Crec que necessita un canvi de neumàtics i uns discs de fré, accepto sugerències dels propietaris d´una Suzuki :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Per cert :VISCA LA HONDA
Moderador: Airald
Randy-650 ha escrit:Que guapa!!!!!!! :P :P :P :P
Ara, més guapo és el fulaco vermell!!!!!! :shock: T'has d'apuntar al Rally La Llana, de Sabadell, d'aquí dos caps de Setmana, va!!!!
Aquesta no té preu, conyas a part, es un projecte que tinc a mitges amb el meu nano.Si algun dia la vols vendre....ja et faré una oferta ben bona.....
stromkel
Jo nomes puc dir que he tingut tres motos grosses.
Les tres cagiva, honda, suzuki, son màquines que han fet la seva feina prou be i amb dignitat.
La millor, crec que la Vstrom (Vsss), és una moto polivalent per el ús que vull donar-li: revolts, viatges i ciutat, per aquest ordre
Els que teniu una hondita o una BeMeBe, pageu marca i sou feliços, això és bo per vosaltres i per nosaltres que gaudim de màquines excelents a bons preus, ja que no paguem la marca Twisted Evil Twisted Evil
Quan vulguis anem a fer una ruta i així podrem argumentar millor, amb un bon plat a taula ...
Més ràpida que la meva? No sé, eh? Diumenge tornant d'esmorzar la vaig ficar a 230 de marcador. :P Reals devien ser uns 210 suposo. :lol:Ride ha escrit:Veus Randy, aquesta pantalla per Suzuki, aniria de conya, i més rapida que la teva....
:b9 :b9 :b9
Bons preus?stromkel ha escrit:Els que teniu una hondita o una BeMeBe, pageu marca i sou feliços, això és bo per vosaltres i per nosaltres que gaudim de màquines excelents a bons preus, ja que no paguem la marca :twisted: :twisted:
Apreciat miquel, amb els teus arguments desmuntes la meva demagògia pupolista; fot canya sense donar arguments sòlids, jo no en tinc cap per dir que l'hondita és pitjor que la Xuxuki :oops:miquelpericas ha escrit:Bons preus?stromkel ha escrit:Els que teniu una hondita o una BeMeBe, pageu marca i sou feliços, això és bo per vosaltres i per nosaltres que gaudim de màquines excelents a bons preus, ja que no paguem la marca :twisted: :twisted:
Suzuki Vstrom 1000: 11299€
Honda Varadero 1000: 11899€ (promoción 10999€)
Trobo que, si fa no fa, venen a costar el mateix...
És que les hondites i les xuxukis són ambdues molt bones màquines! :D Crec que tots n'estem força contents. :)stromkel ha escrit:Apreciat miquel, amb els teus arguments desmuntes la meva demagògia pupolista; fot canya sense donar arguments sòlids, jo no en tinc cap per dir que l'hondita és pitjor que la Xuxuki :oops:![]()
No nooo aqui no hi han grisos, ni mitges tintes i menys tractant-se de suzukis. Periques t'acabes de posar en zona perillosa, mantingue't ferm!miquelpericas ha escrit:És que les hondites i les xuxukis són ambdues molt bones màquines! :D Crec que tots n'estem força contents. :)stromkel ha escrit:Apreciat miquel, amb els teus arguments desmuntes la meva demagògia pupolista; fot canya sense donar arguments sòlids, jo no en tinc cap per dir que l'hondita és pitjor que la Xuxuki :oops:![]()
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: no diguis mentides..... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:Randy-650 ha escrit:Més ràpida que la meva? No sé, eh? Diumenge tornant d'esmorzar la vaig ficar a 230 de marcador. :P Reals devien ser uns 210 suposo. :lol:Ride ha escrit:
:b9 :b9 :b9
P.D: Sense el bagul hagués agafat els 240? :roll: