquesta edad ja no teniem ganes de muntar "saraos", que ja tot anava avall, que solsament pensavem amb la jubilació, que només parlavam de les accions, el tipus d'interes i politica, que més que seny estavam practicament morts i que no patis que aquest grup era molt...molt...molt... Ostres!!! ara no en surt la paraula, demà ja la pensaré.
A la majoria dels que veniu, voldria disculpar-me per endavant. Ja que tot i possar una normativa dificil de complir encara he estat incapaç d'aconseguir que certes persones indesitjables (no cal dir noms eh Stromkel) s'apuntesin. Aquí les meves disculpes per els mals rotllos que aquestes persones crearan ( eh Stromkel00 i Pacs72)
Salut i vida.
Salut i kilómetres
- Siono1000
- Presentats
Si no et queda lloc per l'Armonica...deixa el tanga, que n'hi ha algún que diu que no surt mai de casa sense portar-ne 4 o 5. Segur que t'en pot deixar un. ( t'agradan de colors i amb puntetes o prefereixes els clasics en blanc o negre ??? )itaca ha escrit:Ja veig que aixó es va complicant...em sembla que entre l'armònica els pantys i els tangas no sé si em quedarà lloc pel sac de dormir...o podrem arreglar???
Salut.
Salut i kilómetres
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!
benvolgut gaire-be si, gaire-be no 7 i pico.
res mes que recordar-te, que tant el SENYOR STROMKEL, com jo, nem sols i que tu vindras acompanyat, amb aixo vull dir que podrem fer el que volguen, cosa que tu NO, encara que tinguis la sort de vindra amb la teva dona Irene :bow :bow :bow :bow, per cert , als seus peus senyora.
tambe un altra detall que se t´en oblida, el que has donat la cara al allotjament has sigut tu.
pensa
salut
p.d. li toca senyor stromkel
benvolgut gaire-be si, gaire-be no 7 i pico.
res mes que recordar-te, que tant el SENYOR STROMKEL, com jo, nem sols i que tu vindras acompanyat, amb aixo vull dir que podrem fer el que volguen, cosa que tu NO, encara que tinguis la sort de vindra amb la teva dona Irene :bow :bow :bow :bow, per cert , als seus peus senyora.
tambe un altra detall que se t´en oblida, el que has donat la cara al allotjament has sigut tu.
pensa
salut
p.d. li toca senyor stromkel
SOCI A.M.M. 16284
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
apreciat compnay pacs47, merci per donar-me entrada en aquest enterrament
anem a pams:
Sr. siono333, jo no tinc xifres al meu nick, a més va tot en minúscules; si jo algun cop en poso d'errònies no dubteu que és per la meva maca de memòria, sé que és un nº però sé quin és.
Repspecte al tema que en pacs47 ha plantejat, donar-li tota la raò, tu has donat la cara, i tu pararàs el c.l; això demostra la teva diarrea mental al moment de fer l'encàrrec; em sap greu per l'stelvio que els coneix ...
En carles va dir que em portaria un sac, després va dir que s'oblidaria (un altre que té problemes de memòria ...)
Respecte als pantis, hem d'unificar criteris i dir-li al company Randy que prepari el model elegit amb l'anagrama de mototurisme, això dona "glamour" als que ho portem sempre, sobretot si es per fora.
M'agrada el caos sistemàtic que en siono444, dòna a aquesta sortida de nom impronunciable, i espero poder veure al bon amic pep cudié, per ensenyar-li el nou tanga que portaré, segur que ell sap apreciar-ho en la seva justa mida.
Personalment, només dir-vos que els dies anteriors penso fer una cura de son per estar preparat per aquesta nit fastuosa, i demanar (per drets adquirits) la llitera nº 27 (sóc un romàntic)
Estem a la guait de tot el procés organitzatiu, no volem que això és descontroli només una mica :twisted: :twisted:
respecte als provisionals:
1- Xavistrom i Sandra
2- Vendetta
3- Bond, James Bond
4- Javihospitalet
5- Pepcudie
Menys en Javihospitalet, (que el conec i es bona persona com jo);els altres, que també els conec, si volen no cal que vinguin i si venen demano a la organització (por posar-hi un mot) que els controli, son elements que poden distorsionar qualsevol cantada d'habaneres o de nadales, no tenen bona veu i el sou "tempo" musical és millor oblidar-ho.
anem a pams:
Sr. siono333, jo no tinc xifres al meu nick, a més va tot en minúscules; si jo algun cop en poso d'errònies no dubteu que és per la meva maca de memòria, sé que és un nº però sé quin és.
Repspecte al tema que en pacs47 ha plantejat, donar-li tota la raò, tu has donat la cara, i tu pararàs el c.l; això demostra la teva diarrea mental al moment de fer l'encàrrec; em sap greu per l'stelvio que els coneix ...
En carles va dir que em portaria un sac, després va dir que s'oblidaria (un altre que té problemes de memòria ...)
