HOLA DE NOU
Moderador: Airald
- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
HOLA DE NOU
Hola amics, en primer lloc vull saludar-vos de nou, després d'un parell de messos "d'abducció".
Ara començo a tenir una mica més de temps després de començar a arrencar un projecte professional bastant/molt espés i complexe i a la vegada començar a fer un curs intensiu i especialitzat per la tasca en qüestió.
Tot aixó amb els nadals pel mig i la feina habitual,es clar.
Bé. donç os envío una salutació a tots esperant regularitzar horaris i demés per anar conectant-me en la mida del possible.
( A veure si algú inventa d'una vegada els díes de 36 hores er tenir més tems!!! ).
Fins aviat,
Rafa
Ara començo a tenir una mica més de temps després de començar a arrencar un projecte professional bastant/molt espés i complexe i a la vegada començar a fer un curs intensiu i especialitzat per la tasca en qüestió.
Tot aixó amb els nadals pel mig i la feina habitual,es clar.
Bé. donç os envío una salutació a tots esperant regularitzar horaris i demés per anar conectant-me en la mida del possible.
( A veure si algú inventa d'una vegada els díes de 36 hores er tenir més tems!!! ).
Fins aviat,
Rafa
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- RafaCarme
- Presentats
Gracies Jordi i Randy.
Com os dic, la falta de temps!!!. ( ja veus, amb lo tranquil que anava).
Sobre la calçotada, ja he mirat les sortides, i els caps de setmana coincideixen, tant aquest, com la següent sortida, cuand la meva filla está amb nosaltres 8 anem de quinzenes en quinzenes).
Es a dir, caps de setmana sense moto.
Plantejaré potser el anar en vehicle de 4 rodes, tindrem que fer consens familiar, a veure que tal. No sé si van més nens o no, potser aixó els engresca una mica.
Una abraçada per tots dos i respectives dones.
Rafa
Com os dic, la falta de temps!!!. ( ja veus, amb lo tranquil que anava).
Sobre la calçotada, ja he mirat les sortides, i els caps de setmana coincideixen, tant aquest, com la següent sortida, cuand la meva filla está amb nosaltres 8 anem de quinzenes en quinzenes).
Es a dir, caps de setmana sense moto.
Plantejaré potser el anar en vehicle de 4 rodes, tindrem que fer consens familiar, a veure que tal. No sé si van més nens o no, potser aixó els engresca una mica.
Una abraçada per tots dos i respectives dones.
Rafa
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Rafa, fa uns dies pensava amb tu; que ara a partir del febrer-març, podem fer alguna GT, si el temps i l'autoritat ho permeten.
Un plaer tornar-te a tenir entre nosaltres
Un plaer tornar-te a tenir entre nosaltres
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- RafaCarme
- Presentats
Hola Miquel, com estás?
Encara vaig poguer mig veure algúna ruta teva al foro, amb sortides nocturnes i productes "destil.lats" variats.
Jo també vull començar a respirar una altre vegada l'aire fresc de la moto.
Cuand pugui preveure la primera ruta inter-setmanal l'ha posaré al foro.
Una salutació per a tú també.
* Randy, ja he llegit el teu missatge de la ruta dels "cigrons de Rocafort".
Va ser una de les últimes sortides que vaig fer, per aquella zona ( pero sense cigrons, que están a la carpeta de pendents).
Rafa
Encara vaig poguer mig veure algúna ruta teva al foro, amb sortides nocturnes i productes "destil.lats" variats.
Jo també vull començar a respirar una altre vegada l'aire fresc de la moto.
Cuand pugui preveure la primera ruta inter-setmanal l'ha posaré al foro.
Una salutació per a tú també.
* Randy, ja he llegit el teu missatge de la ruta dels "cigrons de Rocafort".
Va ser una de les últimes sortides que vaig fer, per aquella zona ( pero sense cigrons, que están a la carpeta de pendents).
Rafa
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Nosaltres no tindrem nens, anirem els dos de solets; però és questió de posar-ho al post de la sortida i si algú dubte de si portar-los o no....doncs potser s'apunta amb els nanos. Nosaltres ens vam posar d'acord amb en Pep d'aquesta manera.Randy-650 ha escrit:A la sortida del monastir budista, fa 7 dies, van venir el PEP1600 i l'alucinamaripili amb la canalla.Per la calçotada no sé què faràn.... :roll:
Ah! i benvinguts, ja ens coneixerem entre calçot i calçot...
Salut