JoanF ha escrit: Si puc també portaré l'Armilla de mototurisme.
Fins demà
Pobre de tu que no la portis!!!!
JoanF una dia que veu al Randy-----------> :hot <------------jo fotent-li bronca al JoanF
Moderador: Airald
si noi. Està molt be la moto de l'oncle. Només porta 4000km.carles ha escrit: Que et vas trobant familiars meus pel mòn!!! Bé, avui era el primer dia que estrena moto, crec, s'ha canviat el "traste" aquell de la XJ-650 per una flamant R-1100-R de segona mà, però que de ben segur que està com nova!!
A veure a veure si aviat la veig! :lol: :lol: :lol:
Fins aviat!
Steelman ha escrit:Ahir feia molta boira
Nosaltres varem voler anar a "veure" Balaguer i la Vall d´Ager.
A les borges blanques varem "veure" que nomes veuriem el que teniem a 50m i varem recular cap a la costa a fer una paella :(
James_Bond ha escrit:Steelman ha escrit:Ahir feia molta boira
Nosaltres varem voler anar a "veure" Balaguer i la Vall d´Ager.
A les borges blanques varem "veure" que nomes veuriem el que teniem a 50m i varem recular cap a la costa a fer una paella :(
Jordi, t'estàs convertint en un "domingueru paelleru" :twisted: :twisted: :twisted:
JoanF ha escrit:Això ès el que jo he pensat, però no m'he atrevit a dir.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Bones!!!Steelman ha escrit:Nomes porto 1000km aquest mes de gener :(
Ves un dia tot xino-xano a sopar al poble, home. :Pcarles ha escrit: No et queixis, aquest són els que porto jo des de que vam anar a buscar loteria a Sort...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Esperem que pugui canviar la cosa ben aviat! Que sinò m'hauré d'inventar un "Rodant pel Llevant (2)" ó "CentreEspanya"... :lol: :lol: :lol:
Fins aviat!