Respecte als pantis, hem d'unificar criteris i dir-li al company Randy que prepari el model elegit amb l'anagrama de mototurisme, això dona "glamour" als que ho portem sempre, sobretot si es per fora.
M'agrada el caos sistemàtic que en siono444, dòna a aquesta sortida de nom impronunciable, i espero poder veure al bon amic pep cudié, per ensenyar-li el nou tanga que portaré, segur que ell sap apreciar-ho en la seva justa mida.
Personalment, només dir-vos que els dies anteriors penso fer una cura de son per estar preparat per aquesta nit fastuosa, i demanar (per drets adquirits) la llitera nº 27 (sóc un romàntic)
Estem a la guait de tot el procés organitzatiu, no volem que això és descontroli només una mica :twisted: :twisted:
respecte als provisionals:
1- Xavistrom i Sandra
2- Vendetta
3- Bond, James Bond
4- Javihospitalet
5- Pepcudie
Menys en Javihospitalet, (que el conec i es bona persona com jo);els altres, que també els conec, si volen no cal que vinguin i si venen demano a la organització (por posar-hi un mot) que els controli, son elements que poden distorsionar qualsevol cantada d'habaneres o de nadales, no tenen bona veu i el sou "tempo" musical és millor oblidar-ho.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Bè, no patiu per l'espai, està per concretar però hi ha un 90% de posibilitats que m'hi apunti, i com que hi vindrè amb la caravana.. jo solsament a sopar - dormir- esmorzar. És per complicar-li la comptabilitat a en siono.
I és que m'han dit que s'ha de portar un parell de guitarres , una bateria,.. el violencel o no sè, si aquells violins tan immensons, i ja l'he convençut que res, que no toca, la bateria tampoc tocaria.. però en fi.. potser a ultima hora es fa enrrere, o millor que no.
(per si de cas..) ningù m'ha dit res d'una bateria, però ja hi cap ja.
Serà descafeinada, però amb la seva propia caravana de suport.
I és que m'han dit que s'ha de portar un parell de guitarres , una bateria,.. el violencel o no sè, si aquells violins tan immensons, i ja l'he convençut que res, que no toca, la bateria tampoc tocaria.. però en fi.. potser a ultima hora es fa enrrere, o millor que no.
(per si de cas..) ningù m'ha dit res d'una bateria, però ja hi cap ja.
Serà descafeinada, però amb la seva propia caravana de suport.
- Siono1000
- Presentats
Vendetta !!!!
Seràs molt benvingut.
Ara, quant dius "caravana" et refereixes a "caravana" de veritat ????
Aixís la guitarra ja està assegurada.
Començaré a fer els meus números perque quadri la comptabilitat.
Ara posso un apartat especial dels provisionals quasi definitius.
Salut.
Seràs molt benvingut.
Salut.
Salut i kilómetres
- Vendetta
- Presentats
A caravana de veritat, veritat, no, pero casi. És un cotxe familiar, i tot el que he dit hi cap i mès.siono1000 ha escrit:Vendetta !!!!
Seràs molt benvingut.
Salut.
I si s'ha de dur guitarra, o alguna cosa mès ja quedem la nit anterior per fer recolecta de trastos varis, a girona, o paso a buscar-los.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
apreciat amic vendetta, també t'encarregues de portar "titis" ?? .... es que si dormo sol fora de casa tinc por.
veig molts pocs companys apuntats, :oops: :oops:
clar que, tot és possible i tot està per fer, i potser a darrera hora ...
Puc portar uns altaveus de pc que sonen prou be, i puc conectar-ho a la PDA, els altaveus son a Sant Feliu, podem parlar i mirar de portar-los i tenir aixi un xic de musica si voleu
Puc portar uns altaveus de pc que sonen prou be, i puc conectar-ho a la PDA, els altaveus son a Sant Feliu, podem parlar i mirar de portar-los i tenir aixi un xic de musica si voleu
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Vendetta
- Presentats
jajaja, quan deia trastos varis era un dir. Ara no ens passem.stromkel ha escrit:apreciat amic vendetta, també t'encarregues de portar "titis" ?? .... es que si dormo sol fora de casa tinc por.
En quan a titis.. si tu miquel necessites que et porti la teva acompanyant, ja sigui per què la teva moto no dona prou, o per què vol anar mès acomodada tu mateix.
Oferiria aquest serveis en Bond, però ell com ja porta una moto com deu mana..., bè saps què amplio els serveis a tots els que tenen V-Storm, i és que pobrets..
Jo per mi l'unic que us puc oferir es negrita, i no és cap titi, és l'unica ampolla amb aires du cordes sur ciel que queda. I doneuli la culpa a la Carol i en Guillem, i en aquest ordre, encara que el real sigui l'invers.
- Guillem
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Això, això, la culpa per la Carol... 8) aquesta noia no te fi... :lol: jo no en se res... :roll:Vendetta ha escrit:jajaja, quan deia trastos varis era un dir. Ara no ens passem.stromkel ha escrit:apreciat amic vendetta, també t'encarregues de portar "titis" ?? .... es que si dormo sol fora de casa tinc por.
