be senyors ja soc a casa, ha sigut un cap de setmana, maco de veritat i ha hagut de tot, que perque????
bueno he estat a Manzanera -Estrella de Javalambre 2008-
he fet nous companys de ruta, he conegut uns nous inderets i lo millor de tot he fet una mica de rutilla uns 800 kms, mes o meys.
En Carles, deia que era una concetracio maca, pero ell -capitan araña- no ha vingut, pitjor per ell, per Josep973 i David 973, tambe, es la clasica concentracio invernal amb la pena que aquest any no hi hbia gaire nu, solament a dalt al pic Javalambre.
vaig sortir de casa disabte per el mati amb una mica de boira i vaig mirar-hi, de no agafar "autopasta", encara que es lo mes rapit, no es lo mes maco, al arribar-hi a Manzanera, un bon ambient motero al campng, encara que hi habia mlt motoristye de diseny, que dormia als hotels del voltant, pero com be diu en Carles aquestas concentracions son de "tienduqui".
la tarda la vaig pasar per el poble i aprofitan per arrivar-me a Forniche Bajo, on tinc un amic, ja de nit pasejada per el poble amb las motos i despres festa al "local social" -James em va pregunta per tu una rosa-,
ja per el mati varem esmorçar, lo que mes be va per el colesterol, un parell de ous ferrats i una mica de beacon i vinga a pujar a per la medalla, mes o menys 10 kms de pista fins a trobar-hi una mica de neu, el pas com podeu veure a les fotos era "jodi....dillo" era tot gel, pero nomes per ls vistas va mereixer la pena.
i aixo es tot, quina palliça, no???? :oops: :oops: :oops:
http://picasaweb.google.es/pacs47/Javalambre2008