Nou moderador
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
10.001
Al final tot es sap, 10001 son els cops que certes persones han practicat el sexe.
Interpretació lliure:
De 10001 cops possibles només ha reexit la primera i l'última, per la qual cosa podem deduir que la persona en questió a hores d'ara deu estar força contenta i satisfeta, ja que almenys l'última oportunitat ha estat aprofitada i es pot creure que al final ha canviat la ratxa.
Només em queda dir: enhorabona i felicitats !!!!!.
Salut.
Al final tot es sap, 10001 son els cops que certes persones han practicat el sexe.
Interpretació lliure:
De 10001 cops possibles només ha reexit la primera i l'última, per la qual cosa podem deduir que la persona en questió a hores d'ara deu estar força contenta i satisfeta, ja que almenys l'última oportunitat ha estat aprofitada i es pot creure que al final ha canviat la ratxa.
Salut.
Salut i kilómetres
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Hi ha alguna cosa millor? tot lo demès és complementari i o bè pq no saben o no poden, I s'han de conformar. :twisted: :twisted: :twisted:stromkel ha escrit:Steelman, en Vendetta és binari per això deia a l'altre post el 10001; ell només té dos estats: moto i sexe, ara que no té moto ....Steelman ha escrit:Ja ho estan numerats ;)Vendetta ha escrit:Ja ho deia jo en un altre post que els misatjes s'haurien de numerar.
Aquest es el 37570
Osti, tu aqui tenim post per estona Es la GUERRA
- Vendetta
- Presentats
Val val, val, gracies O NO, per les felicitats. Tot aquest tipus de comentaris... :roll: no sè no sè, tu per cert encara has de passar informes de la nit vibrant, ehhh o no tant?siono1000 ha escrit:10.001
Interpretació lliure:
Salut.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Eps siono997, es veritat .................. i la nit especial què?????
gatillazo segur, per això no diu res ...........
Com sempre, i per no canviar, de bon rotllo clar
nota: això del nou medeRnador, dóna més joc del que semblava.
per cer miquelpericas:
Ets ets una millora?
un suggeriment?
o una prova?
Espero resposta ràpida, estic neguitós per aquest tema, merci
gatillazo segur, per això no diu res ...........
Com sempre, i per no canviar, de bon rotllo clar
nota: això del nou medeRnador, dóna més joc del que semblava.
per cer miquelpericas:
Ets ets una millora?
un suggeriment?
o una prova?
Espero resposta ràpida, estic neguitós per aquest tema, merci
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Disculpe, como dice, joven?stromkel ha escrit:per cer miquelpericas:
Ets ets una millora?
un suggeriment?
o una prova?
Crec que hauré de fer sortides més sovint amb en stromkel. He perdut pràctica i no el pillo!!! :lol:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Vendetta
- Presentats
Et volen saturar, tu ni cas ho fas molt bè. El que vol dir és que el titol del forum és millora, suggeriment i proves, i com que tu estas declarat com a nou moderador en aquest....miquelpericas ha escrit:Disculpe, como dice, joven?stromkel ha escrit:per cer miquelpericas:
Ets ets una millora?
un suggeriment?
o una prova?
Crec que hauré de fer sortides més sovint amb en stromkel. He perdut pràctica i no el pillo!!! :lol:
Per cert, com ataca l'steelman, claaaar, ara com que te ajudant ja es pot permetre aquests luxes.
Per cert: a partir d'ara enumerevos tots els missatges, això no pot ser, sino no hi ha control ni referencies. I ES QUE AIXO NO POT SER.