En quan a titis.. si tu miquel necessites que et porti la teva acompanyant, ja sigui per què la teva moto no dona prou, o per què vol anar mès acomodada tu mateix.
Oferiria aquest serveis en Bond, però ell com ja porta una moto com deu mana..., bè saps què amplio els serveis a tots els que tenen V-Storm, i és que pobrets..
Jo per mi l'unic que us puc oferir es negrita, i no és cap titi, és l'unica ampolla amb aires du cordes sur ciel que queda. I doneuli la culpa a la Carol i en Guillem, i en aquest ordre, encara que el real sigui l'invers.
- Stelvio
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
- Ubicació: Mataró
stromkel dixit: "em sap greu per l'stelvio que els coneix..."

Mare de Deu de la Misericòrdia, apiadeu-vos de mi. La que em ve a sobra!
V'sss!

Mare de Deu de la Misericòrdia, apiadeu-vos de mi. La que em ve a sobra!

Stelvio l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 23, 2008 11:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Des del 1968:
Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

- Pacs47
- Presentats
- Stelvio
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
- Ubicació: Mataró
- Siono1000
- Presentats
No has de patir Stelvio, tu que ets home de mon, ja deus saber aquella dita dels de La Bisbal.
"Als de la Bisbal tant s'ens en fot quedar bé com mal " :roll:
" per que sempre quedem bé".
8)
No t'amoinis que quant et vegin encara et podran mirar a la cara sense problemes.
Salut i arreveure.
" per que sempre quedem bé".
No t'amoinis que quant et vegin encara et podran mirar a la cara sense problemes.
Salut i arreveure.
Salut i kilómetres
- Pacs47
- Presentats
bones!!!siono1000 ha escrit:No has de patir Stelvio, tu que ets home de mon, ja deus saber aquella dita dels de La Bisbal.
" per que sempre quedem bé".8)
Salut i arreveure.
si el miraran a la cara, pero de quin color, li posaran :D :D :D :D :D :D
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Vendetta
- Presentats
Uups a bcn! deu ni dò cuanta volta, em sembla que ja portarè la meva, no ès cap finura, i no sè tocar-la, però això de anar a bcn tornar.. ara que si hi ha un motiu afegit mès interessant..sergi3 ha escrit:No vegis com es posa la cosa. Be, el tema de la guitarra, per la meva part, va ser que no. I no es que sigui molt blablabla blablabla, el que pasa es que he probat de posarla a sobra la maleta, i no m'acaba d'agradar. Ara, si en Vendetta s'ofereix a recollir-la, a Bcn ni ha una de disponible :D,
Doncs lo dit, jo en tinc una suposo que les cordes encara hi estaran bè, i sino no hay mal que por bien no venga, que llavors encara ens posem a tocar baladas sensibleres, i apa tots adormits al voltant del foc.
Eh! i aviso, que jo de tocar guitarra npi.
- Siono1000
- Presentats
Jo de tocar la guitarra com en Vendetta, npi.
Però en Sergi diu que n'es un expert i que es sap totes les cançons que cal saber, el repertori complert.
Jo diria que si que la portis la guitarra Vendetta.
L'Itaca toca l'armonica i ara apren acordeon, també "canta" força.
Jo també "canto" força, però no se cap cançó complerta.
Per cert la sabeu LA MASOVERA ???
Quant es canta aquesta cançó a qualsevol lloc, vol dir que tot està acavat de fa estona i que cal marxar corrents. Esteu avisats.
Salut.
Però en Sergi diu que n'es un expert i que es sap totes les cançons que cal saber, el repertori complert.
L'Itaca toca l'armonica i ara apren acordeon, també "canta" força.
Jo també "canto" força, però no se cap cançó complerta.
Per cert la sabeu LA MASOVERA ???
Quant es canta aquesta cançó a qualsevol lloc, vol dir que tot està acavat de fa estona i que cal marxar corrents. Esteu avisats.
Salut.
Salut i kilómetres
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Doncs cap problema, una guitarra és una guitarra, mentres tingui les cordes i soniVendeta ha escrit: Uups a bcn! deu ni dò cuanta volta, em sembla que ja portarè la meva, no ès cap finura, i no sè tocar-la, però això de anar a bcn tornar.. ara que si hi ha un motiu afegit mès interessant..
Doncs lo dit, jo en tinc una suposo que les cordes encara hi estaran bè, i sino no hay mal que por bien no venga, que llavors encara ens posem a tocar baladas sensibleres, i apa tots adormits al voltant del foc.
Por supuesto, claro. El senyor paco de lucia :bow, va aprendre de mi. El que pasa es que tinc mala memoria, i no se si m'enrecordare d'aguna cançoneta. Per cert tenia pensat començar amb la MASOVERA :b9siono1000 ha escrit:Però en Sergi diu que n'es un expert i que es sap totes les cançons que cal saber, el repertori complert.