Honda es Honda
Moderador: Airald
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Ja tens raò, que no hi ha color, i és que amb la V-storm en comptes de la femella, seria el Jesus Vazquez amb un tanga.alucinamaripili ha escrit:Molt bonica.....
Ara imagineu-vos si fos una Vstrom, quin troç de femella hauria de sortir a l'anunci.....
És que no hi ha color
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo no se a vosaltres, però a mi no me la foten.
Aquest setciències del marquetinc creuen que ens poden enganyar aprofitant "la gana" innata de les pobres persones humanes del gènere masculi.
No diré que a algú enganyin, però a mi no. I menys amb aquesta model, no es el meu tipus.
Seguiré sense Honda de moment.
Ara... si posesin a la...potser m'ho pensaria.
Salut.
Aquest setciències del marquetinc creuen que ens poden enganyar aprofitant "la gana" innata de les pobres persones humanes del gènere masculi.
No diré que a algú enganyin, però a mi no. I menys amb aquesta model, no es el meu tipus.
Salut.
Salut i kilómetres
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!siono1000 ha escrit:Jo no se a vosaltres, però a mi no me la foten.
Salut.
si us plau tranquilitat, senyors Siono, Stromkel, Randy, Itaca, Gil i molts mes amb seny i Suzuki
no patiu, quant aquets amics i companys, sentin el cap i recapacitin, sera el moment de sense cap resquemor agafarlos de la ma i ensenyarlis el cami al concesionari Suzuki, que tinguin mes a prop de casa.
salut
p.d. ja tens feina Miquelpericas
SOCI A.M.M. 16284