MISSATGE: 10002
- Siono1000
- Presentats
Hi ha alguna referència a quelcom que la majoria no enten, aquí veureu la llum:
Cap d'any vibrant
De moment segueixo amb l'estudi exaustiu, no tinc tota l'informació encara. :roll:
Si que es cert que l'Steelman esta una mica "conyon" últimament, igual ell si que té l'informació complerta d'aquest tipus de joguines i per aixó esta tant content. 8)
Però es clar que el pobre tinguent una Honda ja te prou creu a sobre, jo al menys no el vull acavar d'ensorrar i li deixo passar algunes. :lol:
Per cert es curiós que tots els que remenen les cireres d'aquest Foro tinguint tots Hondas, no ?? :shock: :shock:
Bueno en Randy ja s'ha fet gran i ara ja te una moto de veritat, però la resta segueix amb la més absoluta ignorància del tema...no se si son gent de fiar. Potser s'hauria de crear la figura del moderador de moderadors.
** *** ******...eh.!!!
MISATGE 10003
Cap d'any vibrant
De moment segueixo amb l'estudi exaustiu, no tinc tota l'informació encara. :roll:
Si que es cert que l'Steelman esta una mica "conyon" últimament, igual ell si que té l'informació complerta d'aquest tipus de joguines i per aixó esta tant content. 8)
Però es clar que el pobre tinguent una Honda ja te prou creu a sobre, jo al menys no el vull acavar d'ensorrar i li deixo passar algunes. :lol:
Per cert es curiós que tots els que remenen les cireres d'aquest Foro tinguint tots Hondas, no ?? :shock: :shock:
Bueno en Randy ja s'ha fet gran i ara ja te una moto de veritat, però la resta segueix amb la més absoluta ignorància del tema...no se si son gent de fiar. Potser s'hauria de crear la figura del moderador de moderadors.
** *** ******...eh.!!!
MISATGE 10003
Salut i kilómetres
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Siono1000
- Presentats
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Vendetta
- Presentats
Vigila amb en siono, sort que els missatges els van numerant i podrem anar posant ordre.siono1000 ha escrit: ** *** ******...eh.!!!
MISATGE 10003
** *** ******...eh.!!!== de mal rotllo ...eh.!!! :mestre
MISATGE 10003.1
Jo vaig dir de enumerar-los, però pq han de ser ordre, no fa cap mena de falta.
I de la nit vibrant?
- Kel
- Presentats
- Contacta:
Ostres miquelpericas, et presenten com un suggeriment, i el primer fil ja es desmadra.
Tens sort que estic a qui per ajudar-te.
Ara poso una mica d'ordre en tot això:
Siono333, has de publicar l'estudi de la nit vibrant ...
Nº de missatge 10101
En geroni diu que no li agraden els calçots
La Carme973, felicita a Josep973 (el nº crec que es repetit no hauria de ser 974?)
LA I MOTOTURISELEFANTTREFEN.CAT descafeinada, està provisional i perfectament descontrolada, in crescendo.
Respecte als brodats no dic res per que la crisi del textil és molt forta a catalunya i no vull fer llenya de l'arbre caigut.
I per últim, aquest descontrol que rebs, no és cap operación concertada, és producte de l'atzar, preparat el dia que estiguem organitzats ... :twisted: :twisted:
Fins fa uns dies això era una bassa d'oli, ara es una paella d'oli bullint, vigila no et cremis
Tens sort que estic a qui per ajudar-te.
Ara poso una mica d'ordre en tot això:
Siono333, has de publicar l'estudi de la nit vibrant ...
Nº de missatge 10101
En geroni diu que no li agraden els calçots
La Carme973, felicita a Josep973 (el nº crec que es repetit no hauria de ser 974?)
LA I MOTOTURISELEFANTTREFEN.CAT descafeinada, està provisional i perfectament descontrolada, in crescendo.
Respecte als brodats no dic res per que la crisi del textil és molt forta a catalunya i no vull fer llenya de l'arbre caigut.
I per últim, aquest descontrol que rebs, no és cap operación concertada, és producte de l'atzar, preparat el dia que estiguem organitzats ... :twisted: :twisted:
Fins fa uns dies això era una bassa d'oli, ara es una paella d'oli bullint, vigila no et cremis
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No et pensis, cada dia veig més clar que em falten cavalls. :?siono1000 ha escrit: Bueno en Randy ja s'ha fet gran i ara ja te una moto de veritat....
I quina diferència de tenir una Honda a portar una Suzuki, la veritat. És la primera Suzuki que tinc en la meva vida, i flipo en colors.... :flor :flor :flor :flor :flor

- Vendetta
- Presentats
Tot això és molt seriòs per mi que aqui hi ha un intent d' Amotonament o amotinament.
L'Stromkel es vol crear un nou poder en aquest foro, moderador de moderadors. Pericas i moderadors estigueu a la guait, advertits esteu.
Ah, i els que porteu Suzuki, no feu cas al pericas els alucinogens no son bons, si ja ha ho seee, que amb motos tan aixi els necessiteu, però és més saludable autoenganyar-vos.
Si voleu i pq us sigui mès facil l'engany tinc un parell d'adhesius honda, ja ho sè no és el mateix, pero... I és que m'agrada ajudar als companys i amics.
L'Stromkel es vol crear un nou poder en aquest foro, moderador de moderadors. Pericas i moderadors estigueu a la guait, advertits esteu.
Ah, i els que porteu Suzuki, no feu cas al pericas els alucinogens no son bons, si ja ha ho seee, que amb motos tan aixi els necessiteu, però és més saludable autoenganyar-vos.
Si voleu i pq us sigui mès facil l'engany tinc un parell d'adhesius honda, ja ho sè no és el mateix, pero... I és que m'agrada ajudar als companys i amics.
- Vendetta
- Presentats
- Kel
- Presentats
- Contacta:
El nou modeRnador, ja no parla amb el poble baix, ara només parla amb l'elit de mototurisme.
Els modeRnadors més veterans tenen més classe, més estil, aquest xicot és com "un nuevo rico", potser d'aquí a uns anys ja dominarà el tema; crec que hem de donar-li temps abans de portar-lo al pou de Cordes sur Ciel
nota: miquelpiricas, mira el que li va passar a un inquisidor (o era un modeRnador) a dit poble i a dit pou
mestissatge nº 10111
Els modeRnadors més veterans tenen més classe, més estil, aquest xicot és com "un nuevo rico", potser d'aquí a uns anys ja dominarà el tema; crec que hem de donar-li temps abans de portar-lo al pou de Cordes sur Ciel
nota: miquelpiricas, mira el que li va passar a un inquisidor (o era un modeRnador) a dit poble i a dit pou
mestissatge nº 10111
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Uiuiuiuiiiiiii........ara si que l'has liat!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:stromkel ha escrit: nota: miquelpiricas, mira el que li va passar a un inquisidor (o era un modeRnador) a dit poble i a dit pou
:box :box :box :box :box :box :box

- _________
- Presentats
- Entrades: 152
- Membre des de: dl. jul. 16, 2007 1:24 am
- Ubicació: La Garriga
Miquel No els hi facis cas :D , alguns d’ells estaven avanç que tu a Mototurisme
i con que has ascendit tant ràpid ara tenen pelussa :b9 :b9 :b9 ...
Si anessin amb una MOTO HONDA això no els hi passaria...
Pensant-ho fredament, jo crec que el tema dels moredadors tindria que ser una
mica més democràtic... :twisted: :twisted: :twisted:
Tindríem que poder escollir entre més candidats... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Proposo que s’anul•li el nou títol que té en Miquel :D i que es faci una campanya
com Déu mana... amb promeses electorals, etc... :b9 :b9 :b9
Així os podríeu presentar tots... :twisted: :twisted: :twisted:
Os imagineu lluitant per el lloc als membres de l’Hijpanitat C.S.I ???????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:!: i Vvvvsss
P.D: Fora conyes.... Enhorabona Miquel !!!!!!!!! :!: :!: :!:
i con que has ascendit tant ràpid ara tenen pelussa :b9 :b9 :b9 ...
Si anessin amb una MOTO HONDA això no els hi passaria...
