holes!!!
Moderador: Airald
- NaRenard
- Presentats
- Entrades: 34
- Membre des de: dj. gen. 24, 2008 8:34 pm
- Ubicació: Igualada (Catalunya)
holes!!!
Em presento des d'Igualada, tot i que em fa molta vergonya xq la meva moto es més aviat petitona a comparació de les vostres... tinc una Varadero, peró 125cc, eis! q no vull (encara :twisted: ) res més per que de aqui res em trec el carnet A, i després igualmet m'hauré d'esperar dos anys... així doncs, encara m'ha de durar molt de temps :P
fa un mes q la tinc i cada vegada q la veig se'm cau la baba :P buenu gent us deixo q haig d'estudiar a10!
fa un mes q la tinc i cada vegada q la veig se'm cau la baba :P buenu gent us deixo q haig d'estudiar a10!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Benvingut a casa teva ;)
La Varadero 125 es una GRAN MOTO. es una de les millors 125 que hi ha ara mateix el mercat, llastima del preu.
I no pateixis, tots hem començat per motos "petites".
Esperem veure't en alguna sortida, i no pateixis la teva moto pot seguir el rtime el 90% de les vegades aixi...que ja saps.
La Varadero 125 es una GRAN MOTO. es una de les millors 125 que hi ha ara mateix el mercat, llastima del preu.
I no pateixis, tots hem començat per motos "petites".
Esperem veure't en alguna sortida, i no pateixis la teva moto pot seguir el rtime el 90% de les vegades aixi...que ja saps.
Ex ...moltes coses
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Vergonya????? A mi el que em fa vergonya es veure gent amb motos molt grans que no tenen ni idea de civisme ni de conducció. El tamany NO importa, sino les ganes d'anar en moto. Crec que aquí t'hi sentiràs molt a gust, doncs no valorem el motor, sinó les persones. :) Tens una fabulosa moto. L'important és que cadascun de nosaltres estiguem contents amb la nostra moto. :)
Una càlida benvinguda desde Barcelona! :D
Una càlida benvinguda desde Barcelona! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Sigues molt benvingut des de Viladecans, la ciutat del plaer de sortir fora, perquè a dins no hi aguantes...
Com diuen els companys, a les nostres sortides no s'hi ve a còrrer sino a fer-ne de nous amics i a passar una molt bona estona ambs els amics de sempre. Segur que n'hi han d'altres foros amb "quemadillos" en que l'únic motiu de conversa n'és veure qui ha cremat més goma en tal o qual revolt, i veure qui n'ha gastat més les proteccions dels genolls.
Aquí no s'hi vé a fer això. El nostre motiu de conversa més habitual és lo maca que era tal o qual ruta i veure qui va cremar més all-i-oli al darrer tiberi que hem fet tots junts.
Et sentiràs com a casa. Segur.
Com diuen els companys, a les nostres sortides no s'hi ve a còrrer sino a fer-ne de nous amics i a passar una molt bona estona ambs els amics de sempre. Segur que n'hi han d'altres foros amb "quemadillos" en que l'únic motiu de conversa n'és veure qui ha cremat més goma en tal o qual revolt, i veure qui n'ha gastat més les proteccions dels genolls.
Aquí no s'hi vé a fer això. El nostre motiu de conversa més habitual és lo maca que era tal o qual ruta i veure qui va cremar més all-i-oli al darrer tiberi que hem fet tots junts.
Et sentiràs com a casa. Segur.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Hola, noi!
La veriTAT és que tens una de les millors 125 del mercat. I no dubtis que el teu moto serveix per fer rutetes, sempre i quan no siguin per autopasta, clar. Ja saps com estàn els limits de velocitat a tot arreu. :?
Estudia força.
P.D: Fica una foto de la maravellosa Varadero, home, no siguis timid.
La veriTAT és que tens una de les millors 125 del mercat. I no dubtis que el teu moto serveix per fer rutetes, sempre i quan no siguin per autopasta, clar. Ja saps com estàn els limits de velocitat a tot arreu. :?
Estudia força.
P.D: Fica una foto de la maravellosa Varadero, home, no siguis timid.

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- NaRenard
- Presentats
- Entrades: 34
- Membre des de: dj. gen. 24, 2008 8:34 pm
- Ubicació: Igualada (Catalunya)
bones! em sap greu de no haver contestat abans pero esq l'ordinador m'ha fet el burro... jejeje no fa falta q em renyeu, peró esq teniu unes motos q deu n'hi do!!!! la veritat es q n'estic molt contenta de la meva....i mai ningú que l'ha vist li ha baixat de 400cc per que es una moto molt grossa, el dia q em defensi amb l'ordinador penjo una foto i tot :D
buenu, us deixo a veure si algun dia m'animo i m'apunto a alguna sortida!!!
pd: (us haig d'informar q us heu equivocat una miqueta amb mi... no es ben vingut company, sinó companya, ja sé que aquest mundillo te més tirada pels homes, peró sempre i pot haver bitxos raros, no???? :twisted: ) :P
buenu, us deixo a veure si algun dia m'animo i m'apunto a alguna sortida!!!
pd: (us haig d'informar q us heu equivocat una miqueta amb mi... no es ben vingut company, sinó companya, ja sé que aquest mundillo te més tirada pels homes, peró sempre i pot haver bitxos raros, no???? :twisted: ) :P
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Dona, no ens havies donat cap pista al respecte! jejejeje. Rectifiquem doncs, benvinguda al fòrum! :D Estarem encantats i encantades (sí, no tot són homes en aquest fòrum) de veure't ben aviat en una sortida de les nostres. :)NaRenard ha escrit:pd: (us haig d'informar q us heu equivocat una miqueta amb mi... no es ben vingut company, sinó companya, ja sé que aquest mundillo te més tirada pels homes, peró sempre i pot haver bitxos raros, no???? :twisted: ) :P
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Annoa
- Presentats
- Entrades: 135
- Membre des de: dg. set. 16, 2007 5:51 pm
- Ubicació: TÀRREGA
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n