-Kawasaki GTR 1400
-Honda Paneuropean
-BMW R1200RT
-BMW K1200GT
Yamaha FJR1300A
No hi ha una guanyadora absoluta........
Moderador: Airald
:love :love :loveRandy-650 ha escrit:Honda Paneuropean
BMW R1200RT
Per què són políticament incorrectes? És que no ho he acabat d'entendre.Steelman ha escrit:POLITICAMENT INCORRECTE, imagineu-vos :(
Caram, quina llàstima... Bé, miraré la revista al quiosc. Si van d'aquest pal, no m'interessa.Steelman ha escrit:Per carreteres obertes a velocitats moooolt altes.
Fent caballets, invertits, salts,.......
Si tinc temps (no ho crec) ja escanejare algunes fotos d'aquestos comparatius.
Això si que és veritat: fan unes cuantes voltes a Mónaco amb R1, obert al trànsit. :?Steelman ha escrit:Per carreteres obertes a velocitats moooolt altes.
Eppp, alto!!!! :PSteelman ha escrit:Amb aquesta imatge del comparatiu ja n´hi ha prou veritat???Steelman ha escrit:Per carreteres obertes a velocitats moooolt altes.
Steelman ha escrit:Avui com es va dir en aquest post era el dia del Honda Day a Reus.
He provat dos motos.......
Pan European STX1300
I he pujat despres de la VFR i el canvi ha estat notable. M´he sentit com a "casa" a dalt de la pan. El manillar, botos, palanques,....tot era al seu lloc.
La seva postura era molt mes normal i apte per fer tots els km's que vulguis a sobre seu. De totes maneres em cansaria abans que amb la Varadero, per que els manillars, tot i ser a una alçada correcte continuen siguent baixos, amb el que vas amb una postura tirada endavant i els braços i cervicals suposo que al fer molts km's es resentirien.
Amb uns elevadors del manillar problema soluciona.
Aqui ja semblava una mica el segon personatge del grafic de dalt :P
El motor es molt mes suau i electric encara que el da la vfr, pero no te la "patada" ni la energia d´aquesta. Tambe es que son diferents filosofies.
Pero et permet tirar amb segona o amb cinquena des de quasi qualsevol lloc del RPM fins on vulguis tambe, amb el que tambe s´ha de vigilar el velocimetre, per que tambe sense donar-te compte ja vas llençat.
Els Frens son molt bons, com els de la deauville 700 que tenia, millors que els de la varadero, pero no tenen la eficacia dels de la VFR que son una passada.
I el comportament general fa que sigui una moto molt apte per fer el tipus de us de les motos que en fem nosaltres. Una moto comoda, amb un motor impressionant que et permet estirar sense problemes en tot moment, un equip de frens a concordancia amb el motor,.... i tot aixo unit amb l´ergonomia de la pantalla electrica (que divertit moure-la mentres circules), de les guanteres, informacio EXCELENT del quadre,,...
A mes la part del chasis, suspensions,.... tambe ajuden. En els mateixos revolts que amb la VFR he passat mes rapid que mai, amb la pan hi he passat rascant l´estribera.
Tens raó es cosa de la Pan que permet fer-ho.Randy-650 ha escrit: Eppp, alto!!!! :P
Això no es cosa dels provadors, és cosa de la Pan. Tú mateix ho vas dir a les impresions del Honda Day de l'any passat:
Efectivament, una foto d'aquesta mena, denota una manera de fer reportatges que no és exactament el que m'interessa... "Pero para gustos..."Steelman ha escrit:Pero la foto ho he posat per el que deiea de que la revista es molt radical i no m´agrada.
Per fer aquesta prova han fet 4000km's per europa en 5 dies.
I la foto....si hi ha el tio en aquest revolt quant la pan treu guspires es per que anaven a buscar aquesta foto.
James_Bond ha escrit:Amb tota la modèstia del mon, això d'aquesta foto ens ho heu vist a fer a qualsevol del fòrum que tenim una Pan.
Vssssssssssss
007
stromkel ha escrit:James_Bond ha escrit:Amb tota la modèstia del mon, això d'aquesta foto ens ho heu vist a fer a qualsevol del fòrum que tenim una Pan.
Vssssssssssss
007
Jo no ho he vist mai ....
És possible que ho hagueu fet (tot i que jo encara no he vist a ningú treure guspires en una corva). La diferència és que aquí no ho publiquem com si fos la millor de les gestes. ;)James_Bond ha escrit:Amb tota la modèstia del mon, això d'aquesta foto ens ho heu vist a fer a qualsevol del fòrum que tenim una Pan.