Pensant-ho fredament, jo crec que el tema dels moredadors tindria que ser una
mica més democràtic... :twisted: :twisted: :twisted:
Tindríem que poder escollir entre més candidats... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Proposo que s’anul•li el nou títol que té en Miquel :D i que es faci una campanya
com Déu mana... amb promeses electorals, etc... :b9 :b9 :b9
Així os podríeu presentar tots... :twisted: :twisted: :twisted:
Os imagineu lluitant per el lloc als membres de l’Hijpanitat C.S.I ???????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:!: i Vvvvsss
P.D: Fora conyes.... Enhorabona Miquel !!!!!!!!! :!: :!: :!:
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
Bones Hijpanitat, SCI, és una Societat Cooperativa Internacional, i al seus estatuts diu textualment: "la promoció de la cultura del buidatge sistemàtic com a mètode de treball i interrelació entre les persones, les cultures i els pobles ..... explícitament es recomana al seus membres que no siguin moderadors a cap fòrum i menys encara a motourisme ...."
El més curiós d'aquest tema és que els estatuts originals i mai reformats ni modificats foren redactats al 1.327 per un del nostres fundadors el venerat sino no, parent llunyà d'en siono 1000.
Llur clarividència ha permès a la nostra Societat Cooperativa Internacional sobreviure els avatars del mon quotidià, i per aquest motiu Hijpanitat, SCI, no va voler acceptar l'oferiment de la direcció de Mototurisme, per moderar i portar tota la direcció d'aquest fòrum.
Ens honora aquest fet, i per això el nostre home de palla en miquelpericas, va ser proposat i nomentat posteriorment moderador.
Encara és una gran repte per tota l'empresa entendre les paraules de 1.327 del gran sino no, parlant dels fòrums i en concret de mototurisme amb una antelació de quasi 700 anys.
En sino no, era un profeta, era un déu expert en buidatge ? aquestes i altres preguntes encara no tenen resposta.
El nostre poder i el nostre regne no són d'aquest mon. Com deia el cantant Raimon "nosaltres no som de xe mon ..." referint-se a Hijpanitat, SCI
Esperem que aquesta nota serveixi per aclarir tot aquest afer i sigui entesa com a reconeixement public de miquelpericas i la tasca que durà a terme amb mètode i disciplina. Al mateix temps mostrem el nostre recolzament absolut a mototurisme; més producte de la nostra manca de capacitat d'anàlisi que d'una altre cosa.
Atentament;
Hijpanitat, SCI
El més curiós d'aquest tema és que els estatuts originals i mai reformats ni modificats foren redactats al 1.327 per un del nostres fundadors el venerat sino no, parent llunyà d'en siono 1000.
Llur clarividència ha permès a la nostra Societat Cooperativa Internacional sobreviure els avatars del mon quotidià, i per aquest motiu Hijpanitat, SCI, no va voler acceptar l'oferiment de la direcció de Mototurisme, per moderar i portar tota la direcció d'aquest fòrum.
Ens honora aquest fet, i per això el nostre home de palla en miquelpericas, va ser proposat i nomentat posteriorment moderador.
Encara és una gran repte per tota l'empresa entendre les paraules de 1.327 del gran sino no, parlant dels fòrums i en concret de mototurisme amb una antelació de quasi 700 anys.
En sino no, era un profeta, era un déu expert en buidatge ? aquestes i altres preguntes encara no tenen resposta.
El nostre poder i el nostre regne no són d'aquest mon. Com deia el cantant Raimon "nosaltres no som de xe mon ..." referint-se a Hijpanitat, SCI
Esperem que aquesta nota serveixi per aclarir tot aquest afer i sigui entesa com a reconeixement public de miquelpericas i la tasca que durà a terme amb mètode i disciplina. Al mateix temps mostrem el nostre recolzament absolut a mototurisme; més producte de la nostra manca de capacitat d'anàlisi que d'una altre cosa.
Atentament;
Hijpanitat, SCI
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
Nosaltres només venem aire